21. října : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 21. října : Straidelné čokoládové muffiny pro odváné děti. Zabaví i zasytí! 21. října : Jak vyuít skořápky z vlaských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůe i s kalem |
|
|
Nejsem moc odborník přes kvítka, potřebuji poradit, kterým rostlinám se daří na severní straně. Kamarád má byt (okna), které směřují na severní stranu a nemá ani jednu květinu, zdá se mi to u něj velmi smutné. Ráda bych mu darovala nějaká kvítka v květináči, ale nevím, čemu by se tam mohlo dařit ....sluníčko se tam vůbec neobjeví.
Není tady
Třeba anturie nebo fialka.Matka je má na okně na sever a neustále kvetou.
Není tady
vhodne jsou i orchideje,nesnasi prime slunce a .svetlo na severni strane je dostacujici.
Není tady
Super jsou kapradiny (třeba ledviník), i vcelku nenáročné. Teda nemusel by být pod oknem radiátor - sever mají rády kytky, rostoucí ve stínu, a tam bývá i vlhko. Kdytak je nedávat přímo na okno, kdyby osychaly konečky listů. Já mám na sever jetě vánoční kaktus, ten snese snad vechno. Taky schefflera nebo horská palma, tchýnin jazyk, kořenokvětka by rostla snad i ve sklepě bez oken, na víc si teď nevzpomenu. Rozhodně to bývají kytky se sytě zelenými listy, nebrat panaované.
Není tady
Môem poprosi tie o radu? Máme dom, ktorého okná sú od poludnia a do večera zaliate slnkom. V lete je tam doslova pážava a okrem mukátov (pelargónie) tam nepreije nič. Na vnútornej parapete pre ten vežký prestup tepla nedokáem udra pri ivote iadnu kvetinku. Mám kvetiny vežmi rada a pri kadom mojom zlyhaní je mi straty vežmi žúto a len ako nachádzam odvahu skúa to na ďalej kvetinke.
Není tady
Milu napsal(a):