Oznámení

6. prosince : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, když vás tlačí čas i finance!

6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 22. 11. 2009 19:35

Jirinaaa
♥------

vyrážka v obličeji

Dobrý den, mám problém s vyrážkou v obličeji, kolem nosu se mi tvoří takové červené fleky, (vyrážka pálí, kůže je vysušená a občas se loupe, na těchto místech mi také vzniká velké množství pupínků) poprvé se mi objevila v loňském roce na podzim touto dobou, nejdříve sem se různými způsoby pokoušel vyléčit sám, nic mi nepomáhalo a tak jsem navštívil kožního lékaře, ten mi předepsal různé léky a po pár měsících se to o mnoho zlepšilo a v létě vyrážka zmizela, ale v poslední době se mi opět objevila a tentokrát nic nezabírá. Nevíte co by mohlo pomoct?

Není tady

#2 22. 11. 2009 19:56

monísek8
♥♥-----

Re: vyrážka v obličeji

Mám úplně stejný problém, také se mi to objevilo vloni na podzim a trvalo to přes zimu a v létě to zase zmizelo..pak nic až ted, přesně taky to mám kolem nosu a nic nezabírá. Možná je to třeba tím že je jiná voda nebo zimou venku, nevím ale zítra jdu k lékaři, protože už se na to nemůžu dívat..

Není tady

#3 25. 11. 2009 11:50

Aneri
♥♥♥♥♥♥-

Kůže je odraz vnitřních orgánů! Takže je třeba hledat v krvi, moči, na imunologii...tam někde začít. Nemá cenu léčit důsledek, ale příčinu. Může to být vir, bakterie, parazit v těle, porucha imunity, kdy spouštěčem může být i stres, špatné ph krve, příčin může být mnoho - hledat. Jen nepoužívat masti, kde jsou kortokoidy/hormony/!

Není tady

#4 25. 11. 2009 14:27

jammes
♥------