6. prosince : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, když vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Pochopiť - možno len pocítiť ľudskú účasť, nechať sa niečím osloviť. Viac sa asi ani nedá, každý máme svoj osobný príbeh. Pritom tak ako pravda, aj príbehy majú jeden spoločný prapôvod. Ale potom sa už rozkošatia každý na inú stranu.
Není tady
DT, dík. Tvůj příběh mi pomohl v něčem, co s ním zdánlivě vůbec nesouvisí.
Hluboce si vážím každého člověka, který se takhle dokáže otevřít.
Není tady
Pandorraa napsal(a):
DT,
ty si opravdu myslíš, že v prapodstatě, v jednotě, jsou bohové a volové?
Vycházel jsem z toho, že všechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidíš jinak, oprav mne, budu ti vděčný.
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
DT,
ty si opravdu myslíš, že v prapodstatě, v jednotě, jsou bohové a volové?Vycházel jsem z toho, že všechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidíš jinak, oprav mne, budu ti vděčný.
Už ti to tu vyslětlují asi 3 lidé. Zkus se stižit a podumej nad tím co je dovoleno volovi a co bohovi a co je jádro pudla
Není tady
Pisatel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
DT,
ty si opravdu myslíš, že v prapodstatě, v jednotě, jsou bohové a volové?Vycházel jsem z toho, že všechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidíš jinak, oprav mne, budu ti vděčný.
Už ti to tu vyslětlují asi 3 lidé. Zkus se stižit a podumej nad tím co je dovoleno volovi a co bohovi a co je jádro pudla
Vysvětlovat může qatrilión lidí, ale nikde to tu nevidím. Pokud to umíš vyložit pro mne srozumitelně, budu ti vděčný. Pokud ne, pak to neřeš. Zatím mám pocit, jako bych chodil pořád horké kaše. Dám dotaz, čekám odpověď, ne jinotaje. Předem moc děkuji.
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
DT,
ty si opravdu myslíš, že v prapodstatě, v jednotě, jsou bohové a volové?Vycházel jsem z toho, že všechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidíš jinak, oprav mne, budu ti vděčný.
Vidím to ještě ale úúplně jinak, ale opravovat tě nebudu. Nebylo by to k ničemu. Některá "blik" mají největší hodnotu právě a pouze tehdy, když si je člověk "rozsvítí" sám.
Takže je mi líto, protože prostě: co je dovoleno bohovi, není opravdu dovoleno volovi.
(Malá nápověda: zkus si teď definovat, kdo z nás dvou je (právě a pouze) v tomto případě kdo )
Není tady
Pandorraa napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
DT,
ty si opravdu myslíš, že v prapodstatě, v jednotě, jsou bohové a volové?Vycházel jsem z toho, že všechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidíš jinak, oprav mne, budu ti vděčný.
Vidím to ještě ale úúplně jinak, ale opravovat tě nebudu. Nebylo by to k ničemu. Některá "blik" mají největší hodnotu právě a pouze tehdy, když si je člověk "rozsvítí" sám.
Takže je mi líto, protože prostě: co je dovoleno bohovi, není opravdu dovoleno volovi.
(Malá nápověda: zkus si teď definovat, kdo z nás dvou je (právě a pouze) v tomto případě kdo )
Ve své podstatě je všechno vším. Je jen "bod", ze kterého všechno vzešlo a ke kterému se zase všechno vrátí. To, co je "mezi tím a při této události" - je jen pomůcka. Takže definice je bezpředmětná, neboť pokud je všechno vším, pak i vůl je bohem stejně, jako bůh volem..
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pisatel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Vycházel jsem z toho, že všechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidíš jinak, oprav mne, budu ti vděčný.Už ti to tu vyslětlují asi 3 lidé. Zkus se stišit a podumej nad tím co je dovoleno volovi a co bohovi a co je jádro pudla
Vysvětlovat může qatrilión lidí, ale nikde to tu nevidím. Pokud to umíš vyložit pro mne srozumitelně, budu ti vděčný. Pokud ne, pak to neřeš. Zatím mám pocit, jako bych chodil pořád horké kaše. Dám dotaz, čekám odpověď, ne jinotaje. Předem moc děkuji.
Jo chlapče to je těžké, když v třídě vyrušuješ a nad slovy se nezamýšlíš.
Tak znovu, zkus dumat nad danými pojmy a jejich jednáním.
A ještě jinak. Takové absurdum. Je dovoleno Bohovi krást? Je, on je bůh a může cokoli. Je zlodějovi dovolno být bohem? Je, jenže nemá ono božské osvícení. A to je ten prapodstaný rozdíl mezi volem a bohem.
Navíc mohu ti i s qvadrilionem lidí dávat rady a odpovídat na tvé dotazy, ale pokud nepochopíš základ, budou to pro tebe jen prázdná slova, bez opsahu a budeš jak mrňous v první třídě. Co se dřív naučilo pochopit, když vyslovovalo písmenka a nebo když se je začalo psát?
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Vycházel jsem z toho, že všechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidíš jinak, oprav mne, budu ti vděčný.Vidím to ještě ale úúplně jinak, ale opravovat tě nebudu. Nebylo by to k ničemu. Některá "blik" mají největší hodnotu právě a pouze tehdy, když si je člověk "rozsvítí" sám.
Takže je mi líto, protože prostě: co je dovoleno bohovi, není opravdu dovoleno volovi.
(Malá nápověda: zkus si teď definovat, kdo z nás dvou je (právě a pouze) v tomto případě kdo )Ve své podstatě je všechno vším. Je jen "bod", ze kterého všechno vzešlo a ke kterému se zase všechno vrátí. To, co je "mezi tím a při této události" - je jen pomůcka. Takže definice je bezpředmětná, neboť pokud je všechno vším, pak i vůl je bohem stejně, jako bůh volem..
No..takže nic. Třebas příště.
Někdy se člověk tak blbě zacyklí a pro voči nevidí, pro uši neslyší a na zemi ne a nepřistane, v duc-hovnu se utápí......
Není tady
Pisatel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pisatel napsal(a):
Už ti to tu vyslětlují asi 3 lidé. Zkus se stišit a podumej nad tím co je dovoleno volovi a co bohovi a co je jádro pudlaVysvětlovat může qatrilión lidí, ale nikde to tu nevidím. Pokud to umíš vyložit pro mne srozumitelně, budu ti vděčný. Pokud ne, pak to neřeš. Zatím mám pocit, jako bych chodil pořád horké kaše. Dám dotaz, čekám odpověď, ne jinotaje. Předem moc děkuji.
Jo chlapče to je těžké, když v třídě vyrušuješ a nad slovy se nezamýšlíš.
Tak znovu, zkus dumat nad danými pojmy a jejich jednáním.
A ještě jinak. Takové absurdum. Je dovoleno Bohovi krást? Je, on je bůh a může cokoli. Je zlodějovi dovolno být bohem? Je, jenže nemá ono božské osvícení. A to je ten prapodstaný rozdíl mezi volem a bohem.
Navíc mohu ti i s qvadrilionem lidí dávat rady a odpovídat na tvé dotazy, ale pokud nepochopíš základ, budou to pro tebe jen prázdná slova, bez opsahu a budeš jak mrňous v první třídě. Co se dřív naučilo pochopit, když vyslovovalo písmenka a nebo když se je začalo psát?
Pořád mám pocit, že to co vidíš, je ryze subjektivní pojem dění v této realitě a z pohledu zvenčí se to vždy bude jevit jinak. Pokud jsme části "jednoty-onoho počátku", pak i přes to, že "jsme na sběru" zkušeností, stejně patříme k onomu celku. Takže nad tím vším nějaké rozlišování v daném celku na "voly a boha" je možná tak stejné, jako když máš dvě stejné černé pastelky a snažíš se jerozlišit, ale původně ty pastelky byly částí jednoho stromu, tuha do pastelek částí jednoho kamene a oboje je z jedné Země.. Prostě to rozlišení je pomůcka pro náš život zde v této realitě. Ale klidně mne ber s nadhledem a zasměj se tomu.
Vyrušování a žáci.. No, víš, já se necítím, ani nemám potřebu být něčím žákem. Až tu potřebu budu mít, tak dám vědět. Prozatím si budu tak nějak "vyrušovat" někde v poslední lavici a nechám tě, ať učíš dál. Ale jako učitel jsi moc přísný podle mého pocitu a vůbec nejsi shovívavý.. A nebo já jsem moc měkký a přecitlivělý na slova..
Není tady
Pandorraa napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
Vidím to ještě ale úúplně jinak, ale opravovat tě nebudu. Nebylo by to k ničemu. Některá "blik" mají největší hodnotu právě a pouze tehdy, když si je člověk "rozsvítí" sám.
Takže je mi líto, protože prostě: co je dovoleno bohovi, není opravdu dovoleno volovi.
(Malá nápověda: zkus si teď definovat, kdo z nás dvou je (právě a pouze) v tomto případě kdo )Ve své podstatě je všechno vším. Je jen "bod", ze kterého všechno vzešlo a ke kterému se zase všechno vrátí. To, co je "mezi tím a při této události" - je jen pomůcka. Takže definice je bezpředmětná, neboť pokud je všechno vším, pak i vůl je bohem stejně, jako bůh volem..
No..takže nic. Třebas příště.
Někdy se člověk tak blbě zacyklí a pro voči nevidí, pro uši neslyší a na zemi ne a nepřistane, v duc-hovnu se utápí......
No jako bych slyšel Jirku
Ber to tak, že "co nemám v hlavě, tak prostě v apatyce nekoupím", takže až to zabliká, neboj, hned dám vědět
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pisatel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Vysvětlovat může qatrilión lidí, ale nikde to tu nevidím. Pokud to umíš vyložit pro mne srozumitelně, budu ti vděčný. Pokud ne, pak to neřeš. Zatím mám pocit, jako bych chodil pořád horké kaše. Dám dotaz, čekám odpověď, ne jinotaje. Předem moc děkuji.Jo chlapče to je těžké, když v třídě vyrušuješ a nad slovy se nezamýšlíš.
Tak znovu, zkus dumat nad danými pojmy a jejich jednáním.
A ještě jinak. Takové absurdum. Je dovoleno Bohovi krást? Je, on je bůh a může cokoli. Je zlodějovi dovolno být bohem? Je, jenže nemá ono božské osvícení. A to je ten prapodstaný rozdíl mezi volem a bohem.
Navíc mohu ti i s qvadrilionem lidí dávat rady a odpovídat na tvé dotazy, ale pokud nepochopíš základ, budou to pro tebe jen prázdná slova, bez opsahu a budeš jak mrňous v první třídě. Co se dřív naučilo pochopit, když vyslovovalo písmenka a nebo když se je začalo psát?Pořád mám pocit, že to co vidíš, je ryze subjektivní pojem dění v této realitě a z pohledu zvenčí se to vždy bude jevit jinak. Pokud jsme části "jednoty-onoho počátku", pak i přes to, že "jsme na sběru" zkušeností, stejně patříme k onomu celku. Takže nad tím vším nějaké rozlišování v daném celku na "voly a boha" je možná tak stejné, jako když máš dvě stejné černé pastelky a snažíš se jerozlišit, ale původně ty pastelky byly částí jednoho stromu, tuha do pastelek částí jednoho kamene a oboje je z jedné Země.. Prostě to rozlišení je pomůcka pro náš život zde v této realitě. Ale klidně mne ber s nadhledem a zasměj se tomu.
Vyrušování a žáci.. No, víš, já se necítím, ani nemám potřebu být něčím žákem. Až tu potřebu budu mít, tak dám vědět. Prozatím si budu tak nějak "vyrušovat" někde v poslední lavici a nechám tě, ať učíš dál. Ale jako učitel jsi moc přísný podle mého pocitu a vůbec nejsi shovívavý.. A nebo já jsem moc měkký a přecitlivělý na slova..
Víš já si počkám až se uklidníš a udělá ti to "blik". Pak se můžeme pohnout dál.
Není tady
Pisatel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pisatel napsal(a):
Jo chlapče to je těžké, když v třídě vyrušuješ a nad slovy se nezamýšlíš.
Tak znovu, zkus dumat nad danými pojmy a jejich jednáním.
A ještě jinak. Takové absurdum. Je dovoleno Bohovi krást? Je, on je bůh a může cokoli. Je zlodějovi dovolno být bohem? Je, jenže nemá ono božské osvícení. A to je ten prapodstaný rozdíl mezi volem a bohem.
Navíc mohu ti i s qvadrilionem lidí dávat rady a odpovídat na tvé dotazy, ale pokud nepochopíš základ, budou to pro tebe jen prázdná slova, bez opsahu a budeš jak mrňous v první třídě. Co se dřív naučilo pochopit, když vyslovovalo písmenka a nebo když se je začalo psát?Pořád mám pocit, že to co vidíš, je ryze subjektivní pojem dění v této realitě a z pohledu zvenčí se to vždy bude jevit jinak. Pokud jsme části "jednoty-onoho počátku", pak i přes to, že "jsme na sběru" zkušeností, stejně patříme k onomu celku. Takže nad tím vším nějaké rozlišování v daném celku na "voly a boha" je možná tak stejné, jako když máš dvě stejné černé pastelky a snažíš se jerozlišit, ale původně ty pastelky byly částí jednoho stromu, tuha do pastelek částí jednoho kamene a oboje je z jedné Země.. Prostě to rozlišení je pomůcka pro náš život zde v této realitě. Ale klidně mne ber s nadhledem a zasměj se tomu.
Vyrušování a žáci.. No, víš, já se necítím, ani nemám potřebu být něčím žákem. Až tu potřebu budu mít, tak dám vědět. Prozatím si budu tak nějak "vyrušovat" někde v poslední lavici a nechám tě, ať učíš dál. Ale jako učitel jsi moc přísný podle mého pocitu a vůbec nejsi shovívavý.. A nebo já jsem moc měkký a přecitlivělý na slova..Víš já si počkám až se uklidníš a udělá ti to "blik". Pak se můžeme pohnout dál.
Jo, čekej.. Já si zas počkám, až budeš ten shovívavý a citlivý učitel
Ale obávám se, jinotaje řešit neumím...
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
No..takže nic. Třebas příště.
Někdy se člověk tak blbě zacyklí a pro voči nevidí, pro uši neslyší a na zemi ne a nepřistane, v duc-hovnu se utápí......No jako bych slyšel Jirku
Ber to tak, že "co nemám v hlavě, tak prostě v apatyce nekoupím", takže až to zabliká, neboj, hned dám vědět
A proč jsi tak vztahovačný?
Není tady
Pandorraa napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
No..takže nic. Třebas příště.
Někdy se člověk tak blbě zacyklí a pro voči nevidí, pro uši neslyší a na zemi ne a nepřistane, v duc-hovnu se utápí......No jako bych slyšel Jirku
Ber to tak, že "co nemám v hlavě, tak prostě v apatyce nekoupím", takže až to zabliká, neboj, hned dám vědětA proč jsi tak vztahovačný?
Vztahovačný? Ale kdeže, jen ti jdu z cesty a dávám ti za pravdu přece. Prostě nějaké "blik" jde mimo mne a pokud vidím "jinotaje", tak je nemám šanci řešit. Nemám na to hlavu. Proto na dotaz mám rád přímé a přesné odpovědi. Jenže tady jsou odpovědi typu - "tři lidé ti to tu píšou a ty to nevidíš..." A nebo - "já si počkám, až se uklidníš a udělá to "blik"... No a tohle jde vážně mimo mne. Ber to tak, že jsem ztracený případ a mám svou vlastní nezávislou lajnu. kdokoliv na mne jde s nějakým "učitelsko-žákovským" syndromem, tak to akorát si myslím své a dál jej moc neřeším, protože takových "učitelů", kteří se "cítili povinni mne usměrňovat a přivádět na pravou cestu" Jsem zažil dost. Tomu se vyhýbám. Na dotazy bych rád přímé odpovědi. Pokud to není možné, pak to vědět nemám a je potřeba, abych poznával dál. Toť vše.
Není tady
DaiTerr napsal(a):
. Ber to tak, že jsem ztracený případ a mám svou vlastní nezávislou lajnu. kdokoliv na mne jde s nějakým "učitelsko-žákovským" syndromem, tak to akorát si myslím své a dál jej moc neřeším, protože takových "učitelů", kteří se "cítili povinni mne usměrňovat a přivádět na pravou cestu" Jsem zažil dost. Tomu se vyhýbám. Na dotazy bych rád přímé odpovědi. Pokud to není možné, pak to vědět nemám a je potřeba, abych poznával dál. Toť vše.
Jsi "ztracený" případ?
Pro koho?
Máš nezávislou lajnu?
A na kom?
Už vím, proč pro mne tvůj příběh není ani dojemný, ani silný. Jen těžký....
Hodně štěstí ti přeji.
Není tady
DT- zajímalo by mě, proč jsi ten příběh sem nakonec napsal? Jen pro Majkafu? Pak chápu, že nevidíš rozdíl mezi chováním nebo projevy vola a boha.
Není tady
hirondel, nemusíš něco žít, abys pochopila.... Dai terr nemusel žít takový život, ale vybral si sám. COpak jsi to tam nezahlídla?
Není tady
Pandorraa napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
. Ber to tak, že jsem ztracený případ a mám svou vlastní nezávislou lajnu. kdokoliv na mne jde s nějakým "učitelsko-žákovským" syndromem, tak to akorát si myslím své a dál jej moc neřeším, protože takových "učitelů", kteří se "cítili povinni mne usměrňovat a přivádět na pravou cestu" Jsem zažil dost. Tomu se vyhýbám. Na dotazy bych rád přímé odpovědi. Pokud to není možné, pak to vědět nemám a je potřeba, abych poznával dál. Toť vše.
Jsi "ztracený" případ?
Pro koho?
Máš nezávislou lajnu?
A na kom?
Už vím, proč pro mne tvůj příběh není ani dojemný, ani silný. Jen těžký....
Hodně štěstí ti přeji.
Děkuji za to štěstí. Tobě jej také přeji
Není tady
PavlaH napsal(a):
DT- zajímalo by mě, proč jsi ten příběh sem nakonec napsal? Jen pro Majkafu? Pak chápu, že nevidíš rozdíl mezi chováním nebo projevy vola a boha.
Ne, to bylo celkově pro všechny, taková ukázka karmického zatížení ze života. S Majky mne to napadlo až k závěru, protože i to byl impuls.
K tomu "volovi a bohovi" - Můžeš to vidět například v těchto souvislostech (pozor, opravdu jen pouhý příklad):
- je jasné, že vůl je obyčejné tažné zvíře na maso a kůži, takže hluboko pod člověkem a označovat jej za rovno Bohu je sv.n.tvo..
- je jasné, že vůl je milé zvířátko, jako stvoření vezdejší je nám rovno, takže ti, co jej zabijí na maso a kůži, jsou jasní vrazi.. A je jasné, že má blízko Bohu, protože je jedno z jeho "dětí"..
- tam kde všechno začalo, tam také všechno končí. Vše vyšlo z "počátku z jednotné prapodstaty", takže pokud vše je jedno, pak z jistého úhlu pohledu vůl i Bůh rovni jsou. Takže co nemůže Vůl, nemůže ani Bůh a naopak..
Není tady
hodnocení vola i boha mi nepřísluší., měřme je činy. vůl táhne svou káru neuvědomělě, ale sem tam získá potřebu se splašit. Bůh táhne svou káru s uvědoměním jistých zákonitostí, nač se tedy plašit? Z pohledu jednoty vesmíru jedno jsou, přesto činit stejné nemohou.
Upravil(a) PavlaH (21. 10. 2009 17:31)
Není tady
V zásade je všade tá božská podstata, ale keby bolo jendno, či boh alebo vôl, načo by boli obidvaja? Načo by bolo toľko rôznych foriem života, keby to bolo jedno? Asi to celkom jedno nebude... Ani ryba a vták nie sú jedno, napriek jednotnej božskej podstate.
Není tady
PavlaH napsal(a):
hirondel, nemusíš něco žít, abys pochopila.... Dai terr nemusel žít takový život, ale vybral si sám. COpak jsi to tam nezahlídla?
Pavli o cem to mluvis ted?
Ja mluvila pouze o tom ze zkusenost je neprenosna.
Ze ja osobne pochopila slova od Daie pro pisatele tak-ze zkusenost je neprenosna. (mohu se i mylit)
Ty vsak mluvis o necem jinem (naznacujes) .Mluvis o tom co jsi zahledla zase Ty,o tom jak sis to prebrala a o tom o cem sis prala mluvit,neboli se k tomu takhle vyjadrit=ze nemusel on sam Dai prozit takhle zivot aby pochopil.
Takze je to nedorozumeni Pajo,zapletka.
Není tady
mno hirondel ty si vždycky vybereš o čem vlastně mluvíš a my ostatní jsme letadlo.
Není tady