18. září : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 18. září : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Pochopi - mono len pocíti žudskú účas, necha sa niečím oslovi. Viac sa asi ani nedá, kadý máme svoj osobný príbeh. Pritom tak ako pravda, aj príbehy majú jeden spoločný prapôvod. Ale potom sa u rozkoatia kadý na inú stranu.
Není tady
DT, dík. Tvůj příběh mi pomohl v něčem, co s ním zdánlivě vůbec nesouvisí.
Hluboce si váím kadého člověka, který se takhle dokáe otevřít.
Není tady
Pandorraa napsal(a):
DT,
ty si opravdu myslí, e v prapodstatě, v jednotě, jsou bohové a volové?
Vycházel jsem z toho, e vechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidí jinak, oprav mne, budu ti vděčný.
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
DT,
ty si opravdu myslí, e v prapodstatě, v jednotě, jsou bohové a volové?Vycházel jsem z toho, e vechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidí jinak, oprav mne, budu ti vděčný.
U ti to tu vyslětlují asi 3 lidé. Zkus se stiit a podumej nad tím co je dovoleno volovi a co bohovi a co je jádro pudla
Není tady
Pisatel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
DT,
ty si opravdu myslí, e v prapodstatě, v jednotě, jsou bohové a volové?Vycházel jsem z toho, e vechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidí jinak, oprav mne, budu ti vděčný.
U ti to tu vyslětlují asi 3 lidé. Zkus se stiit a podumej nad tím co je dovoleno volovi a co bohovi a co je jádro pudla
Vysvětlovat můe qatrilión lidí, ale nikde to tu nevidím. Pokud to umí vyloit pro mne srozumitelně, budu ti vděčný. Pokud ne, pak to neře. Zatím mám pocit, jako bych chodil pořád horké kae. Dám dotaz, čekám odpověď, ne jinotaje. Předem moc děkuji.
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
DT,
ty si opravdu myslí, e v prapodstatě, v jednotě, jsou bohové a volové?Vycházel jsem z toho, e vechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidí jinak, oprav mne, budu ti vděčný.
Vidím to jetě ale úúplně jinak, ale opravovat tě nebudu. Nebylo by to k ničemu. Některá "blik" mají největí hodnotu právě a pouze tehdy, kdy si je člověk "rozsvítí" sám.
Take je mi líto, protoe prostě: co je dovoleno bohovi, není opravdu dovoleno volovi.
(Malá nápověda: zkus si teď definovat, kdo z nás dvou je (právě a pouze) v tomto případě kdo )
Není tady
Pandorraa napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
DT,
ty si opravdu myslí, e v prapodstatě, v jednotě, jsou bohové a volové?Vycházel jsem z toho, e vechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidí jinak, oprav mne, budu ti vděčný.
Vidím to jetě ale úúplně jinak, ale opravovat tě nebudu. Nebylo by to k ničemu. Některá "blik" mají největí hodnotu právě a pouze tehdy, kdy si je člověk "rozsvítí" sám.
Take je mi líto, protoe prostě: co je dovoleno bohovi, není opravdu dovoleno volovi.
(Malá nápověda: zkus si teď definovat, kdo z nás dvou je (právě a pouze) v tomto případě kdo )
Ve své podstatě je vechno vím. Je jen "bod", ze kterého vechno vzelo a ke kterému se zase vechno vrátí. To, co je "mezi tím a při této události" - je jen pomůcka. Take definice je bezpředmětná, nebo pokud je vechno vím, pak i vůl je bohem stejně, jako bůh volem..
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pisatel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Vycházel jsem z toho, e vechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidí jinak, oprav mne, budu ti vděčný.U ti to tu vyslětlují asi 3 lidé. Zkus se stiit a podumej nad tím co je dovoleno volovi a co bohovi a co je jádro pudla
Vysvětlovat můe qatrilión lidí, ale nikde to tu nevidím. Pokud to umí vyloit pro mne srozumitelně, budu ti vděčný. Pokud ne, pak to neře. Zatím mám pocit, jako bych chodil pořád horké kae. Dám dotaz, čekám odpověď, ne jinotaje. Předem moc děkuji.
Jo chlapče to je těké, kdy v třídě vyruuje a nad slovy se nezamýlí.
Tak znovu, zkus dumat nad danými pojmy a jejich jednáním.
A jetě jinak. Takové absurdum. Je dovoleno Bohovi krást? Je, on je bůh a můe cokoli. Je zlodějovi dovolno být bohem? Je, jene nemá ono boské osvícení. A to je ten prapodstaný rozdíl mezi volem a bohem.
Navíc mohu ti i s qvadrilionem lidí dávat rady a odpovídat na tvé dotazy, ale pokud nepochopí základ, budou to pro tebe jen prázdná slova, bez opsahu a bude jak mrňous v první třídě. Co se dřív naučilo pochopit, kdy vyslovovalo písmenka a nebo kdy se je začalo psát?
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Vycházel jsem z toho, e vechno okolo, včetně nás (i těch volů) je jednota = prapodstata = bůh. Pokud to vidí jinak, oprav mne, budu ti vděčný.Vidím to jetě ale úúplně jinak, ale opravovat tě nebudu. Nebylo by to k ničemu. Některá "blik" mají největí hodnotu právě a pouze tehdy, kdy si je člověk "rozsvítí" sám.
Take je mi líto, protoe prostě: co je dovoleno bohovi, není opravdu dovoleno volovi.
(Malá nápověda: zkus si teď definovat, kdo z nás dvou je (právě a pouze) v tomto případě kdo )Ve své podstatě je vechno vím. Je jen "bod", ze kterého vechno vzelo a ke kterému se zase vechno vrátí. To, co je "mezi tím a při této události" - je jen pomůcka. Take definice je bezpředmětná, nebo pokud je vechno vím, pak i vůl je bohem stejně, jako bůh volem..
No..take nic. Třebas přítě.
Někdy se člověk tak blbě zacyklí a pro voči nevidí, pro ui neslyí a na zemi ne a nepřistane, v duc-hovnu se utápí......
Není tady
Pisatel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pisatel napsal(a):
U ti to tu vyslětlují asi 3 lidé. Zkus se stiit a podumej nad tím co je dovoleno volovi a co bohovi a co je jádro pudlaVysvětlovat můe qatrilión lidí, ale nikde to tu nevidím. Pokud to umí vyloit pro mne srozumitelně, budu ti vděčný. Pokud ne, pak to neře. Zatím mám pocit, jako bych chodil pořád horké kae. Dám dotaz, čekám odpověď, ne jinotaje. Předem moc děkuji.
Jo chlapče to je těké, kdy v třídě vyruuje a nad slovy se nezamýlí.
Tak znovu, zkus dumat nad danými pojmy a jejich jednáním.
A jetě jinak. Takové absurdum. Je dovoleno Bohovi krást? Je, on je bůh a můe cokoli. Je zlodějovi dovolno být bohem? Je, jene nemá ono boské osvícení. A to je ten prapodstaný rozdíl mezi volem a bohem.
Navíc mohu ti i s qvadrilionem lidí dávat rady a odpovídat na tvé dotazy, ale pokud nepochopí základ, budou to pro tebe jen prázdná slova, bez opsahu a bude jak mrňous v první třídě. Co se dřív naučilo pochopit, kdy vyslovovalo písmenka a nebo kdy se je začalo psát?
Pořád mám pocit, e to co vidí, je ryze subjektivní pojem dění v této realitě a z pohledu zvenčí se to vdy bude jevit jinak. Pokud jsme části "jednoty-onoho počátku", pak i přes to, e "jsme na sběru" zkueností, stejně patříme k onomu celku. Take nad tím vím nějaké rozliování v daném celku na "voly a boha" je moná tak stejné, jako kdy má dvě stejné černé pastelky a snaí se jerozliit, ale původně ty pastelky byly částí jednoho stromu, tuha do pastelek částí jednoho kamene a oboje je z jedné Země.. Prostě to rozliení je pomůcka pro ná ivot zde v této realitě. Ale klidně mne ber s nadhledem a zasměj se tomu.
Vyruování a áci.. No, ví, já se necítím, ani nemám potřebu být něčím ákem. A tu potřebu budu mít, tak dám vědět. Prozatím si budu tak nějak "vyruovat" někde v poslední lavici a nechám tě, a učí dál. Ale jako učitel jsi moc přísný podle mého pocitu a vůbec nejsi shovívavý.. A nebo já jsem moc měkký a přecitlivělý na slova..
Není tady
Pandorraa napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
Vidím to jetě ale úúplně jinak, ale opravovat tě nebudu. Nebylo by to k ničemu. Některá "blik" mají největí hodnotu právě a pouze tehdy, kdy si je člověk "rozsvítí" sám.
Take je mi líto, protoe prostě: co je dovoleno bohovi, není opravdu dovoleno volovi.
(Malá nápověda: zkus si teď definovat, kdo z nás dvou je (právě a pouze) v tomto případě kdo )Ve své podstatě je vechno vím. Je jen "bod", ze kterého vechno vzelo a ke kterému se zase vechno vrátí. To, co je "mezi tím a při této události" - je jen pomůcka. Take definice je bezpředmětná, nebo pokud je vechno vím, pak i vůl je bohem stejně, jako bůh volem..
No..take nic. Třebas přítě.
Někdy se člověk tak blbě zacyklí a pro voči nevidí, pro ui neslyí a na zemi ne a nepřistane, v duc-hovnu se utápí......
No jako bych slyel Jirku
Ber to tak, e "co nemám v hlavě, tak prostě v apatyce nekoupím", take a to zabliká, neboj, hned dám vědět
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pisatel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Vysvětlovat můe qatrilión lidí, ale nikde to tu nevidím. Pokud to umí vyloit pro mne srozumitelně, budu ti vděčný. Pokud ne, pak to neře. Zatím mám pocit, jako bych chodil pořád horké kae. Dám dotaz, čekám odpověď, ne jinotaje. Předem moc děkuji.Jo chlapče to je těké, kdy v třídě vyruuje a nad slovy se nezamýlí.
Tak znovu, zkus dumat nad danými pojmy a jejich jednáním.
A jetě jinak. Takové absurdum. Je dovoleno Bohovi krást? Je, on je bůh a můe cokoli. Je zlodějovi dovolno být bohem? Je, jene nemá ono boské osvícení. A to je ten prapodstaný rozdíl mezi volem a bohem.
Navíc mohu ti i s qvadrilionem lidí dávat rady a odpovídat na tvé dotazy, ale pokud nepochopí základ, budou to pro tebe jen prázdná slova, bez opsahu a bude jak mrňous v první třídě. Co se dřív naučilo pochopit, kdy vyslovovalo písmenka a nebo kdy se je začalo psát?Pořád mám pocit, e to co vidí, je ryze subjektivní pojem dění v této realitě a z pohledu zvenčí se to vdy bude jevit jinak. Pokud jsme části "jednoty-onoho počátku", pak i přes to, e "jsme na sběru" zkueností, stejně patříme k onomu celku. Take nad tím vím nějaké rozliování v daném celku na "voly a boha" je moná tak stejné, jako kdy má dvě stejné černé pastelky a snaí se jerozliit, ale původně ty pastelky byly částí jednoho stromu, tuha do pastelek částí jednoho kamene a oboje je z jedné Země.. Prostě to rozliení je pomůcka pro ná ivot zde v této realitě. Ale klidně mne ber s nadhledem a zasměj se tomu.
Vyruování a áci.. No, ví, já se necítím, ani nemám potřebu být něčím ákem. A tu potřebu budu mít, tak dám vědět. Prozatím si budu tak nějak "vyruovat" někde v poslední lavici a nechám tě, a učí dál. Ale jako učitel jsi moc přísný podle mého pocitu a vůbec nejsi shovívavý.. A nebo já jsem moc měkký a přecitlivělý na slova..
Ví já si počkám a se uklidní a udělá ti to "blik". Pak se můeme pohnout dál.
Není tady
Pisatel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pisatel napsal(a):
Jo chlapče to je těké, kdy v třídě vyruuje a nad slovy se nezamýlí.
Tak znovu, zkus dumat nad danými pojmy a jejich jednáním.
A jetě jinak. Takové absurdum. Je dovoleno Bohovi krást? Je, on je bůh a můe cokoli. Je zlodějovi dovolno být bohem? Je, jene nemá ono boské osvícení. A to je ten prapodstaný rozdíl mezi volem a bohem.
Navíc mohu ti i s qvadrilionem lidí dávat rady a odpovídat na tvé dotazy, ale pokud nepochopí základ, budou to pro tebe jen prázdná slova, bez opsahu a bude jak mrňous v první třídě. Co se dřív naučilo pochopit, kdy vyslovovalo písmenka a nebo kdy se je začalo psát?Pořád mám pocit, e to co vidí, je ryze subjektivní pojem dění v této realitě a z pohledu zvenčí se to vdy bude jevit jinak. Pokud jsme části "jednoty-onoho počátku", pak i přes to, e "jsme na sběru" zkueností, stejně patříme k onomu celku. Take nad tím vím nějaké rozliování v daném celku na "voly a boha" je moná tak stejné, jako kdy má dvě stejné černé pastelky a snaí se jerozliit, ale původně ty pastelky byly částí jednoho stromu, tuha do pastelek částí jednoho kamene a oboje je z jedné Země.. Prostě to rozliení je pomůcka pro ná ivot zde v této realitě. Ale klidně mne ber s nadhledem a zasměj se tomu.
Vyruování a áci.. No, ví, já se necítím, ani nemám potřebu být něčím ákem. A tu potřebu budu mít, tak dám vědět. Prozatím si budu tak nějak "vyruovat" někde v poslední lavici a nechám tě, a učí dál. Ale jako učitel jsi moc přísný podle mého pocitu a vůbec nejsi shovívavý.. A nebo já jsem moc měkký a přecitlivělý na slova..Ví já si počkám a se uklidní a udělá ti to "blik". Pak se můeme pohnout dál.
Jo, čekej.. Já si zas počkám, a bude ten shovívavý a citlivý učitel
Ale obávám se, jinotaje řeit neumím...
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
No..take nic. Třebas přítě.
Někdy se člověk tak blbě zacyklí a pro voči nevidí, pro ui neslyí a na zemi ne a nepřistane, v duc-hovnu se utápí......No jako bych slyel Jirku
Ber to tak, e "co nemám v hlavě, tak prostě v apatyce nekoupím", take a to zabliká, neboj, hned dám vědět
A proč jsi tak vztahovačný?
Není tady
Pandorraa napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
No..take nic. Třebas přítě.
Někdy se člověk tak blbě zacyklí a pro voči nevidí, pro ui neslyí a na zemi ne a nepřistane, v duc-hovnu se utápí......No jako bych slyel Jirku
Ber to tak, e "co nemám v hlavě, tak prostě v apatyce nekoupím", take a to zabliká, neboj, hned dám vědětA proč jsi tak vztahovačný?
Vztahovačný? Ale kdee, jen ti jdu z cesty a dávám ti za pravdu přece. Prostě nějaké "blik" jde mimo mne a pokud vidím "jinotaje", tak je nemám anci řeit. Nemám na to hlavu. Proto na dotaz mám rád přímé a přesné odpovědi. Jene tady jsou odpovědi typu - "tři lidé ti to tu píou a ty to nevidí..." A nebo - "já si počkám, a se uklidní a udělá to "blik"... No a tohle jde váně mimo mne. Ber to tak, e jsem ztracený případ a mám svou vlastní nezávislou lajnu. kdokoliv na mne jde s nějakým "učitelsko-ákovským" syndromem, tak to akorát si myslím své a dál jej moc neřeím, protoe takových "učitelů", kteří se "cítili povinni mne usměrňovat a přivádět na pravou cestu" Jsem zail dost. Tomu se vyhýbám. Na dotazy bych rád přímé odpovědi. Pokud to není moné, pak to vědět nemám a je potřeba, abych poznával dál. To ve.
Není tady
DaiTerr napsal(a):
. Ber to tak, e jsem ztracený případ a mám svou vlastní nezávislou lajnu. kdokoliv na mne jde s nějakým "učitelsko-ákovským" syndromem, tak to akorát si myslím své a dál jej moc neřeím, protoe takových "učitelů", kteří se "cítili povinni mne usměrňovat a přivádět na pravou cestu" Jsem zail dost. Tomu se vyhýbám. Na dotazy bych rád přímé odpovědi. Pokud to není moné, pak to vědět nemám a je potřeba, abych poznával dál. To ve.
Jsi "ztracený" případ?
Pro koho?
Má nezávislou lajnu?
A na kom?
U vím, proč pro mne tvůj příběh není ani dojemný, ani silný. Jen těký....
Hodně těstí ti přeji.
Není tady
DT- zajímalo by mě, proč jsi ten příběh sem nakonec napsal? Jen pro Majkafu? Pak chápu, e nevidí rozdíl mezi chováním nebo projevy vola a boha.
Není tady
hirondel, nemusí něco ít, abys pochopila.... Dai terr nemusel ít takový ivot, ale vybral si sám. COpak jsi to tam nezahlídla?
Není tady
Pandorraa napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
. Ber to tak, e jsem ztracený případ a mám svou vlastní nezávislou lajnu. kdokoliv na mne jde s nějakým "učitelsko-ákovským" syndromem, tak to akorát si myslím své a dál jej moc neřeím, protoe takových "učitelů", kteří se "cítili povinni mne usměrňovat a přivádět na pravou cestu" Jsem zail dost. Tomu se vyhýbám. Na dotazy bych rád přímé odpovědi. Pokud to není moné, pak to vědět nemám a je potřeba, abych poznával dál. To ve.
Jsi "ztracený" případ?
Pro koho?
Má nezávislou lajnu?
A na kom?
U vím, proč pro mne tvůj příběh není ani dojemný, ani silný. Jen těký....
Hodně těstí ti přeji.
Děkuji za to těstí. Tobě jej také přeji
Není tady
PavlaH napsal(a):
DT- zajímalo by mě, proč jsi ten příběh sem nakonec napsal? Jen pro Majkafu? Pak chápu, e nevidí rozdíl mezi chováním nebo projevy vola a boha.
Ne, to bylo celkově pro vechny, taková ukázka karmického zatíení ze ivota. S Majky mne to napadlo a k závěru, protoe i to byl impuls.
K tomu "volovi a bohovi" - Můe to vidět například v těchto souvislostech (pozor, opravdu jen pouhý příklad):
- je jasné, e vůl je obyčejné tané zvíře na maso a kůi, take hluboko pod člověkem a označovat jej za rovno Bohu je sv.n.tvo..
- je jasné, e vůl je milé zvířátko, jako stvoření vezdejí je nám rovno, take ti, co jej zabijí na maso a kůi, jsou jasní vrazi.. A je jasné, e má blízko Bohu, protoe je jedno z jeho "dětí"..
- tam kde vechno začalo, tam také vechno končí. Ve vylo z "počátku z jednotné prapodstaty", take pokud ve je jedno, pak z jistého úhlu pohledu vůl i Bůh rovni jsou. Take co nemůe Vůl, nemůe ani Bůh a naopak..
Není tady
hodnocení vola i boha mi nepřísluí., měřme je činy. vůl táhne svou káru neuvědomělě, ale sem tam získá potřebu se splait. Bůh táhne svou káru s uvědoměním jistých zákonitostí, nač se tedy plait? Z pohledu jednoty vesmíru jedno jsou, přesto činit stejné nemohou.
Upravil(a) PavlaH (21. 10. 2009 17:31)
Není tady
V zásade je vade tá boská podstata, ale keby bolo jendno, či boh alebo vôl, načo by boli obidvaja? Načo by bolo tožko rôznych foriem ivota, keby to bolo jedno? Asi to celkom jedno nebude... Ani ryba a vták nie sú jedno, napriek jednotnej boskej podstate.
Není tady
PavlaH napsal(a):
hirondel, nemusí něco ít, abys pochopila.... Dai terr nemusel ít takový ivot, ale vybral si sám. COpak jsi to tam nezahlídla?
Pavli o cem to mluvis ted?
Ja mluvila pouze o tom ze zkusenost je neprenosna.
Ze ja osobne pochopila slova od Daie pro pisatele tak-ze zkusenost je neprenosna. (mohu se i mylit)
Ty vsak mluvis o necem jinem (naznacujes) .Mluvis o tom co jsi zahledla zase Ty,o tom jak sis to prebrala a o tom o cem sis prala mluvit,neboli se k tomu takhle vyjadrit=ze nemusel on sam Dai prozit takhle zivot aby pochopil.
Takze je to nedorozumeni Pajo,zapletka.
Není tady
mno hirondel ty si vdycky vybere o čem vlastně mluví a my ostatní jsme letadlo.
Není tady