27. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 27. února : Jednoduchá kefírová buchta na plech. Rychlý recept zcela bez vajec! 21. února : Jak vyuít skořápky z vlaských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůe i s kalem |
|
|
Dlouhé roky studuji náboenství jako projev lidské nezbytnosti. V osmnácti letech jsem se nechal pokřtít, prototoe jsem křesanský protestantismus shledával jako jedinou cestu, jak opravdu pochopit smysl lidské existence. Jak jsem časem dozrával, začalo mi docházet, e křesanství není schopno pojmenovat a odpovědět na vechny problémy, s kterými jsem proel. Mnoho let jsem hledal cestu pro sebe, hledal univerzální Náboenství. Kadým dalím rokem, kdy jsem postupně proel vemi podstatnými filosofiemi a náboenstvími (počínaje Islámem, Budhismem a konče Gaudija-Vainavismem [součást Hinduismu]), studoval nejvýraznějí filosofy dneka i minulosti, doel jsem pro mě k zajímavému závěru: Čím novějí náboenství či filosofie, tím mělčí nese poznání. Jako by s přibývajícím hmotným poznáním byli lidé čím dál méně schopni rozumět duchovním vědám, a snad i proto jsem přesvědčený čím dál více, e hledat nové náboenství, vyvíjet novou filosofii, je zbytečná cesta, protoe nejsme schopni takového duchovního poznání, jako lidé před tisíci lety. Hlavní mé poznání je takovéto: Nejstarí filosofie je nejblíe úplného poznání.
Rád bych tyto závěry s vámi vemi probral... Myslíte si, e můe vzniknout náboenství nebo filosofie, která by lépe popsala smysl ivota ne ony nejstarí filosofie (Hinduismus + Judaismus -> křesanství a islám)? Má smysl se vůbec zabývat okrajovými směty duchovního poznání (okultismus, ...), kdy nepřináejí odpovědi? Budu vděčný za jakýkoliv postřeh... Díky.
Není tady
=Jirka