27. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 27. února : Jednoduchá kefírová buchta na plech. Rychlý recept zcela bez vajec! 21. února : Jak vyuít skořápky z vlaských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůe i s kalem |
|
|
Dlouhé roky studuji náboenství jako projev lidské nezbytnosti. V osmnácti letech jsem se nechal pokřtít, prototoe jsem křesanský protestantismus shledával jako jedinou cestu, jak opravdu pochopit smysl lidské existence. Jak jsem časem dozrával, začalo mi docházet, e křesanství není schopno pojmenovat a odpovědět na vechny problémy, s kterými jsem proel. Mnoho let jsem hledal cestu pro sebe, hledal univerzální Náboenství. Kadým dalím rokem, kdy jsem postupně proel vemi podstatnými filosofiemi a náboenstvími (počínaje Islámem, Budhismem a konče Gaudija-Vainavismem [součást Hinduismu]), studoval nejvýraznějí filosofy dneka i minulosti, doel jsem pro mě k zajímavému závěru: Čím novějí náboenství či filosofie, tím mělčí nese poznání. Jako by s přibývajícím hmotným poznáním byli lidé čím dál méně schopni rozumět duchovním vědám, a snad i proto jsem přesvědčený čím dál více, e hledat nové náboenství, vyvíjet novou filosofii, je zbytečná cesta, protoe nejsme schopni takového duchovního poznání, jako lidé před tisíci lety. Hlavní mé poznání je takovéto: Nejstarí filosofie je nejblíe úplného poznání.
Rád bych tyto závěry s vámi vemi probral... Myslíte si, e můe vzniknout náboenství nebo filosofie, která by lépe popsala smysl ivota ne ony nejstarí filosofie (Hinduismus + Judaismus -> křesanství a islám)? Má smysl se vůbec zabývat okrajovými směty duchovního poznání (okultismus, ...), kdy nepřináejí odpovědi? Budu vděčný za jakýkoliv postřeh... Díky.
Není tady
=Jirka
Ne, nemůe vznikonou nové náboenství větí ne stávající. Vechny ostatní nově zniklé a vznikající, budou vdy jen a jen okrajové. Má to své opodstatnělé velké a rozsáhlé důvody. Muselo by vzniknou nové lidstvo bez znalostí vekerých zákonů, pak by mohlo vzniknout i nové níboenství, pokud by se to pak vůbec náboenstvím nazývalo.
Není tady
Podža mňa budeme ma nové náboenstvo u zanedlho. Príde Učitež, ktorý ukáe "slepým" cestu a vyvedie ich z tej slepoty...
Není tady
xXx napsal(a):
Podža mňa budeme ma nové náboenstvo u zanedlho. Príde Učitež, ktorý ukáe "slepým" cestu a vyvedie ich z tej slepoty...
Mluví o návratu Krista v obecném slova významu, tak jak prorokují víceméně vechny hlavní náboenství? Nebo mluví o někom zcela novém?
Není tady
Hovorím o druhom príchode Krista...
Není tady
Náboenství a filosofie li vdy ruku v ruce s nepoznaným a nevysvětleným - snaha vysvětlit svět kolem nás, přírodu. Srovnej si rozsah rozsah nevysvětlitelných jevů v 6. st.př.n.l. a dnes a vyjde ti pravděpodobnost, se kterou v současném světě můe v této oblasti vzniknout něco nového. Spousta filosofií, včetně budhismu vznikla taky na "společenskou objednávku" s cílem vysvětli uspořádání ve společnosti, ted u taková nutnost není. I kdy malá ance tu vdy je, jene takové nánoenství nevzniká z hodiny na hodinu, ale řádově staletími, aktuálně se to proto těko identifikuje. Nemyslím si, e schopnost duchovního poznání u člověka úměrně klesá s přibývajícími hmotnými statky, ty jen odvádějí od takového poznání pozornost. A jetě jedna věc, moná e dnes vznikají naboenství jiného typu (ne, tak jak je na náboenství nahlíeno dnes), vem si takový kult celebrit - dnes se člověk spí ne bohům snaí přiblíit B. Pittovi nebo J. Roberts.
Není tady
Nazdar Jiří!
Ale to jsi nám udělal skutečnou radost, e jsi vstoupil mezi nás a jetě s tak skvělým tématem. Navíc s Tebou naprosto souhlasím, jak se mystická hloubka nauk zplouje se čtvercem postupujícího času. Ale to je dáno vytrvalým zanořováním do temného věku Kalijugy. Já vím, Salvator namítne, e nové ji je za dveřmi. A já tomu věřím. Dosud vak těmi dveřmi nevstoupilo dovnitř. Navíc si nikdy nenechám vzít historickou krásu i moudrost těch, kteří obětovali své ivoty pro svou víru a naději.
Nebo jsem se s nimi sjednotil, naslouchal jim v bezesných nocích, vnímal jejich úzkost i vzývání, jak bili do nebe svou vůlí, aby mezi ně Pravda i Sláva Nejvyího přila. Sám jsem volal jejich ústy (nebo oni mými?) po naplnění, proto na ně nemohu zapomenout, kdy nějaký jedinec vyjeví: "Aj, zde stojí tuto mezi vámi!" Tehdy se zeptám jich, oněch hlasů ve mně, zdali jsou v souladu s takovou zprávou. Nebo: "Ve vech svých zrozeních jsme Ho očekávali!"
Teprve a vechny tyto hlasy ve mně zajásají, pak poznám, e je to On!
Není tady
xXx napsal(a):
Hovorím o druhom príchode Krista...
Potřebujeme nové náboenství? Stačí vědět, e přiel Kristus. Snad se nemýlím? Jsou nutné dalí ubezpečení, přece ho vichni čekáme?!!! Proč bychom se vlastně tady bavili? .
Není tady
Milý Crabbe, jde Ti o Tvoje vize a radost z literatury nebo o skutečnou pravdu? Co bys dělal, kdyby byl Kristus u opravdu tady, jak říká Salvator? Jsi na to připraven nebo si chce jenom povídat. Je to příjemné, člověk si připomene klasiky, trochu se ukáe, jak je znalý, ale čeká váně na něco dalího? Proč vichni hledáme ty informace ? Máme jasno, co s nimi uděláme? Jen činy mají smysl.Jinak tady máme jen příjemný diskusní krouek. Nezlobte se na mne, nemyslím to jako útok, ale zajímal by mě názor Vás vech.
Není tady
Crabat, kde si bol tak dlho?
BVF, súhlasím... Zhromaďovanie informácií a čítanie kníh uspokojuje len nau zvedavos a túbu po poznaní, roziruje nae obzory. Ale to skutočné, to, na čom naozaj záleí, sú tak ako Ty hovorí, nae činy...
Není tady
Ilseli, Tvoje jméno Ilseli.., eh, co u to zase plácám?.. Prostě tohle jméno mě fascinuje. Má nějaký podklad anebo sis ho prostě vymyslela, vycucala, takříkajíc, z malíku? Já v něm vnímám hlasy minulosti, hlasy ze záhrobí, ne vak těch, co proklínají a závidí těm, kdo jetě ijí, nýbr takových, je se těí na vzkříení, aby nám pak mohli podat zprávu, jaké to bylo na druhé straně.
Slyím v něm právě ony eptavé hlasy dávno mrtvých, co nedokáou mlčet, protoe jsou s námi neustále propojení, respektive s Tebou propojení. To oni sami Ti museli vnuknout tohle jméno. Snad dokonce příbuzní zakletí ve stromech anebo Elfové, Víly... Řekni mi o tom, prosím, trochu víc.
Ale to jsem poněkud odbočil od tématu: Tady se toti uvauje o třetím projevení nebo-li druhém příchodu Syna člověka. Pak by se ovem opravdu nejednalo o Nové náboenství, nýbr naplněné Zaslíbení, je bylo učiněno před dvěma tisíciletími. A to jaksi nelze definovat pojmem Nový.
Kdopak Ho ale pozná, a přijde?.. My se můeme poučit historií. Zákoníci, Farizeové (nejvzdělanějí vrstva idovského národa!) očekávali přísného Otce. Nebo tak s nimi jednal Nejvyí od Abrahama. Proto oni Ho nepřijali! "Jsi-li ten, který přijíti má, anebo jiného čekati máme?" Tohle byla jejich mučivá otázka, kterou nedokázali rozlousknout. Přitom byli připraveni před Ním padnout na kolena a předat mu vládu. Vdy po věky ji pro Něj shraňovali! Ale selhali: "Obílené hroby uvnitř plné kostí", protoe jejich vzdělání jim vlastně vadilo Ho přijmout!
On toti nesestoupil jako přísně trestající Otec, nýbr milující, vem odpoutějící Syn. A já se ptám: "Kdo z nás skutečně ví, jakou formu zvolí pro svůj dalí příchod?.."
Jenom ti, kteří Mu hluboce naslouchali srdcem, poznali, e je to On. Světské poznání, kněské i mystické jim pak bylo na houby. (Kdy nechci pouít ostřejího výrazu. ) Bůh činí blázny z těch, kteří se domnívají být Moudří, jen těm, kteří Ho upřímně milují se dává poznat.
Toto je klíč. Určitě se vak nedomnívejte, e Jeho příchod bude stejný jako tenkrát. Nejvyí se toti rozhodně neopakuje! Tohle se vám snaí Salvator říct, e ti, kteří v něj ortodoxně věří, Ho nejspí zase nepoznají. Proto nebuďte bláhoví a naslouchejte, hluboce naslouchejte dovnitř, jenom tam se vám pravda můe vyjevit.
Není tady
Myslím, e tohle byla odpověď i pro Tebe, BVF. Anebo se Ti to pořád nezdá? Co se Ti vlastně nezdá?.. Co takhle Tomá, neříká Ti to něco: "Neuvěřím, dokud nevloím své prsty do jeho ran." Ale já Ti klidně onu blahoslavenost přenechám. Protoe na druhé straně: "Povstanou liví proroci!" atd.
Nejsem blázen BVF, abych uvěřil kadému bludu, ale poznám Ho, poznám, tím jsem si jist. Kdyby ne jinak, podle očí Ho poznám určitě.
Není tady
Ale, xXx, potřeboval jsem si prostě odpočinout. Vyčistit hlavu, zrelaxovat. A pak neprobíralo se zrovna takové téma, na něj bych se rozhodl reagovat.
A propos nebyl jsi to právě Ty, který zdůrazňoval, e mylenky jsou důleitějí ne nae činy?
Já bych Ti nechtěl sahat do svědomí, vdy mě zná , ale není právě to, co tady nyní naznačuje nějaký psychický renonz?..
Jasně, můe namítnout: Jde o to, čí?.. - Beru. Takovou oponenturu skutečně beru. Vdy já nejsem ten, který tvrdí, e by se nemohl mýlit. Viď, BVF. Ovem v těchto otázkách raději zůstanu konzervativní. Také u na to mám věk, abych se nerozeběhl za první bludičkou, kterou mi někdo ukáe. Na to lze opět uvést repliku: "Věk s tímhle přece nemá nic společného..."
Jenome má. Pokud jste se ovem celý ivot tzv. duchovně neflákali. Protoe za vámi stojí právě to vyladění se na původní hledající, jak jsem uváděl ve svém prvním příspěvku Jirkovi. Z tohoto principu bych předpokládal, e BVF je mladý. Tudí plný elánu, rozhodnutí jednat správně a bez těchto psychických souznění s historickými hledači Pravdy.
To se mu to potom hovoří, nezatíenému bolestí z nekonečného nenaplnění probdělých nocí marným vzýváním! Ale i on jednou vejde do významu řečeného a pak mi dá za pravdu. Tím vak mu vůbec neupírám právo být prvním, který padne k Jeho nohám. A kdybych třeba nakonec sám přiel jako poslední, budu mít pro něj právě jen vlídný úsměv. Pozdravíme se, astni setkáním.
Není tady
Crabat napsal(a):
Ilseli, Tvoje jméno Ilseli..
Crabate, Crabate, ty nejlépe ví, e náhody neexistují. ... Proč pochybuje o mém jménu? Není náhodné a já to vím.
JEHO zjevení je ve jménu LÁSKY, PRAVDY a POKORY, jene pravda je zatím pro mnohé velkou neznámou, vetinou vidí pravdu jen tu svojí. Zdravím Il.
Není tady
jelitko napsal(a):
Náboenství a filosofie li vdy ruku v ruce s nepoznaným a nevysvětleným - snaha vysvětlit svět kolem nás, přírodu. Srovnej si rozsah rozsah nevysvětlitelných jevů v 6. st.př.n.l. a dnes a vyjde ti pravděpodobnost, se kterou v současném světě můe v této oblasti vzniknout něco nového.
Jelitko, s tímto nemohu naprosto souhlasit. Toto mě učili na střední kole na sklonku kumunistického reimu, prostě klasický materialistický pohled. Stačí vědět cokoliv třeba o Védské kultuře, staré tisíce let, abyste pochopili, e takovéto vysvětlení opravdu neobstojí, protoe ádná opravdová filosofie se nesnaí vysvětlovat bouřku ani zemětřesení, prostě nic materialistického a tedy pomíjivého...
jelitko napsal(a):
Spousta filosofií, včetně budhismu vznikla taky na "společenskou objednávku" s cílem vysvětli uspořádání ve společnosti, ted u taková nutnost není. I kdy malá ance tu vdy je, jene takové nánoenství nevzniká z hodiny na hodinu, ale řádově staletími, aktuálně se to proto těko identifikuje. Nemyslím si, e schopnost duchovního poznání u člověka úměrně klesá s přibývajícími hmotnými statky, ty jen odvádějí od takového poznání pozornost. A jetě jedna věc, moná e dnes vznikají naboenství jiného typu (ne, tak jak je na náboenství nahlíeno dnes), vem si takový kult celebrit - dnes se člověk spí ne bohům snaí přiblíit B. Pittovi nebo J. Roberts.
Zde je třeba doplnit, e se jedná o novodobé filosofie, které bez pochyby na základě nespokojenosti společnosti vznikají, nikoliv vak ony "původní" náboenství, tam společenskou objednávku s jistotou nenaleznete.
Není tady
Crabat napsal(a):
Nazdar Jiří! Ale to jsi nám udělal skutečnou radost, e jsi vstoupil mezi nás a jetě s tak skvělým tématem. Navíc s Tebou naprosto souhlasím, jak se mystická hloubka nauk zplouje se čtvercem postupujícího času. Ale to je dáno vytrvalým zanořováním do temného věku Kalijugy. Já vím, Salvator namítne, e nové ji je za dveřmi. A já tomu věřím. Dosud vak těmi dveřmi nevstoupilo dovnitř. Navíc si nikdy nenechám vzít historickou krásu i moudrost těch, kteří obětovali své ivoty pro svou víru a naději.
Přiznám se, e jsem nikde, v ádné zdroji, nenael zmínku o tom, e by nový věk byl opravdu za dveřmi. Jistě, správně namítne, e křesané očekávají Kristův návrat (nebo nový příchod) prakticky kadým dnem (a to u trvá stovky let...), ale jiné filosofie jsou obezřetnějí. Můj soukromý názor je spíe opačný: Kalijuga je teprve v počátku a duchovní úpadek je teprve v počátku.
Crabat napsal(a):
Nebo jsem se s nimi sjednotil, naslouchal jim v bezesných nocích, vnímal jejich úzkost i vzývání, jak bili do nebe svou vůlí, aby mezi ně Pravda i Sláva Nejvyího přila. Sám jsem volal jejich ústy (nebo oni mými?) po naplnění, proto na ně nemohu zapomenout, kdy nějaký jedinec vyjeví: "Aj, zde stojí tuto mezi vámi!" Tehdy se zeptám jich, oněch hlasů ve mně, zdali jsou v souladu s takovou zprávou. Nebo: "Ve vech svých zrozeních jsme Ho očekávali!" Teprve a vechny tyto hlasy ve mně zajásají, pak poznám, e je to On!
Stejně ho nepoznáme a znovu novodobě ukřiujeme. To je jistota...
Není tady
Si, si, Jirko, Kalijuga skutečně teprve sotva začala. Ale Ty ví velmi dobře, e její trend nemusí pořád jenom sestupovat. Naopak v určitých fázích, větinou nejpozději mileniích, k nám přichází inkarnace Pána, a ji v jakékoli podobě. Jasně, větina lidí nepozná, e je to On. Avak jako Syn zatím přiel jen jednou. Navíc nikdy nezvolí stejný výraz dvakrát, take neobávejme se: Nebude jim dána taková moc, aby ho mohli ukřiovat podruhé! To by nejprve Ten, jen stvořil vechno, neopomeňme do toho zahrnout čas i prostor, takový čin musel odsouhlasit. Ale On ji to jednou udělal!
Existuje jedna otázka. "Co bylo pro Nejvyího snazí: Obětovat svého Syna anebo celý vesmír, který byl skrze Něj (Syna) učiněn?!" Věř tomu, kdyby měla nastat druhá monost (pokud by taková alternativa vůbec nastat mohla!), pak tentokrát by se rozhodl opačným způsobem! - Jak vůbec kdy někoho mohlo napadnout, e Syn je tak slabý, aby jim to dovolil. Zapomněli jsme? - "Dána jest Mu vekerá Moc na Zemi i na Nebi." To, e jednou mezi nás přiel a z Lásky se Obětoval, neznamená, e tím snad nějak zeslábl! - Ale tohle chápou skutečně jenom křesané, normální člověk nemůe rozumět vem aspektům tohoto mystéria.
Existuje jetě druhá otázka: "S kým si to tak blahosklonně chceme potřást rukou?" Vdy je to Nejvyí Pán, který jediným pohledem dokáe transformovat celý vesmír! Vládnoucí tak nepředstavitelnými energiemi, e stačí jen pomyslet a toto slunce se promění v neutronovou hvězdu, kosmický lapač prachu takových částic jako je nae planeta.
... ... ...
To, co říká Salvator, čistě z logického úsudku a duchovní zkuenosti, by váně mohlo být to pravé. Ačkoli o tom vlastně jetě nevím vůbec nic, ne oněch pár řádků, které nám sem k tomu napsal, mé niterné smysly větří jak vlk, protoe tohle by byla ta pravá odpověď Toho, jen vládne nade vím.
Přijde neočekáván! Jak si vysvětlit tohle "neočekáván", kdy na Něj čekají vechny generace věřících ji dva tisíce let! No, ano. Přijde v neočekávané formě. I tenkrát vechny zaskočil. Nejprve duchovní Otec. Potom Syn člověka. Napadne nás ena, matka, dcera, ale to by právě bylo očekávatelné! Navíc dal zaslíbení: "Poznáte mě." Tudí nemůe přijít v enské podobě. Jak tedy?.. Inu.., v duchovní Slávě. Proto Ho poznáme! Vdy v této podobě se apotolům po vzkříení ukázal. "A chodil s nimi." K tomu si navíc připočtěme, e nechce nikoho pokouet, kdo by snad zatouil moderními technologiemi ho zničit. A chce nám skutečně pomoci, vdy lidstvo stojí před zánikem, stačí homeopatická dávka koncentrovaného zla a celá kultura homo sapiens letí k čertu. Tedy u není čas na nějaké přesvědčování, nýbr činy.
A dva a půl tisíce let, to u je pořádná brázda do Kalijugy, tedy chápáno z hlediska člověka! A v duchovní Slávě?.. Právě to tady jetě nikdy nebylo. Tedy nebylo... - My to nepamatujeme, pouze v mýtech máme zachyceny takové příchody. Ale z toho, co historicky známe, kadý avatár na sebe vdy přijal hmotné tělo, nikdy nepřiel rovnou v duchovní Slávě.
... ... ...
Teď to ale moná vypadá, e jsem popřel vechno to, co jsem řekl předtím. Ne, nepopřel.., za tím vím si stojím. I kdy to můe na první pohled působit coby protichůdné tendence. A vichni ti, kteří duchovně ijí ve mně zajásají v Jeho přítomnosti, teprve tehdy vpravdě poznám, e je to On.
Není tady
Crabat napsal(a):
... , vdy lidstvo stojí před zánikem, stačí homeopatická dávka koncentrovaného zla a celá kultura homo sapiens letí k čertu. Tedy u není čas na nějaké přesvědčování, nýbr činy.
A dva a půl tisíce let,... a tak dlouho je známá homeopatie , kterou popsal a znal ji sám velký Hippokrates. Homeopatie není o koncentraci něčeho ale o zředění dané látky (rostlinné, ivočiné nebo nerostné). Homeopatii se nemůe spojovat se zlem ale s láskou, empatii a porozuměním. Muj vstup zde byl důleitý, aby nebyli neznalí uvedeni v omyl. Jedná se o jemnou a etrnou léčbu, která teprve čeká na své objevení a dosud není zcela vyuívána tak, jak si zaslouila. Zdravím Il.
... ... ...
Není tady
Ilseli napsal(a):
Crabat napsal(a):
... , vdy lidstvo stojí před zánikem, stačí homeopatická dávka koncentrovaného zla a celá kultura homo sapiens letí k čertu. Tedy u není čas na nějaké přesvědčování, nýbr činy.
A dva a půl tisíce let,... a tak dlouho je známá homeopatie , kterou popsal a znal ji sám velký Hippokrates. Homeopatie není o koncentraci něčeho ale o zředění dané látky (rostlinné, ivočiné nebo nerostné). Homeopatii se nemůe spojovat se zlem ale s láskou, empatii a porozuměním. Muj vstup zde byl důleitý, aby nebyli neznalí uvedeni v omyl. Jedná se o jemnou a etrnou léčbu, která teprve čeká na své objevení a dosud není zcela vyuívána tak, jak si zaslouila. Zdravím Il.
... ... ...
Ilseli. Nevím, jestli jsi to v televizi viděla, ale dávali dokument (myslím snad BBC), ve kterém chtěli objektivně dokázat, e homeopatie funguje. Přes vekerou snahu nakonec museli konstatovat pravý opak. Co si o tom myslí? Já jsem byla docela překvapená.
Není tady
Rybička napsal(a):
Ilseli. Nevím, jestli jsi to v televizi viděla, ale dávali dokument (myslím snad BBC), ve kterém chtěli objektivně dokázat, e homeopatie funguje. Přes vekerou snahu nakonec museli konstatovat pravý opak. Co si o tom myslí? Já jsem byla docela překvapená.
Ví Rybičko, homeopatie není jednoduchá, kdyby byla, dávno by jí pouívál kadý lékař. Je zde také velký boj farmaceutického průmyslu, který na úkor nemocných vydělává miliardy. Stále se vyrábějí nové chemické léky, které nejen pomáhají ale i velmi kodí. V minulém a v tomto století lidé pouívali a pouívají tolik chemických a hormonálních léků, jak nikdy před tím, čím roste i nový seznam nemocí a přibývá chronicky nemocných. Přibývá postiených z nesprávně uívaných léků atd... . Homeopatie je přírodní léčba, která je k nám etrná a nezatěuje organismus.
Ten kdo poznal účinky homeopatie, s klidem přijímá takovéto informace o neúčinnosti homeopatie. Jsou i jíné studie, které naopak dokazují účinky homeopatie.
V Indii např. je homeopatická léčba pouívána z 80 % z vekerých dostupných léčebných metod. Dnení medicína je na velmi vysoké úrovni, co se týče závaných a těkých onemocnění ale lidé mají často zdravotní potíe, s kterými si právě dnení medicína neví rady a nenachází pro ně účinnou léčbu. Lidé homeopatii vyhledávájí často, a kdy jim nepomáhá jiná léčba, co je na kodu jich samotných. Zdravím Il
To je ale zcela mimo vý uvedené téma ...
Není tady
Tak homeopatie Tě zajímá, Ilseli. To hlavně nezapomeň redestilovanou vodou řádně třepat, protoe to je nejdůleitějí. Ale znám jetě jeden kvalitnějí způsob, ne popsaná metoda.., léčit se pránou. Protoe tím se dostáváme k samotnému energetickému zdroji. Jasně, e je homeopatie vhodnějí, ne klasická léčba, avak jetě lepí je, přijít na to, proč člověk onemocněl a odstranit duchovní příčinu.
... ... ...
Tolik k léčení. Já vak nehovořil o potencích nekonečně naředěné látky, nýbr o zhutěných energetických vibracích zla, které, by se k nám dostanou v takto super naředěné dávce, přesto stačí k tomu, aby byly zkázonosné. Moná jsem k tomu pouil příli velkou zkratku, a jsem se stal nesrozumitelným, tak to potom omluva Hahnemannovi a jeho principu: "Similia similibus curantur" (podobné podobným se léčí), který je zajisté naprosto pozoruhodný a skvělý.
A to s tím farmaceutickým průmyslem má úplnou pravdu. Teď k tomu jetě přibydou geneticky pozměněné plodiny, zkrátka máme se na co těit. Člověk je schopen přeít různé katastrofy, ale jestli vydejchá své vlastní působení na sebe, tak to bude zázrak.
Není tady
Crabat napsal(a):
...... léčit se pránou. Protoe tím se dostáváme k samotnému energetickému zdroji. Jasně, e je homeopatie vhodnějí, ne klasická léčba, avak jetě lepí je, přijít na to, proč člověk onemocněl a odstranit duchovní příčinu.
....to je, jako by jsi mluvil o homeopatii. Proto se také nejlépe léči malé děti a zvířata...................... napřed se musí uzdravit due a a pak tělo....homeopatií se také nemůe léčit kadý.................., myslím tím klasickou, konstituční homeopatii.
V současnosti se u také jedná o to, e člověk ztrácí svojí přirozenou schopnost samouzdravení, díky příliného zásahu do lidského těla ...atd... .
Zdravím Il.
... ... ...
Upravil(a) Ilseli (18. 2. 2006 10:09)
Není tady
Tak to je dobře, e se nae discipliny navzájem setkávají.
V současné době je na tom člověk tak patně, jeliko si zaneřádil organismus velikými stopovými jedy a odpady, e vysoce energeticky léčivě nabité látky jako je např. propolis, mateří kaička, ale i obyčejný heřmánek u mu nejen nepomáhají, nýbr doslova kodí! Nebo v něm vznikají alergie na tyto látky. Proto má pravdu homeopatie! Nelze toti "léčivé" prvky dále koncentrovat, ale právě naopak rozpustit, odplavit z těla ven. Ovem pokud něco neuděláme s přírodou jako takovou, potom nám nepomůe ani svěcená voda.
V tomhle jsme, Ilseli, naprosto zajedno.
Není tady
Rád bych tyto závěry s vámi vemi probral... Myslíte si, e můe vzniknout náboenství nebo filosofie, která by lépe popsala smysl ivota ne ony nejstarí filosofie (Hinduismus + Judaismus -> křesanství a islám)? Má smysl se vůbec zabývat okrajovými směty duchovního poznání (okultismus, ...), kdy nepřináejí odpovědi? Budu vděčný za jakýkoliv postřeh... Díky.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Jirko,
velice si váím toho, s jakým způsobem vede Babinet. Dá se vyjádřit jen tím, e prostě, pro lidi a e je to skvělé.
Proto tedy budu upřímná.
Co je to náboenství?
Náboenství je touha po něčem lepím, krásnějím a dokonalejím, ne jsme my lidé.
Na otázku, jestli je moné, aby vznikla filosofie nebo náboenství, které by lépe popsalo smysl ivota mohu dle svého svědomí odpovědět:
Je moné smysl ivota vůbec někým nebo něčím obsáhnout? A tudí i popsat?
Já si myslím, e smysl ivota budeme hledat stále a vdycky, bude jetě něco navíc, co neuvidíme. A e je to tak dobře. Hlavní e je, abychom na této cestě uměli vidět i Ty druhé, jiné, dalí....
Je pravda, e jmenovaná náboenství se zdokonalovala snad asi 2000-2500 let. Ale, co je pouhých 2000 let, z hlediska doby existence člověka? A kolikanásobný čas, máme jetě před sebou?
Je moné, nějakou pravdu prohlásit za konečnou? Nemohu prohlásit e ano.
Na úvahu, která by pracovala s pohledem, e není moné, aby nějaký nový názorový směr přinesl dalí, stejně geniální mylenku do vývoje lidstva, jako přinesla svého času Tebou jmenovaná náboenství, nemohu odpovědět, e ano.
Myslím si, e právě to, je nae úloha, hledat a objevovat nové pravdy a e toho máme jetě hodně před sebou.
Zdraví Tě Bláa
Upravil(a) Bláa.. (12. 2. 2006 14:17)
Není tady
Jan:
Dlouhé roky studuji náboenství jako projev lidské nezbytnosti. V osmnácti letech jsem se nechal pokřtít, prototoe jsem křesanský protestantismus shledával jako jedinou cestu, jak opravdu pochopit smysl lidské existence. Jak jsem časem dozrával, začalo mi docházet, e křesanství není schopno pojmenovat a odpovědět na vechny problémy, s kterými jsem proel. Mnoho let jsem hledal cestu pro sebe, hledal univerzální Náboenství. Kadým dalím rokem, kdy jsem postupně proel vemi podstatnými filosofiemi a náboenstvími (počínaje Islámem, Budhismem a konče Gaudija-Vainavismem [součást Hinduismu]), studoval nejvýraznějí filosofy dneka i minulosti, doel jsem pro mě k zajímavému závěru: Čím novějí náboenství či filosofie, tím mělčí nese poznání. Jako by s přibývajícím hmotným poznáním byli lidé čím dál méně schopni rozumět duchovním vědám, a snad i proto jsem přesvědčený čím dál více, e hledat nové náboenství, vyvíjet novou filosofii, je zbytečná cesta, protoe nejsme schopni takového duchovního poznání, jako lidé před tisíci lety. Hlavní mé poznání je takovéto: Nejstarí filosofie je nejblíe úplného poznání.
------------------
Úplné poznání? Získavat úplné poznání studiem teologických směrů a -ismů je stejné, jako chtít najít poklad na dně moře tím, e bude čerpat vodu z oceánu lící. Na tom nemění nic věk nebo doba původu ideologie.
A propos, kde má jistotu, e -ismus, který vyznává teď, je ten jediný pravý? Zejména po tom, co tě ji dříve některé předchozí -ismy zklamaly? Je vůbec moné získat úplné poznání studiem čehokoli? Řekl bych e nikoliv...
-----------------------
Rád bych tyto závěry s vámi vemi probral... Myslíte si, e můe vzniknout náboenství nebo filosofie, která by lépe popsala smysl ivota ne ony nejstarí filosofie (Hinduismus + Judaismus -> křesanství a islám)? Má smysl se vůbec zabývat okrajovými směty duchovního poznání (okultismus, ...), kdy nepřináejí odpovědi? Budu vděčný za jakýkoliv postřeh... Díky.
----------------
Ano, podle mne má smysl zabývat se čímkoliv, čím se člověch chce zabývat. Historie potvrzuje, e vdy vyhrávaly nové, neznámé mylenky, které přinesl jedinec, nadchl několik lidí a nakonec se tyto mylenky rozířily jako poár.
Vznikající mylenky vdy přicházejí jako odezva na aktuální stav vývoje společnosti. Jejich ignorance by zastavila vývoj a to není ádoucí.
Problém je vak v tom, e vdy stávající paradigmata nové mylenky tvrdě válcují do doby, ne vznikne kritické mnoství přívrenců nového. Pak se to zvrátí a idea se stane "státním náboenstvím". Nějakou dobu se rozvíjí a kvete, pak začne opět brzdit vývoj. A přijde nová mylenka...
A propos, vechny směry (nejenom) duchovního poznání přináejí odpovědi. Ne vak kadému a ne za vech okolností a ne vem ve stejné kvalitě.
Upravil(a) Salvator (13. 2. 2006 9:44)
Není tady