Oznámení

4.března : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

4.března : Směňování věcí provází lidstvo od jeho počátků.Nový SWAP Babinet pro všechny!

4.března : Stálice mezi moučníky? Vláčná a rychlá hrníčková bábovka z Granka

4.března : Krásná velikonoční dekorace. Stačí stará dřevěná krabička

#1 1. 8. 2009 21:22

VVeronika
♥♥-----

Jak začít s vykládáním karet?

Ahoj,chtěla bych začít vykládat karty,zatím jen sama sobě.Ale vůbec si nevím rady,jaké karty pro začátek zvolit,našla jsem,že jich je spoustu druhů.Jsem absolutní začátečník,skoro nic o tom nevím,takže spoléhám na to,že mi tady některá z Vás poradí,jak začít :-)
Děkuju pussa

Život je jak omalovánky. Je jen na člověku, jaké použije barvy!

Není tady

#2 2. 8. 2009 14:48

Martinka1
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: Praha

Re: Jak začít s vykládáním karet?

Ahoj Veroniko :-)
Já jsem začla tak, že když jsem se seznámila s manželem, on jedny vykládací karty měl, byly to Osho Zen Tarot. Tak se mi zalíbily, že jsem mu je začla brát... - tak mi koupil moje... a oba jsme se přihlásili na cyklus kurzů (3 víkendy) u Ranky... - a asi po druhém kurzu mě to tak chytlo, že jsem začla vykládat kolegům atd.
Teď je to cca 3 roky.
Samozřejmě mám karet doma víc, které mě oslovily, ale u výkladu (hlavně jiným lidem) se pořád držím těch původních.

Hlavně, ty karty Tě musí oslovit, jsou karty, které ani mně nic neříkají, klasické taroty třeba hodně pracují se symboly, ty mně nevyhovují, ošovky jsou obrázky, ze kterých se dá hodně vyčíst i bez toho, abys k tomu měla napsaný význam karet.

Možná zajdi do obchodu, např. v Praze v krámku U Džoudyho mají velký výběr, nech si pár balíčků ukázat, a pak si vyber ty, které Tě osloví, které se Ti budou líbit. Jinak Tě ani nebude bavit se jima zabývat.