Oznámení

19. dubna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

19. dubna : Obyčejný citrón a jeho netradiční využití beze zbytku. V kuchyni i v domácnosti je skvělý pomocník!

19. dubna : Rodičovství podle zvěrokruhu: Štíři jsou přísní, Panny umí ustoupit.

#1 12. 7. 2009 21:49

miselinka
♥♥♥♥♥♥-
Místo: CR
Registrovaný: 14. 5. 2006
Příspěvky: 1678
Web

špinení po sexu

Ahojky,užívám hormonální antikoncepci Cilest a minuli mesic jsem zničeho nic začala krvacet i přeš prášky a nerozumela jsem tomu ,myslela jsem si že je to menstruace.Ale nenapadlo me ze by na to mohl mít vliv sex,špinila jsem strašne dlouho a pak to konečne ustalo a dnes po sexíku opět ..krev grater Byla jsem na gynekoligii na stery z delozniho čípku a v pátek volala na vysledky a prej mám nějakou infekci tak mi napsala antibiotika ktere si jdu vyzvednou zítra...muže to být třeba sté infekce???Děkují za rady wink

Není tady

 
NÁŠ TIP:

Zápatí

Powered by PunBB 1.2.24c
© Copyright 2002–2008 Rickard Andersson
Content © Copyright 2000–2016 SAMI spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů