29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Myslel jsem si to, začátečnice, ještě se máš, co učit.
Ke zveřejnění čísel smluv nemám od klientů souhlas.
Co se týká nejlevnějšího povinného ručení, mám na mysli konkrétní jednu pojišťovnu, u které nic z toho, co popisuješ nehrozí.
Na ukecané makléře a poradce mám podobný názor, s podobnými, jako ty, už ani příliš nekomunikuju.
Doporučoval bych Ti více přemýšlet, než začneš konat. Když něco neumíš, netvrď, že to nejde. Místo odůvodňování, proč něco nejde, by bylo lepší hledat cestu, jak to jde. Když něco nevíš, raději se zeptej zkušenějších.
Tazatelka dostala dostatek rad, jak postupovat, je na ní, co si vybere a s kým sjedná, případně obnoví povinné ručení.
Není tady
jojo, říká se jen podle sebe, dokážu soudit Tebe
přeji ti hodně štěstí v tvé bohulibé činnosti a přeji hooodně spokojených klientů - jen jim moc neval klíny do hlavy ju
kdo to má pak na agenturách za vás řešit
(tak se nediv, že mě tvé výroky zvedají ze židle
)
jo a co se týká těch zkušenějších - to máš být jako ty ??
Dnes jsem se telefonicky spojila s odborným inspektorem poj. motorových vozidel - a radši jeho komentář k tvým výrokům tady ventilovat nebudu
, hádej, co nejpovolanější - komu dal za pravdu
- a měl pravdu, říkal, že s takovým jako ty vůbec ještě komunikuju
házení hrachu na stěnu
Upravil(a) Račice dračice (24. 6. 2009 20:30)
Není tady
Račice dračice napsal(a):
![]()
jojo, říká se jen podle sebe, dokážu soudit Tebe
![]()
přeji ti hodně štěstí v tvé bohulibé činnosti a přeji hooodně spokojených klientů - jen jim moc neval klíny do hlavy ju![]()
kdo to má pak na agenturách za vás řešit
(tak se nediv, že mě tvé výroky zvedají ze židle
)
jo a co se týká těch zkušenějších - to máš být jako ty ??![]()
![]()
![]()
Dnes jsem se telefonicky spojila s odborným inspektorem poj. motorových vozidel - a radši jeho komentář k tvým výrokům tady ventilovat nebudu![]()
, hádej, co nejpovolanější - komu dal za pravdu
- a měl pravdu, říkal, že s takovým jako ty vůbec ještě komunikuju
házení hrachu na stěnu
Když potřebuješ podporu ke svým názorům od někoho jiného, tak si asi tak jistá nejsi, je jasné, co Ti OI PMV řekl, Tvůj příspěvek o rizicích flotilového pojišťění jako by mu z úst vypadl. Přeci si nemyslíš, že zaměstnanec pojišťovny bude vystupovat proti zájmům svého zaměstnavatele. Od toho, aby hájili zájmy klientů, jsou poradci a nejkvalitnější jsou Ti, co je vůči pojišťovně dokáží prosadit.
A co to píšeš o řešení problémů na agenturách, moji klienti tam nechodí a za těch několik, co tam přijdou, jsi vděčná. Svou agenruru jsem dávno zrušil, tam nepřichází skoro nikdo, ala to odvisí od kvality poradců v regionu.
Už bych raději tuto diskuzi ukončil, tazatelka odpovědˇ dostala a to, že oba plujeme sice na stejné lodi do bezpečného přístavu, ale každý veslujeme jiným směrem, tazatelku asi příliš nezajímá.
Přeji Ti, ať se ti daří, určitě svůj rozsáhlý kmen spokojených klientů máš, já mám zase ve svém kmenu patrně odlišný typ klientů. Je to dobře a tak to má být, každý je holt jiný a oponent v diskuzi není nepřítel.
Není tady
Tendruhej,
nechci tady někoho soudit, ale dovoluji si napsat svou zkušenost z té poslední fáze,kde se klient s pojišťovnou setkává a tou je likvidace.
Likvidace je totiž ta část pojišťovny, kde denně slyšíš skutečně sprosté a urážlivé nadávky klientů a makléřů. Obchod a pojišťovací makléři jsou ti bozi, kteří slíbí, sjednají pojištění a navrkají plno věcí. Neříkám, že zrovna ty,ale skutečně je plno obchoďáků (ať zaměsnanců pojištoven, tak těch na IČ), kteří aby uzavřeli obchod navrkají téměř cokoliv. Chápu, provize je provize. Jenže pak dojde na pojistnou událost a plnění,kde likvidátoři jsou nuceni se striktně držet VPP a vyplácet dle výpočtů, situace pojistné události, znaleckých posudků, které jsou ještě kontrolovány a revidovány pověřenými osobami. Odešlou plnění ,a pak poslouchají plno výčitek, že měli přeci pojištěné to a to riziko a tohle a tamto,že jim to ten pán co to sjednával slíbil, a že si ty pojišťovny platí, a že mají nárok na toto atd. Věř mi, že denně se tu opravdu setkáváme s chováním, že mám chuť zavěsit telefon po dvou slovech. Výroky typu pi..a, kur.a, svi.e atd nejsou vyjímkou.
Add. makléřské společnosti. Ano zastupují klienta,aby on neměl s likvidací problémy. Makléři si totiž myslí, že když nahlásí poj. údálost, tak to končí. Jenže oni kolikrát neuvednou pravdivé informace, nedodají dokumenty co musí dodat a ještě pucují likvidátora, že mu to dlouho trvá a že s klientem odejdou jinam. Nebylo vyjímkou, že jsem "profesionálovi z oboru makléř" vysvětlovala, že pokud mi nedodá vinkulaci k autu na leasing, fakt nemůžu vyplatit plnění. Ze si to já mám sehnat u leasingovky je mi odpovězeno často. Ano můžu,ale proč,když on je za služby placen. A kolikrát jsem zjistila, že ten makléř ani neví, co vinkulace je.Ale odbrné znalosti má...
JInak jak se tu obořuješ, že Račice zastává postoj pojišťovny a bije se za ní, že se nedivíš. Ty se, ale jako IČař taky snad biješ za produkty, které nabízíš, i když jsou od různých pojištoven a bankovních domů, nebo ne snad
Není tady
Klubko, já mohu sjednávat produkty pouze pro jednu pojišťovnu a to pravděpodobně pro stejnou jako Račice, ale pokud vidím, že klientovým potřebám i finančním požadavkům vyhovuje jiný produkt, klidně mu výhodnější doporučím, on se na mě pak s důvěrou obrátí s jiným požadavkem, takže obchod většinou i tak proběhne. Přeci ho nebudu přesvědčovat o tom, že třeba naše povinné ručení je nejlepší, když vím, že to tak není.
Názory na makléře mám podobné a věř mi, že i v terénu to není jednoduché, jednat s klientem, který na takové makléře narazil.
V pojišťovnictví to tak je, obchoďáci jsou Ti hodní a likvidátoři ti zlí. Ale dobrý poradce tu práci dělá tak, aby se ten rozdíl smazával, moc se to nedaří, protože opravdu kvalitních je málo.
Není tady
Upominku mi poslali. Nevim, jestli i doporucenym dopisem, kazdopadne jednu upominku tu posledni poslali obycejnym dopisem. Asi proto, ze doporucene nikdo nevyzvedl. Ja jsem upominku cetla az prilis pozde.
Postu od pojistovny si nechavam posilat k rodicum i kdyz uz mam trvale bydliste o par km dale a ted pracuji 8 mes v cizine.
Ani se nedivim, ze mi Allianz vypovedela smlouvu. Jen me stve ta pokuta.
Dluh uz jsem Allianz uhradila za prvni ctvrtleti. Od druheho ctvrtleti mi smlouvu vypovedeli.
Ted jsem v CR a asi dam znacky do depozita.
Není tady
evo4444, jsem ráda, že jsi to s tou upomínkou dovysvětlila a že jsi přijala i to, že se nedivíš, že ti pojišťovna smlouvu vypověděla..
a Tendruhej - agenturu máme (pracujeme "v tandemu" s přítelem), protože nám vydělává a je taky nějakým styčným místem pro naše PPZ, tipaře, a naši nasmlouvaní bazaristé ví, kam pak posílat klienty, kterým uzavřou smlouvu a kdo jejich smlouvu pak spravuje. (máme 4 PPZ, 8 fungujících bazarů a pár tipařů).Funguje to, proč tedy rušit kancelář, na kt. díky vysoké produkci taky dostáváme od pojišťovny slušný příspěvek a to, že funguje jako to styčné místo pro naše spolupracovníky dělá další a další obchody. Nepočítám lidi, kteří přijdou přímo z ulice..... Jestli pracuješ pro stejnou pojišťovnu jako já tak víš, jaké jsou podmínky pro takovou agenturu - možnost kanceláře jen v přízemí, kancelář je označená tak, že nikdo netuší, že přišel do kanceláře pojišťováka, ale na klasickou "pobočku" se zaměstnanci, nutnost blízkosti centra, potažmo v centru města, obce..atd.atd....
Samozřejmě, jestli si tvá agentura na sebe jejím chodem nevydělala, pak chápu, že jsi ji zavřel.... u nás je na tu kancelář "nabaleno" hodně lidí a to vše dělá obchod.... Takže, to že jsem "za něco ráda" - to je opravdu fakt jen tvá domněnka... Ale máš na ni nárok
S tím, že se na něco zeptám a potvrdím si něco OI ----no a od čeho tedy jsou ? Sám víš, jak se v pojišťovnictví , v produktech furt něco mění a jak já říkám: "líná huba, holé neštěstí" - nebylo nijak myšleno na tebe, ale obecně !
Neberu nic podceňujícícho v tom, že se zeptám a něco si ověřím, dělají to "starší bardi" než jsem já... a tak to má podle mého být...
(jinak naši OI jsou placeni za obchody poradců, ti opravdu obchodům fandí , takže se snaží udělat v rámci pravidel co nejvíc, aby obchody nepadaly)
Jo a ještě - nemyslím si, že je ten poradce kvalitní, který se dokáže proti pojišťovně prosadit. Pojišťovák přece není bojovníkem mezi pojišťovnou a klientem, ale jejím prostředníkem. Co může udělat pro klienta, to udělá, ale jsou jisté meze - protože nejsme přece mámy, které budou dospělým dětem utírat zadky. Nebo řešit jejich vlastní selhání a chyby. Já jsem pojišťovák, který hájí i pojišťovnu, vždyť pro ni pracuji, prodávám její produkty, tak ji nebudu hanit. Pokud však pochybí nějaká složka pojišťovny, pak hájím zájmy klienta k jeho spokojenosti přes všechno, co jde. A pokud je to dobrý klient, tak se nebráním vyřizovat i kulanci..... Ale všude jsou jasné meze stanovené zákonem, pojistnými podmínkami atakd....... jsem ráda, že si je Eva4444 vědoma i vlastní chyby. Pak není co řešit, holt, každý dospělý člověk musí hrát s pravidly, které jsou nastaveny a které dobrovolně přijal....
Jinak, fakt by mě zajímalo pro jakou pojišťovnu pracuješ - když tak napiš do SZ
Jo a Evi, jestli tě štve především ta pokuta - s tím nemá pojišťovna nic společného - to je v zákonu od 1.1.2009....v tom naprosto souhlasím s Klubkem, raděj pokuta a člověk může být rád, že v době nepojištění nezpůsobil žádnou škodu, kterou by spláceli ještě jeho děti.....
Upravil(a) Račice dračice (10. 7. 2009 23:20)
Není tady
Jak jsem přirovnával naši činnost k plavbě lodí, tak to je i symbol naší pojišťovny.
Co se týká agenturní kanceláře, mám na to odlišný názor. Prostě to, že lidé chodí do kanceláří a agentur, je důsledek špatné práce poradců. V mém případě si agentura na sebe i vydělávala, ale směrovali jsme klienty k tomu, aby své problémy řešili na schůzkách s poradci, proto se snižoval počet klientů, kteří navštěvovali kancelář. PPZ jsou pro mě platnější v terénu, než v kanceláři, bazarů máme nasmlovaných jedenáct , to jeden člověk bez problémů zvládá.
Každý jsme prostě jiný, třeba i Ty jednou zjistíš, že se mýlíš anebo Ti to takhle bude vyhovovat. K tomu Ti přeju hodně štěstí.
Není tady
To jsi mě špatně pochopil, PPZ máme taky v terénu, jen naši PPZ nemají žádnou vlastní kancelář, co vím, a to, že mají nějaký prostor, kam si mohou svého klienta i přivést - (ne každý klient chce tyhle záležitosti řešit doma), je pro ně, i pro nás plus.
A nevím, proč bych měla zjistit, že se mýlím, třeba zjistíš, že se zpětně mýlíš ty, protože my jsme přišli na to, že takhle je to super a s agenturou se nám zvedla produkce o víc než polovinu, jestli ne, ještě víc..., ono to přišlo i s povinným ručením v roce 2000 - ta potřeba lidí tu byla... a lidi nám po otevření agentury sami říkali, že konečně jsme i u nich, a nemusí jezdit do vedlejšího okresního města My ji máme v jiném městě než působí můj přítel, takže tohle město obstarávám já, a že se na nás obrací hodně klientů různých makléřských skupin, které jim pro naši pojišťovnu pojištění zprostředkovali, je jen naše plus a jejich mínus....
Ale jak to bude dál se uvidí, protože jsem těhule a ten pokles práce ode mě bude zpočátku asi výrazný...
Celý závěr - máme prostě jiné obchodní myšlení, asi, a asi každému vyhovuje jiný styl práce
S těmi bazary - jo, objíždět je jeden člověk zvládá, ale těžko ti bude dělat bazarista i následnou péči.... máme následně od těchto klientů celkem dobrou produkci i v jiných produktech a to se jich spousta sama obrátila na agenturu, kam byli nasměrováni s tím, že tento poradce se o jejich péči bude starat. Ať už jen, že přisli nahlásit novou SPZ a mohlo jim být nabídnuto další, nebo si přišli rovnou připojistit i havarijko k povinku atakpod. - další obchod a práce s nimi, už byl na mě.
A jestli myslíš, že je tohle špatná práce poradců ? Když máš o hodně víc jak jednu desítku mil. kmen ? Já myslím, že povědomí o agentuře poradce je hodně důležitá, v našem regionu určitě. A obecně to takhle vítají i naši klienti.
(a víš, že bych tě podle toho, že jsi to označil jako špatnou práci poradců tipla spíš na manažera nějaké skupiny, než "obchoďáka"... ) Takhle to aspoň u nás vidí lidi, kteří tuhle práci jen nějakým způsobem řídí....(ale je to jen můj dojem...)
A k té pojišťovně - tak to nepracujeme pro tu stejnou - my v symbolu pojišťovny, nic neživého nemáme Ikdyž plachetnice se nám na plakátu taky objevila:D. Ale to neberu jako hlavní symbol pojišťovny a vlastně jsem teda nepřišla, pro kterou pracuješ....
Takže,kultura našich dvou pojišťoven je možná hodně odlišná...od toho se odvíjí taky vědomí konkrétní práce...
Upravil(a) Račice dračice (14. 7. 2009 13:08)
Není tady
Ale jo , pracujeme pro stejnou ( loď života je každoroční soutěž ).
Většina manažerů, co něco jen řídí, si musela cestu obchoďáka a vlastnictví agentury projít.
Až budeš v pojišťovnictví déle, pochopíš, že obchody nedělá agentura, ale poradci ( a to jsou i Tvoji PPZ ) a ti mají být u klientů a ne v kancelářích.
A nebo to nepochopíš a budeš spokojena s tím, že máš rozsáhlý kmen a nikam dál už nebudeš chtít pokračovat.
Upravil(a) tendruhej (14. 7. 2009 18:08)
Není tady
tendruhej, ale to není symbol pojišťovny....
víš, já bych ti tu naši strukturu musela tady pořádně popsat, jak to máme zařízené.....
A to, co jsi popsal - je jasný, obchody dělají obchoďáci a nedělá je agentura. Ale pro nás je taky hodně důležitá....viz. to vše, co jsem napsala....
Nám vůbec nevadí, že jeden PPZ na agentuře sedí a pomáhá tomu "hlavnímu poradci"
s jeho rozsáhlým kmenem.
(já ten rozsáhlý kmen nebudu mít nikdy a jsem s tím zcela srozuměna a spokojena, že se podílím "obstarávat" jiný...chápeš )
Ostatní na té agentuře nesedí a dělají obchod v terénu....ikdyž i to je náplň mé práce, ale ne ta podstatná
Ale to je jedno, zdravím tedy kolegu
Není tady
Uzavrela jsem smlouvu u Wuestenrotu a jeste za ctvrtleti proti Allianz cca 500 Kc usetrim. To jsem mela udelat uz davno. Co se tyce ocekavane pokuty od kancelare pojistitelu, slozenka mi jeste neprisla.
Není tady
Loď, Terst, přístav... to jsou naše symboly, ale to lítající zvířátko... .
My se tady snažíme a tazatelka uzavře u W..., specialisty na povinné ručení... .
Upravil(a) tendruhej (25. 7. 2009 0:33)
Není tady
Omlouvám se, že Vám do toho skáču, ale jen tak to tady pročítám a napadlo mě podívat se na stránky Č. Máme doma dvě auta a jedno z nich ukazuje nesjednané povinné ručení. Toto auto je na leasing a povinné ručení máme započítané do splátek. Splátky pravidelně platíme. Jak je to možné?
Není tady
Evi, prosvihly jsem povinne pojisteni na auto o tyden, museli jsme uzavrit novou smlouvu a do tydne nam prisla slozenka,kde bylo pocitano 50 Kc na den za nepojistene auto,takze tomu asi neuteces.
Není tady