29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Nejak jsem zapomela zaplatit povinne ruceni za 1.ctvrtleti a vypovedeli mi smlouvu od 2.4.09 na coz jsem prisla ted. S autem teda nikdo nejezdi a od cervence zase zalozim novou smlouvu. Jaka je sance, ze na neprihlasene vozidlo za ty 3 mesice neprijdou? Zpetne uzavrit smlouvu nejde, to uz jsem zjistila.
Není tady
Že se s autem nejezdí, to nehraje roli, ručení se musí platit stejně. Ale je to zajímavý dotaz. Pokud to opravdu nejde uhradit zpětně, tak co s tím? Aby za pět let nepřišla složenka s tučným penále.
Není tady
No, neco jsem hledala na internetu. Z kancelare pojistitelu mi nejspis prijde slozenka, za jeden nezaplaceny den 70 Kc, to mam za 90 dni 6300 Kc. A snad jeste hrozi pokuta k tomu.
To me ta neporadnost prijde draho. To dluzne pojistne bylo 1884 Kc.
Tak by me zajimalo, jestli mi bezi penale, to bych se sla radsi sama udat a nebo jestli mam delat mrtveho brouka a doufat, ze se na to neprijde.
Není tady
eva4444 napsal(a):
Nejak jsem zapomela zaplatit povinne ruceni za 1.ctvrtleti a vypovedeli mi smlouvu od 2.4.09 na coz jsem prisla ted. S autem teda nikdo nejezdi a od cervence zase zalozim novou smlouvu. Jaka je sance, ze na neprihlasene vozidlo za ty 3 mesice neprijdou? Zpetne uzavrit smlouvu nejde, to uz jsem zjistila.
Zpětně uzavřít smlouvu nelze, ale lze se s pojišťovnou dohodnout, dlužné pojistné uhradit a pojišťovna výpověď může odvolat, je v jejím zájmu neztratit klienta. Pokud by k dohodě s pojišťovnou nedošlo, je nutno uzavřít novou smlouvu ihned - není třeba čekat na červenec. Na to, že vozidlo není pojištěné přijde kdokoliv kdykoliv, stačí vyhledat v registru na stránkách ČKP.
Není tady
Tendruhej, na CKP jsem to svoje auto nasla. Takze se jen mohu tesit na slozenku.
Z Allianz mi napsali: Pojistná smlouva obnovit nejde. Doporučujeme Vás sjednat si pojištění nové.
Není tady
eva4444 napsal(a):
Tendruhej, na CKP jsem to svoje auto nasla. Takze se jen mohu tesit na slozenku.
Z Allianz mi napsali: Pojistná smlouva obnovit nejde. Doporučujeme Vás sjednat si pojištění nové.
Doporučuji kontaktovat toho, kdo je podepsaný na smlouvě za pojišťovnu, nebude mít zájem přijít o provizi ze zrušené smlouvy. Kvalitní pojišťovací poradce si s tím poradí, škoda, že se nejedná o jinou pojišťovnu, pomohl bych.
Není tady
To je skoda. Toho cloveka uz nenajdu, uzavirala jsem tu smlouvu na jedne pobocce pred 6 lety. Ted spis hledam levnejsi povinne ruceni a nebo dam rovnou SPZ do depozita. Pocitam, ze to auto budu potrebovat nejdriv v zime.
Není tady
tendruhej napsal(a):
eva4444 napsal(a):
Tendruhej, na CKP jsem to svoje auto nasla. Takze se jen mohu tesit na slozenku.
Z Allianz mi napsali: Pojistná smlouva obnovit nejde. Doporučujeme Vás sjednat si pojištění nové.Doporučuji kontaktovat toho, kdo je podepsaný na smlouvě za pojišťovnu, nebude mít zájem přijít o provizi ze zrušené smlouvy. Kvalitní pojišťovací poradce si s tím poradí, škoda, že se nejedná o jinou pojišťovnu, pomohl bych.
No, to bych chtěla vidět toho "kvalitního" pojišťovacího poradce, který by to dokázal obnovit.
Samozřejmě, že dluh na smlouvě povinného ručení, která byla vypovězena ze strany pojistitele se musí doplatit. A zpětně takováto smlouva obnovit nelze!!! Tohle ti napíše každá pojišťovna a tak je to jediné správné.... (jsem z oboru)
To by mě zajímalo, o kterou pojišťovnu se jedná, kde by šli proti všem předpisům Asi taky hodně kvalitní, jako ten pojišťovací poradce...
, který by to byl schopne udělat jen pojistným podvodem....třeba, že vybral od klienta pojistné a zapomněl to odvést ??
(nechceš mi tendruhej říct, že toto je kvalitní poradce probůh....
" )
evo4444, bohužel, pokutu budeš muset nejspíš zaplatit, a co nejdřív (pokud možno ihned) si povinné ručení znovu uzavřít nebo dát SPZ do depozita.....ta složenka tě ale nemine, stejně jako to doplatit dlužné pojistné pojišťovně do doby zániku tvé pojistky...
prosím tě Evi, nevěř takovým hloupostem, že si s tím někdo kvalitně poradí - jedině podvodem....
Upravil(a) Račice dračice (20. 6. 2009 17:42)
Není tady
Račice dračice napsal(a):
tendruhej napsal(a):
eva4444 napsal(a):
Tendruhej, na CKP jsem to svoje auto nasla. Takze se jen mohu tesit na slozenku.
Z Allianz mi napsali: Pojistná smlouva obnovit nejde. Doporučujeme Vás sjednat si pojištění nové.Doporučuji kontaktovat toho, kdo je podepsaný na smlouvě za pojišťovnu, nebude mít zájem přijít o provizi ze zrušené smlouvy. Kvalitní pojišťovací poradce si s tím poradí, škoda, že se nejedná o jinou pojišťovnu, pomohl bych.
No, to bych chtěla vidět toho "kvalitního" pojišťovacího poradce, který by to dokázal obnovit.
Samozřejmě, že dluh na smlouvě povinného ručení, která byla vypovězena ze strany pojistitele se musí doplatit. A zpětně takováto smlouva obnovit nelze!!! Tohle ti napíše každá pojišťovna a tak je to jediné správné.... (jsem z oboru)
To by mě zajímalo, o kterou pojišťovnu se jedná, kde by šli proti všem předpisůmAsi taky hodně kvalitní, jako ten pojišťovací poradce...
, který by to byl schopne udělat jen pojistným podvodem....třeba, že vybral od klienta pojistné a zapomněl to odvést ??
(nechceš mi tendruhej říct, že toto je kvalitní poradce probůh....
" )
evo4444, bohužel, pokutu budeš muset nejspíš zaplatit, a co nejdřív (pokud možno ihned) si povinné ručení znovu uzavřít nebo dát SPZ do depozita.....ta složenka tě ale nemine, stejně jako to doplatit dlužné pojistné pojišťovně do doby zániku tvé pojistky...
prosím tě Evi, nevěř takovým hloupostem, že si s tím někdo kvalitně poradí - jedině podvodem....
Je to jednodušší než si myslíš, stačí si přečíst VPP.
Není tady
No, v našich VPP nic takového jako "dohodu" v tomhle smyslu nenajdeš....
(snad jen dohodu ve smyslu ukončení povinného ručení, pokud klient nedodrží 6-týdenní výpovědní lhůtu nebo jiný zákonný důvod...) ale při neplacení je to u nás jasnačka...
Tak by mě zajímalo, u které pojišťovny to takhle jde... pak si ty VPP počtu..
Upravil(a) Račice dračice (20. 6. 2009 18:09)
Není tady
Tak jsem si je kvůli tobě tendruhej znovu přečetla a z článku o zániku poj. ti z našich VPP kopíruji:
- zejména je důležitý bod b)
Zánik pojištění
1. Pojištění zaniká:
a) uplynutím doby, na kterou bylo pojištění
odpovědnosti sjednáno;
b) dnem následujícím po marném uplynutí
jednoměsíční lhůty stanovené pojistitelem
v upomínce k zaplacení dlužného pojistného
nebo jeho části, doručené pojistníkovi; lhůtu
stanovenou k zaplacení pojistného nebo
jeho části lze před jejím uplynutím dohodou
prodloužit;
c) výpovědí pojistitele nebo pojistníka doručenou
nejméně 6 týdnů před uplynutím pojistného
období; pojištění zanikne uplynutím pojistného
období;
d) dohodou smluvních stran; v této dohodě musí
být určen okamžik zániku pojištění a způsob
vzájemného vyrovnání závazků;
e) dnem, kdy pojistník, jeho dědic, právní
nástupce nebo vlastník vozidla, je-li osobou
odlišnou od pojistníka, oznámil pojistiteli
změnu vlastníka tuzemského vozidla;
f) dnem, kdy vozidlo přestalo jako vozidlo fyzicky
existovat;
g) dnem vyřazení tuzemského vozidla z evidence
vozidel;
h) odcizením vozidla; nelze-li dobu odcizení
vozidla přesně určit, považuje se vozidlo za
odcizené, jakmile Policie České republiky
přijala oznámení o odcizení vozidla.
Takže jediné, co naše VPP umožní viz bod b) je dohodou prodloužit dobu stanovenou pro zaplacení, touto dobou, jak stanoví pojistitel, však tato smlouva zaniká, pokud dlužné pojistné není uhrazeno, tedy jak se píše v začátku bodu b...naše VPP nic obnovit neumožňují....tak by mě zajímalo u jaké poj. ano...
(podotýkám, že nejsem z Allianz, ale tuším, že takto to má každá pojišťovna zkus mě přesvědčit o opaku, že to po zániku dle nějakých VPP obnovit jde...u nás prostě nejde...)
Víš co, tendruhej, můžeš mi tady napsat jen bod z těch vašich VPP, který to umožňuje. Ty naše jsem teď prolítla celé a nenašla jsem tedy jediný i v jiných článcích VPP...
Upravil(a) Račice dračice (20. 6. 2009 18:40)
Není tady
Jedná se o stejnou pojišťovnu nebo má více pojišťoven stejné VPP.
V b)se píše ...upomínce...doručené pojistníkovi.
Z dotazu tazatelky vyplývá, že ji upomínka doručena nebyla, proto jsem přesvědčen, že je i výpověď neplatná.
Není tady
tendruhej napsal(a):
Jedná se o stejnou pojišťovnu nebo má více pojišťoven stejné VPP.
V b)se píše ...upomínce...doručené pojistníkovi.
Z dotazu tazatelky vyplývá, že ji upomínka doručena nebyla, proto jsem přesvědčen, že je i výpověď neplatná.
Tak možná pracujeme pro stejnou pojišťovnu....
Nicméně, když už tak slovíčkaříme dle VPP .... kde prosím tě v těch stejných VPP si našel, jak jsi Evě psal, že se jde s pojišťovnou dohodnout, dlužné pojisté zaplatit a pojišťovna může pojištění odvolat????. A mě jsi psal, že to je ve VPP ?? To by mě tedy zajímalo, protože to je totální kravina......a nic takového ve VPP nenajdeš !
Věc druhá je, zda-li ji přišla upopínka - to ano..... Eva psala však, že se to dověděla až teď. O upomínce tady nebyla zmínka. Možná ji přišla...možná ne.... ono, člověk může i lísteček z pošty ztratit, nebo vyhodit že....
Musela by dokázat, že ji nikdo neupozornil (naše poj. to třeba posílá na doručenku) a taky, já neznám VPP Allianz, takže to s tou upomínkou tam opravdu mít takhle, jak to máme ve VPP my, mít nemusí...
U nás by to bylo možné napadnout, to souhlas, pokud by nic neobdržela...v tom se nepřu - ale furt jsi mi nevysvětlit to, co jsi psal mě - že je to tak jednoduché ve smyslu dohody s pojišťovnou, kde klient zaplatí dlužné pojistné a poj. to odvolá...a kvalitní poradce to dokáže.....stačí si přečíst VPP
Naše poj. tohle posílá na doručenku - není možné, aby pojistník nebyl obeslán a dokonce tuším, že pokud to nevybere do nějaké doby, má se za to, že to bylo doručeno, takže nic jednoduchého pro odvolání zániku pojistky kvůli neplacení, tam stejně nenacházím - spíš je to nemožné, ne vůbec jednoduché a kvalitní poradce na to nemá to dokázat, to mi věř
Není tady
Je to vždy o dohodě mezi klientem, poradcem a pojišťovnou. Podobných případů jsem ke spokojenosti klienta řešil více, je to jen o tom snažit se klientovi pomoci, pak se vždy řešení najde.
Není tady
dokázat, že ji nikdo neupozornil ????????? To snad posílají doporučeně, takže pojišťovna určitě má doklad, že upomínku poslala. Pokud nemá, neposlala. Pokud neposlala, výpověď je neplatná a nelze požadovat žádné sankce
Není tady
tendruhej napsal(a):
Je to vždy o dohodě mezi klientem, poradcem a pojišťovnou. Podobných případů jsem ke spokojenosti klienta řešil více, je to jen o tom snažit se klientovi pomoci, pak se vždy řešení najde.
Myslím, že v tomhle prostě o dohodu nejde......viz. ty VPP......
Navíc, takhle se pojišťovna vystavuje tomu, že by převzala závazky za možné škody, kt. tím vozidlem mohla být škoda v době nepojištění způsobena.....
A navíc, dnes, když je to vše propojeno "kontrolou" přes ČKP, kdy má ČKP přehled o nepojišěných vozidlech,tak to by byl tedy čurbes. Zvlášť, když od 1.1. tohoto roku jsou sankce za nepojištění stanovené zákonem, jaké jsou.
Ano, souhlasím, že je to vždy o dohodě při možné výpovědi, dohodou......NE VŠAK PO ZÁNIKU POJIŠTĚNÍ....TO OBNOVIT PROSTĚ NELZE, ZVLÁŠŤ Z DŮVODU NEPLACENÍ!!
Jedině, kdy by mohla být smlouva obnovena je z důvodu pochybení pojišťovny....že nějakým omylem smlouvu vypověděla - pochybením zaměstnance pojišťovny, nebo, jak jsem zmínila, kdy by poj. poradce převzal pojisné a chybně (pod chybným variabil. symbolem pojistné odvedl atd....pojistné se nepřiřadilo a díky tomu byla sml. vypovězena)
Takže nezlob se, ale nesouhlasím, a tak trochu ti nevěřím.... má praxe je totiž jiná....
Upravil(a) Račice dračice (21. 6. 2009 12:26)
Není tady
mashanka napsal(a):
dokázat, že ji nikdo neupozornil ????????? To snad posílají doporučeně, takže pojišťovna určitě má doklad, že upomínku poslala. Pokud nemá, neposlala. Pokud neposlala, výpověď je neplatná a nelze požadovat žádné sankce
Ježiš mashanko samozřejmě!!!!!,jsem to možná blbě napsala... naše pojišťovna to posílá dokonce myslím na doručenku. (ale nevím, jak je to u jiných pojišťoven, konkrétně u Allianz)
Jiné pojišťovny ale to tak mít nemusí a mouhou mít klidně ve VPP (všeobecných poj. podmínkách) třeba uvedeno, že po uplynutí dlužného pojistného ve výši 1 měsíce od doby splatnosti, smlouva pro neplacení zaniká. Když by to tak měli v těch VPP a tu formulku o upomínce by tam neměli, tak klient nic nezmůže, přestože by mu tu upomínku neposlali.... Jde o to, co je u konkrétní smlouvy konkrétní poj. stanoveno ve VPP, a to je směrodatné!!!
Jestli má tendruhej stejné VPP jako my, tak podle mě nemluví pravdu. Domluvit o reaktivaci smlouvy jde u komerčních pojištění, ale ne u zákonného "povinného ručení", po tom, co zanikne, pokud tedy pojišťovna nepochybí.... Víc k tomu nemám...
(jestli poj. u evy4444 pochybila není jasné, protože neznáme VPP Allianz, takže ani nevíme, zda měla být podle jejich VPP upozorněna, nebo nemusela být.) Každopádně nezaplatila a pokud tu smlouvy vypověděly v souladu s VPP, tak má prostě smůlu a reaktivace není možná !!
Upravil(a) Račice dračice (21. 6. 2009 12:29)
Není tady
tendruhej tady píše že vše záleží na dohodě mezi klientem poradcem a pojištovnou to je sice hezké,ale záleží na serioznosti poradce.Loni mi přišla složenka tak jsem ji šel zaplatit na pobočku/Aliianz/ až tam jsem zjistil že mám slevu 10% jelikož je mi nad 40let.Tento rok se to opakovalo jenže trochu jinak.Zjistil jsem že když mám u této pojištovny ještě jiné pojištění,v mém případě důchodové připojištění,mám nárok na dálši slevu10%.Po delším dohadování jsem vše vyřešil k mé spokojenosti.Tak že je třeba si vše ohlídat sám pojištovny moc velký zájem nemají,tak že klient je pak na tom poškozován.
Není tady
Račice dračice napsal(a):
tendruhej napsal(a):
Je to vždy o dohodě mezi klientem, poradcem a pojišťovnou. Podobných případů jsem ke spokojenosti klienta řešil více, je to jen o tom snažit se klientovi pomoci, pak se vždy řešení najde.
Myslím, že v tomhle prostě o dohodu nejde......viz. ty VPP......
Navíc, takhle se pojišťovna vystavuje tomu, že by převzala závazky za možné škody, kt. tím vozidlem mohla být škoda v době nepojištění způsobena.....
A navíc, dnes, když je to vše propojeno "kontrolou" přes ČKP, kdy má ČKP přehled o nepojišěných vozidlech,tak to by byl tedy čurbes. Zvlášť, když od 1.1. tohoto roku jsou sankce za nepojištění stanovené zákonem, jaké jsou.
Ano, souhlasím, že je to vždy o dohodě při možné výpovědi, dohodou......NE VŠAK PO ZÁNIKU POJIŠTĚNÍ....TO OBNOVIT PROSTĚ NELZE, ZVLÁŠŤ Z DŮVODU NEPLACENÍ!!
Jedině, kdy by mohla být smlouva obnovena je z důvodu pochybení pojišťovny....že nějakým omylem smlouvu vypověděla - pochybením zaměstnance pojišťovny, nebo, jak jsem zmínila, kdy by poj. poradce převzal pojisné a chybně (pod chybným variabil. symbolem pojistné odvedl atd....pojistné se nepřiřadilo a díky tomu byla sml. vypovězena)
Takže nezlob se, ale nesouhlasím, a tak trochu ti nevěřím.... má praxe je totiž jiná....
Chápu, Tvoje praxe je jiná, Ty pracuješ pro pojišťovnu, já pro klienty.
Není tady
Račice dračice napsal(a):
mashanka napsal(a):
dokázat, že ji nikdo neupozornil ????????? To snad posílají doporučeně, takže pojišťovna určitě má doklad, že upomínku poslala. Pokud nemá, neposlala. Pokud neposlala, výpověď je neplatná a nelze požadovat žádné sankce
Ježiš mashanko
samozřejmě!!!!!,jsem to možná blbě napsala... naše pojišťovna to posílá dokonce myslím na doručenku. (ale nevím, jak je to u jiných pojišťoven, konkrétně u Allianz)
Jiné pojišťovny ale to tak mít nemusí a mouhou mít klidně ve VPP (všeobecných poj. podmínkách) třeba uvedeno, že po uplynutí dlužného pojistného ve výši 1 měsíce od doby splatnosti, smlouva pro neplacení zaniká. Když by to tak měli v těch VPP a tu formulku o upomínce by tam neměli, tak klient nic nezmůže, přestože by mu tu upomínku neposlali.... Jde o to, co je u konkrétní smlouvy konkrétní poj. stanoveno ve VPP, a to je směrodatné!!!
Jestli má tendruhej stejné VPP jako my, tak podle mě nemluví pravdu. Domluvit o reaktivaci smlouvy jde u komerčních pojištění, ale ne u zákonného "povinného ručení", po tom, co zanikne, pokud tedy pojišťovna nepochybí.... Víc k tomu nemám...
(jestli poj. u evy4444 pochybila není jasné, protože neznáme VPP Allianz, takže ani nevíme, zda měla být podle jejich VPP upozorněna, nebo nemusela být.) Každopádně nezaplatila a pokud tu smlouvy vypověděly v souladu s VPP, tak má prostě smůlu a reaktivace není možná !!
Majíí to tak všechny pojišťovny, upomínku klient dostat musí. Jestli pojišťovna pochybí, záleží na vůli poradce jak bude s pojišťovnou ochoten pracovat pro klienta, ve VPP je vždy prostor, jen ho je tam třeba hledat.
Není tady
BOBOZH napsal(a):
tendruhej tady píše že vše záleží na dohodě mezi klientem poradcem a pojištovnou to je sice hezké,ale záleží na serioznosti poradce.Loni mi přišla složenka tak jsem ji šel zaplatit na pobočku/Aliianz/ až tam jsem zjistil že mám slevu 10% jelikož je mi nad 40let.Tento rok se to opakovalo jenže trochu jinak.Zjistil jsem že když mám u této pojištovny ještě jiné pojištění,v mém případě důchodové připojištění,mám nárok na dálši slevu10%.Po delším dohadování jsem vše vyřešil k mé spokojenosti.Tak že je třeba si vše ohlídat sám pojištovny moc velký zájem nemají,tak že klient je pak na tom poškozován.
Poradce má širokou škálu možností slev, které může, ale nemusí poskytnout, v tomto případě by šlo poskytnout určitě i další slevy. Je potřeba si zvolit kvalitního poradce, který vše obstará a nechodit na pobočku. O poškozování klienta se určitě nejedná, na slevy právní nárok není a je to pouze o výběru toho, s kým klient uzavře smlouvu. Jinak pokud klient nevyužje žádné slevy ani výhodná připojištění, doporučuji uzavírat nejlevnější povinné ručení přes internet u jiné pojišťovny.
Není tady
Evo, ty buď ráda, že jsi nezpůsobila žádnou škodu , když jsi měla nepojištěné auto. Platit třeba doživotní rentu za zranění druhého člověka by tě zruinovalo.
6.000 hadrů je dost,ale lepší než milion...
Tendruhej. Já jsme taky pracovník pojištovny. A už třetí. Na likvidaci. A ti malkéři co "pracují pro klienty", no mám na to svůj názor. Pojišťovna je téměř v 90% idiot, protože někteří makléři ve velkém zájmu pomoci danému klientovi mu napovídají takových výhod a "podivných řešení", že když dojde k výplatě plnění, tak nestačím valit oči.
Ale je zajímavé, že ta neschopná pojišťovna pak ty schopné makléře vyplací z provizí
Není tady
Klubko napsal(a):
Evo, ty buď ráda, že jsi nezpůsobila žádnou škodu , když jsi měla nepojištěné auto. Platit třeba doživotní rentu za zranění druhého člověka by tě zruinovalo.
6.000 hadrů je dost,ale lepší než milion...
Tendruhej. Já jsme taky pracovník pojištovny. A už třetí. Na likvidaci. A ti malkéři co "pracují pro klienty", no mám na to svůj názor. Pojišťovna je téměř v 90% idiot, protože někteří makléři ve velkém zájmu pomoci danému klientovi mu napovídají takových výhod a "podivných řešení", že když dojde k výplatě plnění, tak nestačím valit oči.
Ale je zajímavé, že ta neschopná pojišťovna pak ty schopné makléře vyplací z provizí![]()
Klubko, naprosto přesně
Není tady
A tendruhej, má praxe je jiná, protože pracuji v pojišťovnictví již od r. 1999. (to mmch přišel boom "povinného ručení od 1.1.2000 a naše pojišťovna se taky "zapojila"..)
Nejprve jsem pracovala jako asistentka na oblasti, později jako referent, pak jsem přešla k makléřům a měla jsem na starosti správu smluv. Dnes jsem jako OSVČ-takže prachobyčejný pojišťovák pracující v té původní pojišťovně - a taky bohužel vím, co jsou schopni tzv. "kvalitní poradci" lidem nakukat, setkávám se s tím v naší agentuře dnes a denně Takže má praxe je i z pohledu zaměstnance i pojišťováka
Víš, a nečetl jsi mě pořádně - pokud pojišťovna pochybí, tak to se nehádám.....já si však nejsem tím v tomhle případě až tak úplně jistá jako ty
To, že Eva napsala, že se o zániku dozvěděla až nyní, neznamená, že ji nepřišla upomínka....sama napsala, že to jen zapomněla zaplatit.... a jak je to s těmi upomínkami u ostatních pojišťoven, fakt nevím, pracuji jen pro jednu...takže to opravdu tvrdit jako ty nemůžu, ale ze zajímavosti si seženu VPP od ALLIANZ - pokud to tam je, a pojišťovna upomínku neposlala, tak pochybila... pokud poslala, žádný prostor ve VPP prostě není...
Jo a pokud pracuješ opravdu pro stejnou pojišťovnu jako já, pošli mi číslo pojistky klienta, kterému si to ke spokojenosti přesně takhle vyřídil, jak píšeš, u povinného ručení
Kouknu do systému
Je jasné, že když třeba nějaký klioš nezaplatí platbu za rodinný domek a pojišťovna mu smlouvu pro neplacení vypoví, tak je možná dohoda, že když zaplatí do nějakého data, tak mu tu smlouvu poj. reaktivuje....(resp. na vyjímku může reaktivovat s tím, že klient podepíše, že nebude do doby reaktivace požadovat za tu dobu od vypovězení žádnou škodu, kdyby náhodou vzniklat...)tam se pojišťovna řídí jen VPP, SU, doplňkovými podmínkami atd...ale u povinného ručení, to opravdu může být pouze z pochybení pojišťovny.... protože tam jsou podmínky "limitovány" i zákony a je na to napojeno spoustu jiného!!!! Žádnej prostor ve VPP U POVINNÉHO RUČENÍ PO ZÁNIKU z důvodu neplacení, pro to není - booože, takových přesvědčených poradců jako ty doufám, že mají pojišťovny málo......bohužel se asi mýlím....a jejich hafo...
no nic, přeji ti hodně štěstí
Upravil(a) Račice dračice (22. 6. 2009 20:43)
Není tady
tendruhej napsal...."Jinak pokud klient nevyužije žádné slevy a výhodná připojištění, doporučuji uzavírat nejlevnější povinné ručení přes internet u jiné pojišťovny".
Ovšem toto je tendruhej gól jak hrom a toto je opravdu hodné "kvalitního" pojišťovacího poradce.
Tendruhej, jak dlouho v tomto oboru děláš?
Takhle se přece klient vystavuje i možnosti, že spadne do tzv. flotilových pojištění různých společností pracujících pro pojišťovny - to bych nedoporučila ani svému nekamarádovi, bude mít "povinnko" za babku, ale při škodě zjistí, že se třeba urč. částku či procentm podílí na škodě, kterou způsobí.....Ono, to co je přespříliš levné, má občas nějaký háček.... a mám zkušenosti s jedním klientem, který takového levné povinné ručení uzavřel, a stalo se mu, že po škodě, kterou způsobil do 3 let od počátku poj. (což si nějak v podmínkách nepřečetl..), přišel o takové bonusy (slevy), které mu díky škodní události dopočetly (a samozřejmě se musí odečíst i bonus za bezeškod. průběh, o kt. přišel) a zjistil, že by od té doby činilo pojistné na jeho úžasném levném pojištění tak, že přesáhlo i tu nejdražší pojistku na trhu - a to ne díky ztracenému bonusu, ale díky dopočtění těch úžasných slev, které obdržel na počátku
Tendruhej, nemám slov za tohle doporučení
Upravil(a) Račice dračice (22. 6. 2009 20:32)
Není tady