Oznámení

21. října : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

21. října : Strašidelné čokoládové muffiny pro odvážné děti. Zabaví i zasytí!

21. října : Jak využít skořápky z vlašských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůže i s kašlem

#1 16. 5. 2009 21:55

Muzikus
♥------

podezření na fyzické týrání

Ahoj
Pracuji jako poštovní doručovatelka.
Asi před 3 měsíci jsem byla s doporučeným dopisem u jedné maminy. Byla asi 1 měsíc před porodem a na oku měla monokla. To mě trochu zarazilo, ale řekla jsem si, že k monoklu může člověk přijít párkrát za život i když se na něm žádné násilí neděje.
Pak jsem u ní byla (opět s dopisem) ,když už měla čerstvé miminko a po monoklu nebylo památky.
Teď v týdnu jsem u ní opět byla a ona měla zase monokla. Tak to už mi bylo hodně divný, dělala jsem jako že nic nevidim a odešla jsem.
Teď nad tím docela přemýšlím, jestli jí někdo (asi manžel) nemlátí. Není normální mít 2x během 3 měsíců monokla. Nevím, jestli se do toho mám míchat, zeptat se jí jestli něco nepotřebuje apod. A nebo to pustit z hlavy, protože shodou okolností budu od  příštího týdne nosit poštu do jiných ulic. Kdybych se ji tedy chtěla zeptat, jestli nepotřebuje pomoc, musela bych to udělat ěhem následujícího týdne - pak už budu jinde. Nebo někam zavolat? Fakt nevím, nechci se nikomu míchat do života a dělat rozruch na úřadech, když se třeba nic neděje.
Co by jste dělaly? Díky

PS: Ten její manžel je Ital a ke mě jako k doručovatelce se chová mile a příjemně.

Není tady

#2 17. 5. 2009 11:26

VVeronika
♥♥-----

Re: podezření na fyzické týrání