21. října : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 21. října : Straidelné čokoládové muffiny pro odváné děti. Zabaví i zasytí! 21. října : Jak vyuít skořápky z vlaských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůe i s kalem |
|
|
Ahoj
Pracuji jako potovní doručovatelka.
Asi před 3 měsíci jsem byla s doporučeným dopisem u jedné maminy. Byla asi 1 měsíc před porodem a na oku měla monokla. To mě trochu zarazilo, ale řekla jsem si, e k monoklu můe člověk přijít párkrát za ivot i kdy se na něm ádné násilí neděje.
Pak jsem u ní byla (opět s dopisem) ,kdy u měla čerstvé miminko a po monoklu nebylo památky.
Teď v týdnu jsem u ní opět byla a ona měla zase monokla. Tak to u mi bylo hodně divný, dělala jsem jako e nic nevidim a odela jsem.
Teď nad tím docela přemýlím, jestli jí někdo (asi manel) nemlátí. Není normální mít 2x během 3 měsíců monokla. Nevím, jestli se do toho mám míchat, zeptat se jí jestli něco nepotřebuje apod. A nebo to pustit z hlavy, protoe shodou okolností budu od přítího týdne nosit potu do jiných ulic. Kdybych se ji tedy chtěla zeptat, jestli nepotřebuje pomoc, musela bych to udělat ěhem následujícího týdne - pak u budu jinde. Nebo někam zavolat? Fakt nevím, nechci se nikomu míchat do ivota a dělat rozruch na úřadech, kdy se třeba nic neděje.
Co by jste dělaly? Díky
PS: Ten její manel je Ital a ke mě jako k doručovatelce se chová mile a příjemně.
Není tady