Oznámení

2. listopadu : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

2. listopadu : Univerzální tvarohové těsto, ze kterého připravíte mnoho variant různorodých sladkých dobrot!

2. listopadu : Začátek adventu se každý rok mění. Letos si první svíčku na věnci zapálíme už 28.listopadu

#1 8. 5. 2009 19:33

eli
♥♥-----
Registrovaný: 20. 7. 2006
Příspěvky: 32

doxybene

Má někdo zkušenosti s užíváním těchto antibiotik?  Hned po prvním prášku jsem celou noc zvracela, měla jsem horečku a šíleně se potila. Předtím mi nic nebylo. Nevím jestli mám zkusit další prášek nebo je přestat brát. Díky za odpověď.

Není tady

 

#2 8. 5. 2009 20:16

adra
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: moje krásné město:-))
Registrovaný: 13. 4. 2006
Příspěvky: 7401

Re: doxybene

mě se po nich motala hlavu měla jsem dvojí vidění a připadala jsem si bez přehánění jako magor...už je nikdy nechci!!!


Co uděláme v životě pro sebe, to si s sebou vezmeme do hrobu. Co uděláme v životě pro druhé, to tu zůstane na věky...

"Pri milování zavři oci a užívej ho plnými doušky, je to dar co teď v tuhle chvilku mas, ale jak skonci vic nedoufej. Milování je dar...ne slib..."

Není tady

 

#3 12. 5. 2009 12:43

Aneri
♥♥♥♥♥♥-
Registrovaný: 19. 4. 2006
Příspěvky: 4438

Re: doxybene

Tak jak top dopadlo s Doxy ? Já jsem ho brala celý rok v kuse, k tomu ještě Roxytromycin. Také mám pylori a těžko jsem ho snášela.Pomohlo mi prášek rozpustit, je hořký, ale nebylo mi po něm tak moc zle.Zásadně po požití nelehat !  Nyní se používá ATB  Minocyclin,má vyšší průnik,  kupuji ho v Německu, naši lékaři ho ani do lexikonu léčiv  nazařadili, je dražší.....
Pokud jsi na něj měla takové reakce, v těle máš zánět.

Není tady

 

#4 13. 5. 2009 9:52

mirka..
♥♥♥♥♥♥-
Registrovaný: 11. 1. 2006
Příspěvky: 1132

Re: doxybene

každý lék má nějaké nežádoucí účinky, pokud se nějaké takové horší vyskytnou, tak hned jít k dr, ten napíše jiná. taky by se mělo vyšetřit, jestli jsi nezačala na atb reagovat alergicky. je jistý že nejsi přecitlivělá na tetracyklinový atb?
lékaři nikam nic nezařazují. a to jestli je v těle zánět by měl ukázat hematologický rozbor krve.

Není tady

 

#5 14. 5. 2009 18:31

eli
♥♥-----
Registrovaný: 20. 7. 2006
Příspěvky: 32

Re: doxybene

Díky za odpovědi. Dostala jsem jiný antibiotika a ty už jsou v pohodě. Taky mě napadlo že to mohla být alergická reakce. Doktorka to nijak neřešila.

Není tady

 
NÁŠ TIP:

    Zápatí

    Powered by PunBB 1.2.24c
    © Copyright 2002–2008 Rickard Andersson
    Content © Copyright 2000–2016 SAMI spol. s r.o.
    Ochrana osobních údajů