Oznámení

1.září : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

1.září : Národní klasika: ovocné knedlíky. Jak zvádnout veškeré nástrahy jejich přípravy?

1.září : Dechberoucí krása těchto levitujících skleněných zahrad vás okouzlí. Aerárium: Vytvořte si svůj malý zelený svět

• Diskuse
  •  » Duchovní
  •  » Nejdřív neustále sny o dětech a pak zničehonic ticho po pěšině

#1 27. 4. 2009 20:27

mary.one
♥♥-----

Nejdřív neustále sny o dětech a pak zničehonic ticho po pěšině

Ahoj milé duchovní babinetky. Jsem nováček na Babinetu a taky jenom stále pouze začínající zájemkyně o duchovno, moc toho nevím, ačkoli se zajímám už dlouho... Chtěla bych se vás optat, znamená něco, že se mi už od tak 20 let zdály pořád sny o dětech a porodech, příp. jak vedu dítě někam (asi do školky) a teď najednou poslední zhruba dva roky nic? (Pozn. je mi 27). Přitom v době, kdy se mi zdálo o dětech, jsem ještě žádné nechtěla a brala antikoncepci. Teď nic neberu, dítě bych si i přála, ale partner neví, zda nějaké dítě vůbec chce a neví, kdy případně by ho chtěl ani kdy bude vědět, zda děti chce. Neberu už dva roky žádnou antikoncepci, používáme pouze přerušovanou... takže dítě, kdyby chtělo přijít, klidně může... ale nepřichází a už se mi o něm ani nezdá, a to po něm toužím čím dál víc... má to  nějaké duchovní vysvětlení? Ztratila ta dušička (ty dušičky) dítěte (dětí) se mnou (námi) trpělivost? Co myslíte? Máte někdo podobné zkušenosti?

Není tady

#2 27. 4. 2009 20:38

Tulipánka
♥♥♥♥♥♥-
Místo: Turnov
Web

Re: Nejdřív neustále sny o dětech a pak zničehonic ticho po pěšině

Mary,