Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 11. 3. 2009 17:01

Tenebien
♥------
Místo: Rakovník/Brno
Registrovaný: 11. 3. 2009
Příspěvky: 12
Web

Znásilnění

Loni v létě se mi stala nepříjemná věc. Přepadl mě muž a chtěl mě znásilnit. Měla jsem ohromné štěstí, protože mi někdo přišel na pomoc...
Ovšem i tak mě ten chlap zvládnul celkem zmlátit. V člověku to zanechá ohromnou díru, strach a kdo ví, co ještě... Stále z toho nejsem úplně venku.
Rozhodla jsem se ale, že se tomu postavím a budu nějakým způsobem bojovat. Studuju žurnalistiku, chci se zaměřit na rozhlas, a tak jsem se rozhodla, že natočím dokument o znásilnění.
Bohužel ve své vlastní práci nemohu vypovídat sama, proto hledám nějakou dobrou duši, které se stalo něco podobného. Vím, že je těžké o tom povídat. Vždy ani já jsem tu nezabíhala do detailů, ale myslím na ty slečny, kterým by moje práce mohla ušetřit to samé trápení, které jsem zažila a stále zažívám já. V budoucnu bych chtěla pořádat semináře se slečnami, kde bych jim dávala rady, jak se v takových chvílích bránit a nejlépe se jim i vyvarovat. Ano, opravdu to jde!
Pokud by nějaká slečna nebo paní byla ochotná si se mnou o svém zážitku popovídat, zaručím jí absolutní diskrétnost a anonymitu. Jen pomyslete, že můžete ochránit jen jednu jedinou holku před tím, co se stalo také vám...
A ze své vlastní zkušenosti vím, že vypovídat se z toho je ohromná úleva. A když si o tom budete povídat s někým, komu se přihodilo něco podobného, může ta úleva být i větší.
Předem díky za ohlasy, moc by mi to pomohlo.
Pokud bude mít někdo zájem, může mi napsat mail přes formulář tady na babinetu.

Ještě jednou díky,
Ivča

Není tady

 

#2 11. 3. 2009 22:04