18. září : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 18. září : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Jsem ve fitku začátečník a nerozumím vem těm strojům. Napadlo mě, e bych zkusila osobního trenéra. Máte s tím nějakou zkuenost? A nemůete případně poradit někoho z Prahy - nejlépe BBC?
Není tady
Já mám jen tu nejlepí zkuenost, protoe trenér nejen vysvětlí a ukáe, ale taky to člověka víc motivuje k větímu výkonu. S prahou nemůu slouit, jsem z opačné strany republiky
Není tady
L_aura napsal(a):
Jsem ve fitku začátečník a nerozumím vem těm strojům. Napadlo mě, e bych zkusila osobního trenéra. Máte s tím nějakou zkuenost? A nemůete případně poradit někoho z Prahy - nejlépe BBC?
Zkuenost nemám ..
rozhodně bude mít nejlepí si osobně zavolat poslala jsem ti SZ
Upravil(a) sisi21 (19. 3. 2009 0:10)
Není tady
Zkuenost mám.
Domluvila jsem se kdysi s kamarádkami a vyrazily jsme do posilovny.
První co bylo, tak se nás ptali jestli jsme v posilovně u byli. Řekli jsme e ne.
Hned si nás vzali do péče a udělali s námi kolečko a ve vysvětlili.
Je daleko lepí si na prvních pár hodin někoho zaplatit a dělat posiovací cviky správně, ne si zbytečně zatěovat klouby a páteř.
Není tady
Osobní trenéry má kadá lepí posilovna zdarma. Pokud vak chce osobního trenéra na soukromé lekce, ideálně je dobré vyhledat nějakého profesionála a ne někoho, kdo právě vylezl ze koly. To je vak občas těký úkol
No mrkněte se na tuto stránku: osobní trenér, určitě pomůe s výběrem!!
Upravil(a) proka (7. 12. 2014 18:45)
Není tady
proka napsal(a):