29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Ráda bych se zeptala a poradila, jak by jste postupovali: V e-shopu jsem si objednala webkameru. Byla mi doručena v částečně zmáčknutém obalu,ale zboží jsem převzala a dodatečně, ještě před rozbalením, vyfotila. Podařilo se mi zprovoznit pouze zabudovaný mikrofon.Je možné vrátit zboží do internetového obchodu (do té čtrnáctidenní lhůty) bez udání důvodu,i když zjistím,že je nefunkční? Nebo vlastně nevím jestli funkční je a mně se ho jen nepodařilo zprovoznit a ráda bych si vybrala jiný výrobek. Nerada bych zbytečně platila poštovné spět a poté zjistila,že musím postupovat formou reklamace a platila případně další a další poštovné...Nebo se mám nejdřív obrátit na Českou poštu o sepsání nějakého formuláře o poškození zásilky?
Děkuji.
Není tady
Vrátil bych to rovnou bez udání důvodu. Akorát je otázkou, jestli nebudou protestovat, že je obal zmačkaný. A určitě dostaneš zpátky jen peníze za zboží, poštovné hradíš ze svého.
Není tady
No samotný obal od výrobku je vpořádku. ,,Harmonika" byla jen z té krabice, do které to bylo ještě vloženo. Teď čtu jejich obchodní podmínky :
máte možnost do 14 dnů od obdržení zboží jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (částka zaplacena za poštovné se nevrací). K uplatnění nároku na vrácení peněz dodržujte, prosíme, následující podmínky:
Vrácené zboží musí být v původním obalu, obal ani zboží nesmí být poškozené a jevit známky opotřebení. V případě poškození obalu, zboží, popřípadě výrobek jeví známky použítí, vrací se poměrná část peněz za zboží.
Po zkontrolování zboží Vám přijde do 30 dnů oznámení, zda bude Vaší žádosti o vrácení zboží vyhověno.
Jedno poštovné mi uhradit nevadí. Spíš mi jde o to,aby mi zboží neposlali naspět s tím,že mám někde jinde uplatnit reklamaci a nemusela jsem hradit další a ještě případné další za odeslání někam do servisu...? Nevím, jak to chodí...
Není tady