18. září : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 18. září : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Ráda bych se zeptala a poradila, jak by jste postupovali: V e-shopu jsem si objednala webkameru. Byla mi doručena v částečně zmáčknutém obalu,ale zboí jsem převzala a dodatečně, jetě před rozbalením, vyfotila. Podařilo se mi zprovoznit pouze zabudovaný mikrofon.Je moné vrátit zboí do internetového obchodu (do té čtrnáctidenní lhůty) bez udání důvodu,i kdy zjistím,e je nefunkční? Nebo vlastně nevím jestli funkční je a mně se ho jen nepodařilo zprovoznit a ráda bych si vybrala jiný výrobek. Nerada bych zbytečně platila potovné spět a poté zjistila,e musím postupovat formou reklamace a platila případně dalí a dalí potovné...Nebo se mám nejdřív obrátit na Českou potu o sepsání nějakého formuláře o pokození zásilky?
Děkuji.
Není tady
Vrátil bych to rovnou bez udání důvodu. Akorát je otázkou, jestli nebudou protestovat, e je obal zmačkaný. A určitě dostane zpátky jen peníze za zboí, potovné hradí ze svého.
Není tady
No samotný obal od výrobku je vpořádku. ,,Harmonika" byla jen z té krabice, do které to bylo jetě vloeno. Teď čtu jejich obchodní podmínky :
máte monost do 14 dnů od obdrení zboí jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (částka zaplacena za potovné se nevrací). K uplatnění nároku na vrácení peněz dodrujte, prosíme, následující podmínky:
Vrácené zboí musí být v původním obalu, obal ani zboí nesmí být pokozené a jevit známky opotřebení. V případě pokození obalu, zboí, popřípadě výrobek jeví známky pouítí, vrací se poměrná část peněz za zboí.
Po zkontrolování zboí Vám přijde do 30 dnů oznámení, zda bude Vaí ádosti o vrácení zboí vyhověno.
Jedno potovné mi uhradit nevadí. Spí mi jde o to,aby mi zboí neposlali naspět s tím,e mám někde jinde uplatnit reklamaci a nemusela jsem hradit dalí a jetě případné dalí za odeslání někam do servisu...? Nevím, jak to chodí...
Není tady