Oznámení

19. dubna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

19. dubna : Obyčejný citrón a jeho netradiční využití beze zbytku. V kuchyni i v domácnosti je skvělý pomocník!

19. dubna : Rodičovství podle zvěrokruhu: Štíři jsou přísní, Panny umí ustoupit.

#1 30. 1. 2009 13:32

dzifdayly
♥♥♥♥---
Místo: Ústí n.Labem
Registrovaný: 29. 4. 2006
Příspěvky: 311

Hubnu- jsem z UL a bylo mi už 50...

Tak dámy kdo se přidá?Mě by stačilo do léta tak 5kg,ale napořád.Nejde o to jen nejíst ,ale i trochu pohybu a ten mě samotnou moc nebaví butter snad se někdo přidá?? tummenupp

Není tady

 

#2 10. 2. 2009 13:07

Oáza
♥♥♥----
Registrovaný: 19. 2. 2007
Příspěvky: 170

Re: Hubnu- jsem z UL a bylo mi už 50...

Podívej se na moji stránku, třeba tě to motivuje.

Není tady

 

#3 10. 5. 2009 11:24

dzifdayly
♥♥♥♥---
Místo: Ústí n.Labem
Registrovaný: 29. 4. 2006
Příspěvky: 311

Re: Hubnu- jsem z UL a bylo mi už 50...

Vážně tady žádná nechce zpevnit tělo,ale samotnou tě  to nebaví? :-)

Není tady

 

#4 11. 8. 2009 22:10

Oáza
♥♥♥----
Registrovaný: 19. 2. 2007
Příspěvky: 170

Re: Hubnu- jsem z UL a bylo mi už 50...

Já chodím pravidelně cvičit a neuvěřitelně to změní tělo.
Tak já dělám nejsřív 10 - 15 minut spinkolo, abych si zvýšila tep, pak takový stroj na nohy, dávají se k sobě a od sebe proti závaží, na obě strany tři sétie po 60 cvicích, pak břišní zkracovačky, 50 rovně a na každou stranu 35, to opakuji v průběhu cvičení dvakrát, vesla 15 krát proti zuávaží dvakrát série, stahování před a za zády, deset pomalých proti závaží - dvě série, nohy kyvadlo na obě strany po 13 proti závaží dvě série, tadek kyvadlo proti závaží 15 - dva série, rovný spodek břicha na stroji proti závaží 60 cviků - dvě série, činky v leže na prsní svaly deset - tři série, činky spodek rukou zapažování deset - dvě série, činky nahoru a za hlavu deset - dvě série, vyjde to asi na hodinu a čtvrt, když makám, někdy jsem tam déle a opakuji některé série, hlavně na nohy a břicho a zadek.
Doma pak večer ještě dle času stroj.
To dělám podle času, snažím se dvakrát v týdnu, ale někdy zůstane u domácího cvičení na stroji a s malými činkami, když je moc práce.
Cvičit jsem začala mezi lidmi po zhubnutí na 75 kg, dřív jsem jela doma a v kratších intervalech, neměla jsem žádnou fyzičku a styděla jsem se.
"Jo začátky jsou těžké" - řekl zloděj a ukradl kovadlinu. Ale překvapilo mne , jak rychle se dá kondice obnovit, tak mějte na paměti, že i domácí cvičení je pro tělo fajn.

Není tady

 
NÁŠ TIP:

Zápatí

Powered by PunBB 1.2.24c
© Copyright 2002–2008 Rickard Andersson
Content © Copyright 2000–2016 SAMI spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů