Oznámení

1.září : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

1.září : Národní klasika: ovocné knedlíky. Jak zvádnout veškeré nástrahy jejich přípravy?

1.září : Dechberoucí krása těchto levitujících skleněných zahrad vás okouzlí. Aerárium: Vytvořte si svůj malý zelený svět

#1 22. 1. 2009 10:09

arklarka
♥------

tehotna a co ted...

ahoj,
potrebuju poradit. vcera jsem zjistila tehotenstvi a sem tim opravdu zaskocena, nic jsme neplanovali, zatim studuju (za pul roku sem ale hotova), studentsky zivot, s pritelem sice uz dva roky, ale nevim, jestli je to ten pravej....jako matku si samu sebe zatim nedokazu predstavit, i kdyz je mi uz 26. po skole jsem chtela cestovat, studuju prekladatelstvi, chtela jsem do ciziny atd...nedokazu si predstavit jezdit po rodnem meste s kocarkem a vubec byt po dalsich 20 let za nekoho zodpovedna. taky sem zatim nemela tikani hodin, takze deti me nijak moc nezajimaly a nerozplyvala jsem se nad nima...obcas jsem trochu zavidela nake zname s kocarkem, ale pak na to rychle zapomnela. vzdycky mi to prislo jako hromada starosti a povinnosti mit dite a nekdy jsem si rikala, ze treba ani dite nechci....(nebo takove to "za par let mozna") prosim, mela jste to nektera taky tak, ze jste nechtely rodinu, prislo to, a jste ted spokojene? ja mam pocit, ze to pro me proste (zatim) neni. taky nevim, jake to je ve skutecnosti mit rodinu? jak se vas zivot zmenil, od ty doby co mate deti a zijete s partnerem pod jednou strechou? jste spokojenejsi, nebo toho obcas litujete a citite, ze jste mohly delat se svym zivotem neco jinyho, zajimavejsiho, lepsiho? mam strach, ze kdyz se rozhodnu pro dite, ze zahodim vsechny svoje predstavy co jsem mela...a nevim, co mi to nabidne...Je to pro me velka neznama. prosim, napiste mi, jestli je to fakt tak uzasne mit rodinu, nebo treba jen hromada stresu a uz byste do toho podruhe nesla. ja vim, ze z o