14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Jen dotaz manel dnes koupil v A3 sportu synovi plavky ve slevě za 280,- kč adidasy,jene jsou mu velké a tak tam zael jestli by mu je vyměnili za mení(neměli) tak jestli vrátí peníze,nebo vyměnit za jiné zboí...
Na vechny monosti zněla odpověď NE!!!
Take tu máme plavky které budou synovi tak za 3 roky...to je u fuk
Ale mají na tohle právo????Mohou si tohle dovolit???Já chápu e mi teda nevrátí peníze,ale kdy nemají mení číslo(i bez slevy by jsme třeba doplatili) tak by jsme si snad mohli vybrat něco jiného??Podotýkám e plavky byli komplet se vemi cedulkami,zabalené stejně jako byli koupené a i účtenka ve v pořádku nezničené syn je zkouel dokonce přes punčocháče....
Co teď docela mi nakrkli můeme se nějak bránit???Tohle toti neni poprvé v tom samém krámu si nechali leet tenkrát moje boty 33 dní aby mi pak řekli e to jak se pářou jsem si udělala sama....to jsme tenkrát přeli boty jsem si nechala opravit a jako e dobrý,ale tohle je u podruhé a opravdu se mi jejich chování nelíbí...
Není tady
Nevím přesně, ale tuím, e do 24 hod od nákupu musí prodejce vrátit peníze.
Není tady
Výměna zboí z důvodu nevhodnosti, patné velikosti atd. je pouze dobrou vůlí obchodníků. Zákon nic takového nenařizuje.
Není tady
Petr100 napsal(a):
Nevím přesně, ale tuím, e do 24 hod od nákupu musí prodejce vrátit peníze.
NE z důvodu nevhodné velikosti, a jinak prodejce má monost peníze vrátit, ale ne povinnost, povinnost má pouze vyřídit reklamaci v zákonem stanovené době
Upravil(a) Bety (21. 1. 2009 6:47)
Není tady
keny napsal(a):
Ale mají na tohle právo????Mohou si tohle dovolit???
Mají na to právo, mohou si to dovolit...
Není tady
Dost to nechápu, výměna je u mě je automaticky bez řečí, párkrát jsem vracel i peníze, větinou po vánocích, kdy se dárek nehodil. Předpokládám, e zákazník ochotu ocení a vrátí se. Toto mohu potvrdit.
Není tady
Petr100 napsal(a):
Dost to nechápu, výměna je u mě je automaticky bez řečí, párkrát jsem vracel i peníze, větinou po vánocích, kdy se dárek nehodil. Předpokládám, e zákazník ochotu ocení a vrátí se. Toto mohu potvrdit.
Ano Petře, je to "marketingový tah", nebo spokojený zájkazník se vrací tam kde byl spokojen. V daném případě, ale jsou zde některé podstatné fakta, které bych shrnul do následujících vět.
Plavky, jsou ve slevě. Sleva můe být z několika důvodů. Jen při jedné slevě, a to z důvodu "vyprázdnění skladů" lze vrátit finance, vechny ostaní slevy, např. pro pokození zboí tak zde zákazník kupuje věc s upozorněním, e věc nepslňuje vechny poadavky na kvalitu.
Velikost zboí, není důvodem pro vrácení peněz.
A pak samotný výrobek je v rizikové hygienické třídě. Jedná se o spodní prádlo.
Estell má pravdu, zákon to nenařizuje, je to dobrá vůle výrobce či prodejce.
Není tady
Já si koupila před vánoci zimní bundu v obchodě Mango, po týdnu se rozpárala kapsa a bunda se začala rozepínat take jsem vlatně la vyslečená, protoe cvoky prostě nedrely. Tak jsem ji dala na reklamaci a budu čekat 30 dní jestli ji opraví..to u bude skoro jaro!!!!
Není tady
Samozřejmě e to nejde vrátit. Zdá se mi troku ulítlé, aby si někdo něco koupil a pak to el druhý den vrátit a automaticky čekal vrácení peněz. Transakce proběhla, zboí je bez vady, proč by to měl proboha prodejce brát zpátky?
Není tady
To by jste se divili po jaké době chodí lidé vracet zboí e u je nepotřebují. Klidně po roce, rozbila se jim tiskárna, náplně i kdy nerozbalené u prostě nepotřebují tak je jdou vrátit. Mluví a koukají na vás jak na vraha kdy se jim pokouíte říci e to nepůjde nebo e za minimální částku........... A samozřejmě tvrzení do 24h nebo 3 dnu můu vrátit jak se mi zachce.......Myslí si e je to v zákoně a řvou tady na vás......
Pokud jste jen prodejce, nevyrábíte zboí, nemuete automaticky vrátit peníze hned. Čekáte na vyjádření vaeho dodavatele.....Na to je ta lhůta 30dní.
Jestli vrátí peníze za nerozbalený, nepokozený nákup, je čistě jen na prodejci....dobrá vůle....
Není tady
U plavek ev. jiného spodního prádla vidím hygienický problém. Asi by se kadý z nás zlobil, pokud by se dověděl, e zboí bylo zkoueno na holé tělo a vráceno zpět do prodeje. Jinak na věc se dá pohlíet ze dvou stran- kupující vers. prodávající. Je bohuel dost lidí, kteří si koupí výrobek, pak za dva dny zjistí, e na tento či obdobný je v hypermarketu sleva a tak začnou pekulovat. Samozřejmě asi po Vánocích by měla být a podle mé zkuenosti větinou je ochota prodejen zboí vyměnit či vrátit, ale je to jen a pouze jejich dobrá vůle.
Není tady
Pokud výrobek nemá vadu, tak jakákoliv výměna je jen o dobré vůli prodejce. Pokud dokáe vyhovět, tak je to samozřejmě i v jeho prospěch, protoe zákazník je spokojený a nebojí se u něj přítě nakoupit. Např. Takko mění oblečení do 14 dnů a to dokonce v jakékoliv prodejně v republice, nemusí se v té samé, kde člověk nakoupil. Já u nich v létě koupila svetr a v dalím obchodě se mi jeden svetr líbil víc, tak jsem se do Takka vrátila a poprosila, jestli mi můou vrátit peníze, řekla jsem to na rovinu a vyhověli mi. Je to prostě o vnitřních pravidlech a o ochotě.Mám zkuenost, e zboí bez problémů mění jetě v Orsay a v New Yoker.
Není tady
Keny, asi ti nezbývá nic jiného, ne si plavky ponechat, vdy synovi můou být dobré třeba u přítí rok. A i kdyby ne, jsou to jak píe adidasy, tak z módy snad hned nevyjdou. Nebo je zkus někomu nabídnout, ale výměna plavek, to opravdu ne! A jak tady píou vichni, je to jen na dobré vůli prodávajícího.
Není tady
tak za prvé jsme nechtěli a tak vrátit peníze ale za jinou velikost,a nebo jiné jakékoliv zboí aby netratili...ale je to fuk byla to blbost...mě toti nedolo e je to opravdu jak se spodním prádlem...je to nehygienické a kjluk doroste....
Není tady