27. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 27. února : Jednoduchá kefírová buchta na plech. Rychlý recept zcela bez vajec! 21. února : Jak vyuít skořápky z vlaských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůe i s kalem |
|
|
Ahojky, v březnu mě čeká Artoskopie pravého zápěstí. Chtěla jsem se zeptat, zda máte někdo s tímto zákrokem osobní zkuenost. (na iternetu jsem si věci početla), např.
- jak dlouho trvá hospitalizace
- jak silné jsou bolesti
- jak dlouho je potom nemocenská a rekonvalescence
- celková nebo lokální anestezie.
Mám z toho velký strach :-( tak bych ráda věděla, co mě čeká.
Předem děkuji za kadou odpověď
Není tady
No, kdy jsi hodně vyčetla, tak asi ví, co tě čeká....mám pravou ruku po operaci karpálu. Nevím, zda byla dobrá, ale málem jsem na ni umřela. Dostala jsem díky lékařům zánět do celého těla! Ruka bolí dodnes.
Zřejmě tě bolí zápěstí. Měla bys vědět, od čeho asi. Nemá jednostrannou zátě, např. z pc, povolání a pod. ?
Bolest, hospitalizace i rekonvalescence je různá, je to vyloeně individuální a závisí to na imunitě člověka, prahu bolesti a pod.
Měla bys zváit, zda je artroskopie nevyhnutelná. Můe být i hůř......masti, zábaly, injekce nebyly? Nebo nepomáhají?
Není tady
Jednou jsem se o ruku opřela, křup. Pak nic a po nějaké době začly bolesti.. obstřiky, rehabilitace nepomohly. Karpál je prý v pořádku. Prý je to nestabilita zápěstí
Není tady
Jasně, neví, CO ti tu bolest způsobuje.....chtějí se podívat. Já bych zkusila jetě jiného doktora, co by poradil. Já mám fobii z jehly.....
Není tady
Já jsem byla nedávno na artroskopii kolena. Samotná operace nic není, ráno mě přijali, odpoledne propustili, narkóza celková, bolest minimální. Odstranili mi menisky a teď mě čeká horí věc, a to plastika předních kolenních vazů. Nemá s tím někdo zkuenosti?
Není tady