Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 9. 1. 2009 21:44

maricka
♥♥♥♥♥--
Registrovaný: 19. 9. 2007
Příspěvky: 954

Peníze, peníze, peníze

Mám takový pidi problém, bydlím s přítelem (splácíme hypotéku, máme společné finance), on pracuje, učí ve škole a po večerech překládá (má toho opravdu hodně, cením si jej za to). Já jsem studentka a teď si hledám brigádu s tím, že chci vydělávat cca 5000,-Kč měsíčně. Předtím jsem vydělávala cca 4000,-Kč, jenže stalo se vyšší mocí to, že ted prostě nic nemám (takže znovu hledám). Mám jeden velký koníček (parfémy a vůně), do kterého jsem schopna docela dost investovat, jak časově, tak peněžně. A tak z mé strany nedávno vzešel nápad, že si na narozeniny v srpnu budu přát parfém za 5800 (již ted mám dva tisíce z prodeje nepoužívaných vůní na poličce a na narozeniny si budu od každého přát tisícikorunu). Přítel je razantně proti... Odůvodňuje to tím, že já si tolik nevydělávám, abych mohla mít takový drahý parfém (jenže já si jej přeci nekoupím jen tak, ale chci jej na narozeniny a teď již mám také ony dva tisíce)... On si cca za měsíc koupí zbrusu nový na trh uvedený mobil za 9000 (také tak drahý nepotřebuje), ale to tvrdí, že on si jej zaslouží, protože tvrdě makal a vydělal si. A teď kámen úrazu - máme společné finance, ale on si něco zaslouží a já ne (protože on vydělává více). Absolutně nechápu jeho myšlení, také mu ten jeho skvělý mobil neberu, tak proč mi on bere něco, na co si šetřím a co chci na narozeniny? Jen proto, že je to drahý luxus a ze zásady jej prostě nemohu mít? Nejraději bych finance rozdělila, jenže to nějak nejde, jen tak tak bych se uživila...

Není tady

 

#2 9. 1. 2009 21:51

majkafa
Host