14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Váení, na těchto stránkách, ale předevím v ivotě samém, vude vidíme, kterak si věřící vjídějí do vlasů s těmi, co vycházejí z nějaké duchovní nauky. Teď nemám na mysli nevěřící, nýbr ty, kteří vlastně věří stejně intensivně, ale v jiné hodnoty, jiný princip.
Osobně si myslím, i kdy tu panují rozdílné názory, e je naím dluhem předchozím Hledajícím, je mnohdy i pokládali ivoty, aby právě nae víra mohla existovat, se alespoň seznámit s jejich pojetím, jak oni viděli Krista.
Nemusíme to přijmout, můeme být, řekněme, dál
anebo raději - jinde... Nae vůle je Svobodná!
Ale jestlie se ani nepokusíme, potom si neváíme jejich odkazu,
neváíme jejich usilování, ani oběti, kterou přinesli.
A těm, co si neváí, vpravdě nikdy vyí poznání nebylo otevřeno.
Není tady
To jsou slova, která zaslouí uznání, ale řiď se jimi i v diskuzích, je třeba vnímat názory jiných jako cestu a ne jako předmět kritiky.
Budu si to pamatovat.
Není tady
To jsem nečekala, dnes jsi opravdu vstřícný, já beru kadého, kdo je na sobě schopen pracovat, jako vzácného člověka.
Ale dost ji těch komplimentů nebo se straně rozzlobím!
Není tady
To nebyl kompl.jenom Tobě, jetě Tě moc neznám, ale vem vstřícným lidem, kteří raději debatují ne se hádají.
Vak já u jsem na hněv dávno zapomněl.
Není tady
Jiřinka napsal(a):
To nebyl kompl.jenom Tobě, jetě Tě moc neznám, ale vem vstřícným lidem, kteří raději debatují ne se hádají.
Mila Jrinko,
co takhle nejaky kompliment lidem, co jsou cestni, nepodvadeji, neplizi se tajne a v prestrojeni za zady druhych, aby si lecili svoje vlastni mindraky???
Takovy tam nemas???
Není tady
o jednom takovém bych věděla jmenuje se Pandorraa a je s ní i zábava.
Bláa..
Není tady
Kadý tu její zábavnost chápe jinak.
Jiřinko,
kadý se bavíme tak jak nám je dáno od Boha.S tím nic nenaděláme.On nám to jednou spočítá.A tak co? U ví jestli je ta spravedlnost?......
Není tady
Jirenko,
nu podvodniky, co se neustale prevlekaji a dokonce milovanou bytost pro sve zamery nekale zemrit nechaji, ty ja ani nebavim, s temi spis vybehnu
Není tady
Crabat napsal(a):
Váení, na těchto stránkách, ale předevím v ivotě samém, vude vidíme, kterak si věřící vjídějí do vlasů s těmi, co vycházejí z nějaké duchovní nauky. Teď nemám na mysli nevěřící, nýbr ty, kteří vlastně věří stejně intensivně, ale v jiné hodnoty, jiný princip.
Osobně si myslím, i kdy tu panují rozdílné názory, e je naím dluhem předchozím Hledajícím, je mnohdy i pokládali ivoty, aby právě nae víra mohla existovat, se alespoň seznámit s jejich pojetím, jak oni viděli Krista.
Nemusíme to přijmout, můeme být, řekněme, dál
anebo raději - jinde... Nae vůle je Svobodná!
Ale jestlie se ani nepokusíme, potom si neváíme jejich odkazu,
neváíme jejich usilování, ani oběti, kterou přinesli.
A těm, co si neváí, vpravdě nikdy vyí poznání nebylo otevřeno.
Teda, Crabe,
ne e bych tebe za cokoliv vinil, ale příspěvky k tomuto tvému bezesporu zajímavému tématu se dají vyjádřit větou "nula od nuly pojde". To nám to tady nějak upadá, nemyslí? Činím tak poslední pokus o nápravu, zde jsou Kristova slova, přesně tak jej vnímám já:
Poselství ze 6. září 1977
"Milí přátelé,
nepotrvá to ji dlouho a uzříte mou tvář. Kdy přijde čas, vezmu vae ruce do svých a povedu vás k Tomu, jemu společně slouíme.
Mé projevení je ukončeno a dokonáno.
Vskutku, jsem na světě.
Brzy mne poznáte a moná budete i následovat a milovat.
Má láska plyne skrze vás vechny.
Láska, kterou chovám k lidstvu, mne sem přivedla.
Bratři a sestry, můj návrat do světa je signálem, e nový věk, jak jej nazýváte, byl zahájen.
V nadcházející době vám ukái krásy a zázraky, které předčí vae představy, ale přesto jsou vaím právem prvorozených synů Boích.
Děti mé, přátelé moji, přiel jsem moná dříve, ne jste čekali.
Ale je mnoho práce, hodně toho, co se má ve světě změnit.
Mnozí hladovějí a umírají, mnozí zbytečně trpí.
Přiel jsem to zvrátit;
ukázat vám cestu kupředu k prostímu, zdravějímu a astnějímu souití.
Nebude ji více člověk proti člověku, národ proti národu,
ale společně, jako bratři, půjdeme vpřed do nové země,
a ti, kdo jsou připraveni, uvidí tvář naeho Otce.
A se boská láska, světlo a síla jediného Boha projevuje v srdci a mysli kadého.
A vás toto světlo a láska a síla vede ke hledání Toho, jen přebývá vdy ve středu vaeho srdce.
Nalezněte Jej a dovolte se Mu projevit."
Není tady
Salvator, komu bolo to posolstvo dané? Má aj pokračovanie? Kde si ho môem prečíta celé?
Není tady
xXx napsal(a):
Salvator, komu bolo to posolstvo dané? Má aj pokračovanie? Kde si ho môem prečíta celé?
Pou ti informace na email...
Není tady
To nevím, co znamená, tak nemohu reagovat.
Jiřinka napsal(a):
To nevím, co znamená, tak nemohu reagovat.
Ale vie...
Není tady
Nádhera, Salve. Tenhle postoj já bych nazval zavrením. Kdy vechny ostatní hladiny ji byly víceméně poznány, vstoupeno do nich (tady bych se odvolal na své včerejí vere k Pí v 19.35 "Za dobrotu na ebrotu", i kdy byly vyřčeny ve zcela jiném smyslu, avak mají přeci jen irí platnost) a nyní krystalizujeme k výslednému résumé. Tohle jsem právě před Tvým úvodním příspěvkem k "Elementární podstata Jeho příchodu" nechápal. A pořád jaksi naléhal, abys ale uváil... Tudí jsme se nemohli dobabrat ádného konce.
Aby vak rozuměli i ti dalí zúčastnění. Tvrdím, e Salvator prvotní význam Jeho příchodu posuzoval z poněkud odliných kriterií ne skutečný Křesan. A to proto: Jetě předtím, ne měl monost do tohoto mysteria vniknout, se mu nějakým způsobem uvnitř sebe sama podařilo napojit na svého inkarnáta posunutého o (dejme tomu oněch uvedených) 1500 let do budoucnosti. Vyladil se na něj, naslouchal mu a začal tento svět do jisté míry (moná i značné) vidět jeho očima. Proto (zde hledejme vysvětlení!) a jedině proto se v pravém slova smyslu na onen význam Jeho příchodu napojuje v jiné úrovni.
Z naí perspektivy je to jako by začal v určité dráze, pak klíčový (nebo té zdrojový) moment obeel, ale hned za ním se znovu napojil. Napadne vás: Nesmysl. - Jestlie nezahrnul zdroj, není to toté. Jenome on ho zahrnul, ovem z hlediska ji řečeného inkarnáta. Tohle jsem pořád nemohl pochopit. Tak buďto Salve chápe anebo nechápe! Tedy myleno onu elementární podstatu Jeho příchodu. Jenome Salvator se na to dívá poněkud odlině.
Ovem nyní si nemohu pomoci, abych odolal základní mylence Friedricha Nietzsche, který vdy po inspiraci ideou Síly okamitě zdůrazňoval: "A ty si myslí, e jsi ten pravý, který to vechno v sobě zahrnul, aby měl právo takhle uvaovat?!" Tak to jen na závěr pro vae zamylení. Pro ty, co by si snad chtěli Cestu, takříkajíc, zkrátit.
Není tady
Crabat, k akému náboenstvu sa radí?
Není tady
Uch.., to jsi mi ale dal nelehkou otázku,xXx, i kdy na první pohled vypadá tak prostě. Ale asi bych to pojal takto, abychom to zjednoduili: Krista znám hluboce, řekl bych osobně. Krnu takté. Vechno, co souvisí s Bhakti, je mi důvěrně blízké. Naproti tomu mám, řekl bych, analytickou mysl, tudí kadá hypothesa, kadá idea je podrobena důkladnému zkoumání, hraničícímu a s posedlostí. - Odtud můe vnikat do podstaty slov.
Není tady
Crabat napsal(a):
Aby vak rozuměli i ti dalí zúčastnění. Tvrdím, e Salvator prvotní význam Jeho příchodu posuzoval z poněkud odliných kriterií ne skutečný Křesan. A to proto: Jetě předtím, ne měl monost do tohoto mysteria vniknout, se mu nějakým způsobem uvnitř sebe sama podařilo napojit na svého inkarnáta posunutého o (dejme tomu oněch uvedených) 1500 let do budoucnosti. Vyladil se na něj, naslouchal mu a začal tento svět do jisté míry (moná i značné) vidět jeho očima. Proto (zde hledejme vysvětlení!) a jedině proto se v pravém slova smyslu na onen význam Jeho příchodu napojuje v jiné úrovni.
Z naí perspektivy je to jako by začal v určité dráze, pak klíčový (nebo té zdrojový) moment obeel, ale hned za ním se znovu napojil. Napadne vás: Nesmysl. - Jestlie nezahrnul zdroj, není to toté. Jenome on ho zahrnul, ovem z hlediska ji řečeného inkarnáta. Tohle jsem pořád nemohl pochopit. Tak buďto Salve chápe anebo nechápe! Tedy myleno onu elementární podstatu Jeho příchodu. Jenome Salvator se na to dívá poněkud odlině.
Ovem nyní si nemohu pomoci, abych odolal základní mylence Friedricha Nietzsche, který vdy po inspiraci ideou Síly okamitě zdůrazňoval: "A ty si myslí, e jsi ten pravý, který to vechno v sobě zahrnul, aby měl právo takhle uvaovat?!" Tak to jen na závěr pro vae zamylení. Pro ty, co by si snad chtěli Cestu, takříkajíc, zkrátit.
Crabe,
je to na mne "volajaké velmi sloité". Pravda je daleko prostí. Nejde o diskarnáta. Nejde pouze o zdrojový moment. Nejde jenom o osobní proitek Jeho vědomí.
Jedná se o Jeho přítomnost zde, na tomto světě. Ta pravda je pro mnoho lidí příli fantastická, pro jiné příli děsivá, ne aby ji mohli či byli schopni přijmout. Přesto je to tak. Je to povídání o celé řadě faktů, setkání, neobvyklých jevů demonstrujících, e se něco děje. Něco velkého, co lidstvo nezná alespoň několik tisíc let.
Osobní proitek je důleitý ale není jediný a netýká se pouze mne či Tebe. Zakrátko se stane veobecnou zkueností mnoha lidí...
Není tady
Salvator: "Je to povídání o celé řadě faktů, setkání, neobvyklých jevů demonstrujících, e se něco děje."
Vie uvies nejaký zaujímavý príklad?
Není tady
xXx napsal(a):
Salvator: "Je to povídání o celé řadě faktů, setkání, neobvyklých jevů demonstrujících, e se něco děje."
Vie uvies nejaký zaujímavý príklad?
Spousty zajímavých příkladů, tady jsou dva za vechny:
Jeden srbský poručík, emigrant do USA, vypověděl o akci, při ní měli postřílet několik albánských rodin za války na Balkánu.
Vojáci pod jeho velením shromádili větinou eny a děti za obcí a chystali se je postřílet. Najednou zpoza hloučku lidí stojících před namířenými samopaly vyel vysoký snědý mu oblečen v bílém. Beze strachu el proti napřaeným samopalům a přiel k poručíkovi a zeptal se ho: "Proč chcete střílet nevinné lidi?".
Poručík pohlédl do jeho očí a zůstal beze slova stát spolu s vojáky. Cizinec se následně otočil, odcházel a zmizel.
Kdy se poručík probral k vědomí, zavelil odchod. Vichni vojáci byli slovy cizince pohnuti tak, e ji od té doby nevzali zbraň do rukou. Dezertovali z armády do spojených států a vypověděli o setkání se záhadným cizincem, který změnil jejich ivot jedinou větou.
Děda s vnukem si hrál na plái (nepamatuji, kde to bylo). Plá byla zrádná, vál vítr a byly vlny. Kluk se čvachtal na břehu a děda jej hlídal poněkud dále od břehu, kde voda nebyla jetě moc hluboká.
Najednou se přiřítila větí vlna a dědu splácha do moře. Nevěděl, kde je hladina a začal se topit. V zoufalství v duchu zvolal: "Jeíi, pomoz mi..."
V hlavě uslyel, jak někdo řekl: "Podej mi ruku!"
Jenom pocítil, jak jej za ruku uchopila mocná ruka a vytáhla ho z hloubky na mělčinu. Cizinec měl dlouhý bílý at, který se od pasu dolů ztrácel pod vodou.
Kdy vyli na břeh, stařík si viml, e zatímco z něj cáká voda a je mokrý od hlavy po paty, cizincův bílý at je naprosto suchý, jakoby vůbec nebyl ve vodě. Překvapeně děkoval a hledal vnuka, který stál poblí ivý a zdravý. Cizinec zatím zmizel. Později v ten samý den ho viděl jetě jednou jak jde pěinkou po plái s dalím neznámým. Pomalu kráčeli po břehu a se mu ztratili z dohledu.
Není tady
Jinými slovy, Salvatore, chce naznačit ve světle dneního dění, e jaksi ztrácí význam chtít pochopit podstatu Jeho prvého příchodu, kdy je tady u znovu?.. Take bychom Ho měli chtít nejprve pochopit ve vech aspektech nyní, abychom nakonec třeba nepropásli příleitost, jako se to mnohým stalo tenkrát?.. Je to tak?..
Není tady
Ano, v zásadě ano. I kdy, ono to je poněkud sloitějí. Bude tady dost dlouho na to, abychom si ho vychutnali v mnoha inkarnacích v přítích asi 2500 letech. Nic neztratí ti, kteří ho nyní odmítají, jenom to, e se staví proti nezbytnosti a místo co by pomáhali, tak zbytečně kodí.
I kdy - jsme ve výjimečné situaci. Jetě se nepředstavil světu. Teprve tehdy se bude dát říct, e je opravdu zde. Máme téměř jistotu, e to bude za naeho ivota, anebo alespoň za ivota naich dětí.
Nepřijde a neřekne: Já jsem ten a ten a přicházím znovu... nikoliv. Civilní jméno, civilní identita, mluvit budou pouze Jeho činy. Ovem e se budou dít věci, to je zcela jisté. Ji nyní se dějí...
Není tady