|
1.září : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 1.září : Národní klasika: ovocné knedlíky. Jak zvádnout veškeré nástrahy jejich přípravy? 1.září : Dechberoucí krása těchto levitujících skleněných zahrad vás okouzlí. Aerárium: Vytvořte si svůj malý zelený svět |
|
|
Druhý mesiac pracujem ako lektorka angličtiny pre začiatočníkov na jednom ministerstve. Teraz som bola šesť dní PN - mala som zapálené hrdlo. Pred chvíľou som došla do práce a vraj mám ísť na 9.30 k riaditeľovi. Mám z toho veľký strach. Kolegyňa mi povedla, že možno ma volá kvôli tomu, že minulý týždeň sa zhováral s mojimi študentami a chce mi povedať, čo sa dozvedel. Lenže ja mám aj tak obrovské obavy. Totiž predvčerom som telefonovala do práce, že dnes prídem. No a na dnes ma nedali učiť, zajtra učím len posledné dve hodiny a v piatok takisto nie - v piatok je tam v rozvrhu dokonca nejaké meno, ktoré nepoznám. Ale študenti sa vraj nesťažovali - práve naopak - tak neviem, prečo ma hneď v práci vedenie takto stresuje.
Není tady
Anjiko,
uvidíš, co z něj nakonec vypadne. Třeba to bude něco pozitivního. Každopádně držím palce a napiš, jak jsi dopadla 
Není tady
Lenže: 1. Som v skúšobnej dobe 2. Bola som 6 dní PN 3.Na rozvrhu je úplne nové meno lektorky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Není tady
Anjika napsal(a):
Lenže: 1. Som v skúšobnej dobe 2. Bola som 6 dní PN 3.Na rozvrhu je úplne nové meno lektorky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anjika, já vím, není to zrovna nejpříjemnější návrat do práce. Za nemoc si sama určitě nemůžeš a to, že tam je nová lektorka, ještě pro tebe přeci nemusí nic znamenat...
Není tady
No, lenže mne je od strachu na vracanie a už sa to blíži...
Není tady
Třeba to dobře dopadne....ale to marodění ve zkušební lhůtě je fakt o hubu......
Není tady
Takže ten .............. mi oznámil, že ešte dnes mám podpísať svoju výpoveď a nechce mi podľa paragrafu 72 oznámiť dôvod!
Není tady