6. prosince : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Moc by mě zajímalo,jestli to zavedli lékaři jen u nás nebo máte taky zkuenost:la jsem s klukem pro recept na léky a protoe měla zrovna nae doktorka dovolenou,chtěla jsem poprosit zastupující lékařku a napsání receptu .Z předchozích návtěv u naí doktorky vím,e neplatim nic,protoe jen vypíe recept.A tenhle zástup po mě chtěl 90,-Kč jako na pohotovosti,protoe prý nepatřim do jejího registru .Měla pravdu?Já jsem odela,protoe samotné léky jsou dost drahý a zkusila těstí jinde.A uspěla,doktorka milá a dokonce bez čekání mi bez poplatku recept napsala.Divný,e u jednoho to jde a druhý má výhrady,jak to tedy je?
Není tady
no tak to slyím poprvé!!!
taky bych neplatila 90kč--jako proč??? ty přeci nemůe za to ,e tvoje dr.má dovolenou..
Není tady
to mi přijde taky hoooodně divné, nikde po mě nikdo nic nechtěl... asi ta dr.potřebovala na sváču..
Není tady
Taky nevím proč je po mě chtěla,ale kdy jsem to psala kámoce,tak ta mi obratem napsala,e sousedka u ní se s tím taky setkala,ale u zubaře .Tak asi jak který doktor si to zavede,spoléhaj na nevědomost občanů.
Není tady
Nae mudr. měla dooooost dlohou dobu dopředu napsanou dovolenou s dovětkem, e v této době dlouhodobě brané léky nepředepíe nikdo. Samozřejmě při nemoci byla zastupující Mudr.
Není tady
Nae Dr. je super enská. U několikrát se mi stalo, e po mě nechtěla ani ten regulační poplatek, protoe jsem přila s něčím, kde mi jen poradila, nebo jsme přili na kontrolu se ukázat. Jiná doktorka by si poplatek vzala i za tu "jen" radu. Věřím, e jo.
Není tady