Oznámení

29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu

6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 26. 6. 2008 0:10

Magdaaa
♥------

Mladší muž - má to budoucnost? Co myslíte?

Stala se mi tato situace: Pracuji jako manažerka. Mám asi 60 podřízených včetně brigádníků - studentů. V práci jsem se seznámila s klukem, kterého jsem nakonec i připravovala na manažerský kurz. Stali jsme se velkými kamarády, hodně jsme si důvěřovali, nakonec tak, že já o něm věděla více věcí než jeho rodina a on o mne také. Má to jeden háček - jemu bude teprve 18 a mi je 29 - přesto vždy jsme se měli o čem bavit, máme podobné názory na život, zajímají nás podobné věci. Naopak on se většinou nemá se svými vrstevníky o čem bavit - je intelektuálně někde jinde. A nedávno jsme zjistili, že mezi námi není jen kamarádství, ale že se máme moc rádi a chceme být spolu. Celé to má ještě jeden háček - já žiju již 10 let ve vztahu, který není špatný, ale zase to není žádná sláva - nejsem vdaná, nemám děti, se současným partnerem máme obrovské dluhy, když se nám nepovedlo jedno podnikání, které společně splácíme. Vztah mezi námi je spíše o vztahu bratr-sestra. A já nevím, co mám dělat. Jestli rozbít něco, co sice není vůbec ideální, ale zase to není tak strašné a je to jistota, a vstoupit do nejistoty s mladým klukem, de facto bez budoucnosti. Nebo to táhnout na obě strany - tak to teď dělám už druhý týden... A počkat, jak se to samo vyvine? Co myslíte? Máte někdo podobnou zkušenost? Poradíte?

Není tady

#2 26. 6. 2008 6:37

Bety
♥♥♥♥♥♥♥

Re: Mladší muž - má to budoucnost? Co myslíte?