Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 19. 5. 2008 21:41

Vilemína
♥♥♥♥♥♥-
Registrovaný: 12. 4. 2008
Příspěvky: 1971

Nic mě nebaví - deprese

Je mi 21 let, studuji VŠ a poslední dobou mě vůbec nic nebaví. Nemám téměř žádnou energii, naprosto žádné koníčky, většinu dne strávím na internetu pročítáním různých diskuzí, teď se učím na zkoušky, případně chodím na přednášky a semináře. To je vše. Potřebuju nějakou náplň života, jenže tu ne a ne najít. Jsem velký introvert, nemám téměř žádné přátele. Už jsem tu jednou psala, že jsem ještě nikdy nebyla do nikoho zamilovaná, ani s nikým nechodila, nikomu se nelíbila (jako vyložená obluda nevypadám, jsem silnější a vyšší, taková slonice). Přímo se děsím budoucnosti, co budu dělat za deset let, tak to vůbec netuším. Sice po dětech netoužím, nejsem mateřský typ, ale jednou bych chtěla žít s člověkem, kterého miluju a můžu se na něho spolehnout, nebo aspoň někoho takového poznat a myslet si, že mě miluje tak půl roku. Vyrůstala jsem v průměrné rodině, mám mladšího bratra, rodiče jsou spíše introverti. Své rodiče mám vcelku ráda, s otcem si moc nerozumím, protože má hodně podobnou povahu jako já a vadí nám stejné věci.
Určitě se mezi vámi najdou tací, kteří prožívali podobné deprese a byli bez energie, nic je nebavilo a časem se to změnilo k lepšímu. Chci se zeptat, jak jste to dokázali? Stačila pomoc psychiatra/psychologa a antidepresiva?