1. prosince : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 1. prosince : Maraton pečení cukroví začíná. Finty, jak jednodue upéct to nejlahodnějí cukroví! 1. prosince : Začínají adventní svátky. Připomeňme si je vechny a také tradice s nimi spojené. |
|
|
Je mi 21 let, studuji V a poslední dobou mě vůbec nic nebaví. Nemám téměř ádnou energii, naprosto ádné koníčky, větinu dne strávím na internetu pročítáním různých diskuzí, teď se učím na zkouky, případně chodím na přednáky a semináře. To je ve. Potřebuju nějakou náplň ivota, jene tu ne a ne najít. Jsem velký introvert, nemám téměř ádné přátele. U jsem tu jednou psala, e jsem jetě nikdy nebyla do nikoho zamilovaná, ani s nikým nechodila, nikomu se nelíbila (jako vyloená obluda nevypadám, jsem silnějí a vyí, taková slonice). Přímo se děsím budoucnosti, co budu dělat za deset let, tak to vůbec netuím. Sice po dětech netouím, nejsem mateřský typ, ale jednou bych chtěla ít s člověkem, kterého miluju a můu se na něho spolehnout, nebo aspoň někoho takového poznat a myslet si, e mě miluje tak půl roku. Vyrůstala jsem v průměrné rodině, mám mladího bratra, rodiče jsou spíe introverti. Své rodiče mám vcelku ráda, s otcem si moc nerozumím, protoe má hodně podobnou povahu jako já a vadí nám stejné věci.
Určitě se mezi vámi najdou tací, kteří proívali podobné deprese a byli bez energie, nic je nebavilo a časem se to změnilo k lepímu. Chci se zeptat, jak jste to dokázali? Stačila pomoc psychiatra/psychologa a antidepresiva?