Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 28. 4. 2008 8:59

jirinka.85
♥------
Registrovaný: 8. 2. 2007
Příspěvky: 1

Pitný režim

Ahojky, chci se zeptat:
Počítá se do pitného režimu zelený čaj, popř. ovocné čaje? Děěěkuji

Není tady

 

#2 28. 4. 2008 9:48

666salome
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: Moravěnka
Registrovaný: 24. 8. 2006
Příspěvky: 6309
Web

Re: Pitný režim

Nejsem žádný odborník, ale určo bych je počítala stolt jen kávu teda nepočítám a za každý šálek kávy vypiji sklenici vody tongue


************Žena bez muže je jako ryba bez jízdního kola ************
http://smajlici-1.ic.cz/znameni/1/rak.gifhttp://smajlici-1.ic.cz/zvirata/9/073.gif
************ Nevěřím na zázraky  -  spoléhám na ně ************

Není tady

 

#3 11. 5. 2008 22:01

Zaba4
♥♥♥----
Místo: Pardubická kraj
Registrovaný: 11. 6. 2006
Příspěvky: 182

Re: Pitný režim

Mate nejakej trik jak se prinutit pit? Nejak necitim zizen a vypiju treba jen pul l za den nechapu jak telo muze fungovat, obcas kdyz se donutim tak si davam piti do mensich flasek z tech to vypiju rychleji nez kdyz piju z jedny l a pul:)

Není tady

 

#4 23. 5. 2008 14:14

Ennyen
♥♥-----
Místo: Louny
Registrovaný: 14. 3. 2007
Příspěvky: 57

Re: Pitný režim

Já se taky musím sama upomínat, abych se napila. Ale osvědčilo se mi mít u sebe malou lahev od Aquily s takovým tím uzávěrem-čudlem. Dobře se mi z toho pije a nedělá mi problém si toho "nalít " do hrdla více :-)

Není tady

 

#5 23. 5. 2008 14:44

adra
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: moje krásné město:-))
Registrovaný: 13. 4. 2006
Příspěvky: 7401

Re: Pitný režim

já mám na stole furt sklenici  s vodu - čistá voda z vodovodu - jen s pár kapkami citronu...