6. prosince : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Děvčata vím ,e tu o DP je toho hodně,ale zatím mi nikdo neodepsal, mám S podnikání,studuji pedagogickou,umím ít, PC (Excel,World...),různé výrtvarné techniky, navrhovala jsem oblečení,mám aranerský kurs, beru i kompletaci nějakých výrobků....
jsem z okr. Teplice
Díky moc.
Není tady
hledám domácí práci jako přivýdělek
Není tady
ahoj - taky můu pomoci. Napite mi - ráda odpovím.
Není tady
Ahoj, hledám taky nějaký přivýdělek nejlépe na doma...ale peníze u nikdy nepolu - nikdy se to nepovedlo. Nevíte o nějaké "opravdové"?
Není tady
Ecinazuz napsal(a):
ahoj - taky můu pomoci. Napite mi - ráda odpovím.
Pomoci?Jako e hledá, nebo nám můe nabídnout práci?
Není tady
Není tady
Zdravím vechny, potřebuji nějakou práci naVPP nebo brigádku, v Ostravě odpolední nebo noční , nebo doma, pokud někdo víte, hodně mi pomůete díky V.
Není tady
Absolutní novina v ČR - ve zdarma.....webové stránky také...více info podívejte se na moje stránky a tam se dozvíte více informací....stačí se zaregistrovat a můete začít vydělávat hned...opravdu to funguje
Není tady
dobrý den hledám ¨brigádu kterou bych mohla dělat doma jsem na mateřské a jsem u v nouzi nevíte o nějaké práci terouch bych mohla dělat a nemusela předem posilat peníze taky jse mi to u několikrát nevyplatilo jsem s orlové napistě mi e-mail prosím
Není tady
Nic nenajde, nebyla by u vás roznáka letáků - vidím e u nás chodí roznáet u dlouho maminka s kočárkem, nebo vzít si od někoho třeba dítě na hlídání k tomu tvojemu?
Není tady