Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 9. 3. 2008 8:47

kety
♥♥♥♥---
Registrovaný: 20. 10. 2006
Příspěvky: 433

rybičky-závojnatky

Jelikož chci pořídit do kulatého akvárka rybičky závojnatky, potřebovala bych nějaké rady. Jsem začátečník. Ve zverimexu už mi něco řekly. Tak např. že nebudu potřebovat bublátko k okysličování vody, že se rybky nadechnou nad vodou sami, živé rostlinky také ne, že to sežerou.
Já mám připravené krásné bílé kamínky od moře, které chci dát na dno akvárka. Mám je předem vyvyřit?
Díky za každou radu.

Není tady

 

#2 10. 3. 2008 9:24

maracuja
♥♥♥----
Místo: Lysá nad Labem
Registrovaný: 25. 1. 2007
Příspěvky: 205

Re: rybičky-závojnatky

Něco jsem našla, snad ti to pomůže big_smile

1.Jeden dospělý jedinec by neměl být chován v méně než 30 litrech vody.

2.Často prodávané nád*žky ve tvaru koulí jsou zcela nevhodné. Koule má malou plochu hladiny a tím se i méně prokysličuje voda. Závojnatka vylučuje hodně sekretu. Proto je vhodnější akvárium z dobrou filtrací. Rybky v kulatém akváriu jen živoří.

3.Pro chov potřebujete velkou nádrž bez ostrých kamenů.

4.Závojnatky ničí rostliny a jako nejvhodnější do nádrže se jeví Echinodory, Anubiasy a Cryptocoryny obložené kameny - když mají hlad ryby ryjí ve dně.

5.Vzhledem v extrémní produkci odpadních látek, vinou nedokonalého trávení, často vyměňujte vodu, silně vzduchujte a intenzivně filtrujte.

Taky psali, že rybky v kulatém akvárku ,,blbnou"...... dumbom

nevím kolik chceš rybiček, ale doporučuje se pro domácí chov max 4 a k tomu úměrně velké akvárko....

Přeji hodně štěstí tummenupp


http://www.gify-deny.ic.cz/images/136rgmjbm%20n.gif

Není tady

 

#3 12. 3. 2008 18:41

kety