Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 5. 2. 2008 20:40

O-"
♥♥-----
Registrovaný: 5. 2. 2008
Příspěvky: 35

zamilovaný manžel

Ahoj, jsem nováček. Ráda bych se mrkla na svůj příběh i očima lidí co mají jeho různé varianty za sebou.