29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Hledám kamarádku, která chce stejně jako já trošičku zhubnout, vylepšit si postavičku a halvně udělat něco pro své zdraví. Sama si netroufnu jít si zacvičit, zaběhat. Chybí mi prostě nějaká ta spřízněná duše, nejlépe z okolí Ostravy, Frýdku Místku, Čeladné... Mě je 22 a studuju VŠ v Ostravě. Budu se těšííít..
Není tady
Ahoj, to by šlo, konečně někdo, komu se chce hýbat. Já jsem chodila dost cvičit, ale ze zdravotních důvodů jsem přestala někdy v březnu. Teď už mám problémy za sebou a cítím, jak to chce zase začít. Pracuju v OV, bydlím sice mimo, ale to není problém. ..když se chce. Je mi 34, ale v hlavě mám fůůůůůůrt pubertu:lol:
Písni, co by se Ti líbilo. Chodíš na spining? (jinak fitko, bazén, sauna, kolo..)Barča
Není tady
Já bych se taky přidala, byla bych pro nějaké to cvičení a potom třeba pro nějakou tu kávičku
Není tady
No výborně děvčata, tož už se těším až něco spácháme ..Více méně se nebráním žádnému sportu. Momentálně nikde nechodím, ale přes školu jsem byla na spinningu, aerobicu, taebu, pilates, takže můžem jít fakt do čehokoliv. Hmmm máte některá nějaký nápad? - Že by jsme třeba ten první ¨meeting¨ udělaly takový volnější,takže třeba bazének a pak ta kávička (nebo zelený čajíček )
Není tady
No super, já bych teda měla návrh...jak jste na tom příští týden? Nepouvažujeme o spiningu? Drejko, kam jsi chodila na spining? Já se přiznám, že jsem ještě nikdy nebyla a je mi blbé tam jít sama. Tuším, že tady v OV je přesunutý spining z Jindřichu někam do centra vedle Pelikána. Můžu to zjistit, písnu jak se jezdí a hurá na to.
Není tady