18. září : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 18. září : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Chtěla jsem se zeptat, jestli jste některá jezdila i v době těhotenství. Na netu se píe jednou e není problém, po druhé e je to zakázané. Nechci jezdit ádná rodea, ale tak 2 - 3 týdně pohodovou vyjíďku.
Není tady
myslím e by to těhotenství vadit nemělo..ale nikde není zaručeno e se ti kůň nesplaí..
Není tady
Verčulko, odpověď nemám, ale ANI VE SNU by mě nanapadlo, e by někdo ve 12tt chtěl jezdit na koni..., zkus se zeptat holek na Letňátkách.. Co kdy se ti kůň splaí? A má s jeděním zkuenosti a nebo by to byla pro tebe novinka? Jsem laik, ale řekla bych, e by to nadměrně zatěovalo spodní část břicha a je tam riziko úrazu - v těhotenství to je podle mě zbytečně adrenalinová záleitost. Zkus se zeptat svého gynDr. Jeho odpověď by mě docela zajímala..
Upravil(a) yellow108 (6. 1. 2008 22:34)
lutí, já mám svého koně doma, neříkám, e ho znám na 1000%, je to zvíře, ale za tu dobu u si myslím dokáu rozeznat, kdyby chtěl začít jančit. Samo e neovlivním leknutí, ale jde ovlivnit následný úprk.
Právě e někdo tvrdí ano, někdo ne, já obavy mám, ale...
Není tady
Já jsem jezdila do čtvrtého měsíce, ale teď u bych to neudělala, podle mě to bylo ode mě nezodpovědné, přeci jen , jsou to otřesy, jsem ráda, e se nic nestalo a malá je v pořádku :-)
Není tady
Verčulka napsal(a):
lutí, já mám svého koně doma, neříkám, e ho znám na 1000%, je to zvíře, ale za tu dobu u si myslím dokáu rozeznat, kdyby chtěl začít jančit. Samo e neovlivním leknutí, ale jde ovlivnit následný úprk.
Právě e někdo tvrdí ano, někdo ne, já obavy mám, ale...