Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 19. 12. 2007 18:18

Marcy1
♥♥-----
Registrovaný: 19. 12. 2007
Příspěvky: 29

Porozvodová nostalgie

Ahoj, děkuji všem, kteří si našlï čas k přečtení mého příspěvku. Já jsem tu dnes jako nováček. Stačila jsem přečíst moc témat a reakcí na ně, a tak doufám, že i mně někdo odpoví....Tak nějak nevím, jak začít.....Jsem skoro dva měsíce rozvedená....Připadám si jako chodící mrtvola žijící někde mimo realitu, i když v běžném životě, práci, a tak vůbec, působím průměrně normálně....Mám dvě děti, obě studují na VŠ, přes týden jsou mimo domov, přijíždějí jen na víkendy nebo zkoušková období, kdy "šrotí" doma.....Ale k tomu mému nepovedenému manželství....Můj dnes už bývalý byl vždycky zvláštní, myslím, že mě měl i rád, ale manželka pro něj znamenala spíš něco jako záštitu chodu domácnosti, služku, která je na zavolání k dispozici, chůvu, a dříve taky jako ženu "vampa" do postele....Málokdy se zapojoval aktivně do chodu domácnosti, vše jsem zajišovala já, jeho mamka ho ujišovala v tom, že tak to má být.....Po čase začal všechny ovládat....moc jednoduše - penězi. Ne, že by vydělával až tak moc, to ne, spíš mě dotlačil do role ženské, která si musí vážit toho, že on chlebodárce platí. I děti jsem nutila, aby byly zticha a nic neříkaly, pro "klid doma".....Časem se situace ještě víc vyhrotila. Našel si lepší místo, montáže, a peníze zase hrály tu hlavní roli - neposloužíš mi, nedostaneš nic, bylo to jako v začarovaném kruhu......Později se montáže změnily na zahraniční montáže, zase jsme nic navíc nedostali s příslibem - šetřím pro děti.....Život v cizině nás odcizil, navíc si můj manžel začal myslet, že je moc pohledný a úsp