Oznámení

1.září : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

1.září : Národní klasika: ovocné knedlíky. Jak zvádnout veškeré nástrahy jejich přípravy?

1.září : Dechberoucí krása těchto levitujících skleněných zahrad vás okouzlí. Aerárium: Vytvořte si svůj malý zelený svět

#1 29. 11. 2007 9:12

kaca17
♥♥♥----
Místo: Okres HK

reiky

Ahoj, čeká mě první stupen. Je tu někdo kdo se o reiky zajímá? Můžete mi napsat nějaké dojmy a jak třeba vybrat dobrého "učitele"? Díky

Jakmile se před námi jedny dveře zavřou, otevřou se jiné. Ale tragédií je, když pořád hledíme na ty zavřené a nevšímáme si těch otevřených.

Není tady

#2 29. 11. 2007 9:23

poletucha
♥♥♥♥♥♥-
Místo: Praha

Re: reiky

Ahoj,
mě trvalo velmi dlouho než jsem učitele našla. Nebo spíš jsem byla já "najita" . V  té záplavě na netu jsem si našla ženu která mi od počátku přišla svým přístupem sympatická a inspirující, nicméně nebyla jsem si jistá, tak jsem to odložila. O 2 měsíce později jsem s ní hrála zápas na tenisovém turnaji, takže osud mě prostě nakonec dostal kam chtěl. Osobnost učitele mi přijde velmi zásadní a jsem ráda, že se mi poštěstilo. Ovlivnilo to mnohé v mém životě bez ohledu na samotné Reiky.

Není tady

#3 29. 11. 2007 10:07

Damila
♥♥♥♥♥♥-

Tak já jsem si vybrala mistra REIKI podle toho, co pro mě bylo místem i financemi dosažitelné. Byla jsem na MD, a tak jsem nechtěla být dlouho pryč...
Dnes bych volila jinak.
Ale nelituji, k Reiki jsem se tak dopracovala více svou vlastní prací s ní.

Upravil(a) Damila (1. 12. 2007 6:11)

Není tady

#4 29. 11. 2007 19:36

Heluška
♥♥♥♥♥♥-

Může dojít k samovolnému otevření Reiky ?
Jeden obchodník s esoterikou tvrdí, že ne. Jiní, kteří dávají gratis ,co dostali darem , tvrdí, že ano.