29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Bohužel včera jsem od svého lékaře slyšela tuto krutou diagnozu a prosím všechny, kdo s tím má zkušensot o radu. Co mě čeká? Jaké jsou zkušenosti s léčbou a jaké pracoviště volit???
Je mi 39 let a ještě před nedávnem jsme se s mužem snažili o potomka, bohužel se nám nedařilo, takže jsme podstoupili asist.reprodukci,ale já jsem 4x potratila. Do toho mi vyšly velmi špatné hodnoty funkce štítné žlázy ( hypofunkce) a po posledním potratu i špatná cytologie. Takže následovala konizace a včera jsem si jela k lékaři pro výsledky. Byla to ledová sprcha, vůbec jsem s tím nepočítala, vždyť jsem byla zdravá... Neměla jsem žádné problémy, žádné krvácení, navíc žiju vcelku zdravě, nekouřím, nepiju a kupodivu ani těch sex. partnerů nebylo tolik ( až bych se mohla stydět). Tak proč???Jak je to možné???
Co mě čeká? Můžu doufat, že se ještě dočkáme miminka nebo se mám začít bát o holý život?
Není tady
IvaM napsal(a):
Tak proč???Jak je to možné???
Ivo, je to tak, že s vyšším počtem partnerů se riziko nákazy zvyšuje, nicméně můžeš mít jednoho partnera a ten tě nakazí, můžeš jich mít deset a žádný z nich tě nenakazí. Záleží taky na tvém imunitní systému, jak se případnými papillomaviry vyrovná. Ale chtěla jsem k tomu jen tolik, že právě tyhle otázky jsi měla směřovat na lékaře. Ten tvůj nález zná a ten to dokáže nejlépe odpovědět. Tohle docela nechápu. Já mám třeba kamarádku, která pravidelně chodí po čtvrt roce na kontroly a když jsem se jí zeptala, proč tam tak často chodí, tak mi odpověděla, že neví, že se neptá. Tak asi tak.
Není tady