Oznámení

6. prosince : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, když vás tlačí čas i finance!

6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 16. 11. 2007 9:25

IvaM
♥♥♥♥♥♥-

Rakovina děložního čípku

Bohužel včera jsem od svého lékaře slyšela tuto krutou diagnozu a prosím všechny, kdo s tím má zkušensot o radu. Co mě čeká? Jaké jsou zkušenosti s léčbou a jaké pracoviště volit???kapitulation
Je mi 39 let a ještě před nedávnem jsme se s mužem snažili o potomka, bohužel se nám nedařilo, takže jsme podstoupili asist.reprodukci,ale já jsem 4x potratila. Do toho mi vyšly velmi špatné hodnoty funkce štítné žlázy ( hypofunkce) a po posledním potratu i špatná cytologie. Takže následovala konizace a včera jsem si jela k lékaři pro výsledky. Byla to ledová sprcha, vůbec jsem s tím nepočítala, vždyť jsem byla zdravá...gloria Neměla jsem žádné problémy, žádné krvácení, navíc žiju vcelku zdravě, nekouřím, nepiju a kupodivu ani těch sex. partnerů nebylo tolik ( až bych se mohla stydět). Tak proč???Jak je to možné???grater

Není tady

#2 20. 11. 2007 12:41

SLUNÍČKO
♥♥♥♥♥♥-
Místo: VYSOČINA

Re: Rakovina děložního čípku

IVO NEPLAČ hjarta
NIKDY NEVÍM, JAK NAPSAT SLOVÍČKA , KTERÁ BY POTĚŠILA ČLOVĚKA, KTERÝ SLYŠEL TUHLE DIAGNOZU.
MUSÍŠ VĚŘIT A DĚLAT VŠECHNO CO TI PORADÍ DOKTOŘI. JE ZNÁMÁ PRAVDA, ŽE PSYCHYKA ČLOVĚKA UMÍ MNOHO... TAK SI NAPIŠ VELKÝMA PÍSMENKAMA DO HLAVY, ŽE BUDE DOBŘE!
BUDU NA TEBE MYSLET A URČITĚ TADY NAJDEŠ NĚKOHO, KDO TĚ POVZBUDÍ TÍM, JAK SE VYLÉČIL.

Není tady

#3 27. 11. 2007 14:01

Legolaska
♥------