Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 26. 9. 2007 16:32

svaclavka
♥♥♥♥---
Registrovaný: 14. 4. 2007
Příspěvky: 273

zúžení SJM

Dobrý den,prosím o radu.
Co přesně znamená zúžení SJM,jaká mám práva a jaké povinnosti.
Manžel potřebuje vyplatit BM a chce si vzít hypotéku.Mám až panický strach z dluhů.
Dá se to právě tím zúžením vyřešit?

Není tady

 

#2 26. 9. 2007 20:47

Martinka1
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: Praha
Registrovaný: 12. 9. 2007
Příspěvky: 8543

Re: zúžení SJM

Jsem laik (na odbornou radu musíš asi právníka), ale myslím si, že lze zrušit SJM a rozdělit si majetek mezi manžele přesně tak, jak chcete...
Chce to asi dobře specifikovat, aby pak nevznikly dohady, co je koho, a kdo ručí za jaké dluhy. Budete (právně po stránkce majetkové) jako když nejste manželé. Tak si to aspoň myslím já.
Je to dobrý udělat i když partner podniká.

Není tady

 

#3 27. 9. 2007 19:49

svaclavka
♥♥♥♥---
Registrovaný: 14. 4. 2007
Příspěvky: 273

Re: zúžení SJM

Děkuji za pomoc.

Není tady

 

#4 27. 9. 2007 23:54

PetrHl
♥♥♥♥♥♥-
Místo: Praha
Registrovaný: 1. 12. 2006
Příspěvky: 3175

Re: zúžení SJM

svaclavka napsal(a):

Děkuji za pomoc.

my máme zužené SJM od určitého data, chtěl jsem to také kvuli hypotéce, potom už není potřeba podpis toho kdo je veden jako manžel/manželka a od toho data dluhy které vzniknou jsou jen toho kdo je udělal. Chce to zavolat k notáři a domluvit si schůzku

Upravil(a) PetrHl (27. 9. 2007 23:55)

Není tady

 

#5 28. 9. 2007 0:06

Tercila
♥♥♥♥♥♥♥
Registrovaný: 15. 5. 2007
Příspěvky: 7001

Re: zúžení SJM