29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Tak se opět hlásím o rady
Zasvěcení ví, že mám dítě a zároveň studuju.
Od Terezčiných třech týdnů jsem odsávala mléko. Vždycky každý večer kolem desáté, jedenácté..takže cca 2-3 hodiny od posledního kojení. Bez problémů jsem odsála 120 ml z 1 prsu.
Bylo to na další den, kdy jsem měla zkoušku nebo jsem šupla do mrazničky pro případ nouze. Tak to bylo do konce června. Pak prázdniny a já se na odsávání vykvákla. TY dva měsíce se dobíraly zásoby z mrazničky.
Teď opět začala škola a já budu muset cca 2x týdně na dvě, tři hoďky do školy.
Vytáhla jsem proto odsávačku... a ejhle. Nejde to. I když mám nalité prso k prasknutí, tak nevytáhnu víc než 50 z prsu.
Čím to je??? Je to tím, že mimi pije jinak a já jsem prsa prostě odsávačce odvykla???
Vím, že je Terka dost velká, takže když bude třeba tak může dostat UV, ale já nechci
Stalo se Vám to někomu? Mám trénovat nebo už to fakt nikdy nepůjde??
Díky za každou radu.
(nemusíte mi ale říkat, že jsem blbá, že v šesti měsících chci za každou cenu dokrmovat MM..to vím i bez vás
)
Není tady
Zuzi, a nemůžeš to vyřešit tak, že když budeš ve škole, dáš malé příkrm - tzn. žádné umělé mléko, ale nějakou tu ovocnou či zeleninovou "výživu"? Kámoška je tlumočnice a má sedmiměsíčního chlapečka, je ekzematik, tak se snaží také pouze kojit (byl do bez týdne šesti měsíců pouze kojen, pak začli dávat příkrmy.... a pauzy, kdy má tlumočení řeší právě těmi ovocnými či zeleninovými příkrmy (tuším, že dává Hipp)... Nebylo by to řešení? Stejně od půl roku se i plně kojeným dětem začínají dávat první příkrmy.
Není tady
Ahoj Zuzi. Nevim, jestli Ti poradim.