14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Stránky: 1 2
zdravím,píete,e je vae dítě chytré a ikovné,u má dokonce v hlavičce srovnané,čím v budoucnu bude:)
moná se v běné kole nudí a psaní vlnek do písanky pořád dokola jej nebaví,jen unavuje a proto se při domácím úkolu projevuje
tímto svérázným způsobem:)Je ve kole něco,co jej opravdu baví,zajímá,tzv.uspokojuje?
na tom je třeba stavět,tím,co ho baví,rozvíjet i ostatní dovednosti;)
nadané dítě větinou ve kole potřebuje individuální přístup učitele a plán sobě na míru,
aby mohlo oproti nudě a stagnaci plnně rozvíjet svůj potenciál,co je v běné třídě cca 25 áků pro učitele velmi těké,ale ne nemoné!
navíc díky RVP mají učitelé více prostoru pro vlastní kreativitu:)
tento systém(individuální přístup učitele i plán,důraz na zájem dítěte a jeho vestranný rozvoj..)uvedla do praxe
1.základní kola pro nadané děti v ČR-Cesta k úspěchu a opravdu úspěně
děti jsou spokojené,mají chu se učit,ve kole(a pak i doma:)) je v nich mnohem více radostí ne starostí
www.skoladetem.cz
Není tady
Dekuji za příspevek je fakt, e ho baví encyklopedie...prohlíí si kníky o vesmíru...snaíme se ho v jeho zálibách podporovat,manel s ním vechno probírá, je rád,e sám se vrací do dětských let...chápu,e vlnky a obloučky ho neuspokojují,ač neumí vechna písmenka...čte si kníky přečte si začáteční,a bud ná písmenka do zbytku slova,nebo si ho domyslí ale větinou se strefí...Ted ho manel odvezl do koly, jetě pár takoých ranních výstupů a skončím v blázinci..nejdřív nechce vstávat, řev..vzbudí mimčo,budi...pak si nechce čistit zuby,řev..ale opravdu hysterický řev...pak se nechce strojit a ve finále nebude snídat, take kdy 1 věc z toho absolvuje a to,e se ustrojí...tak mezi dveřma začne řvát,e má hlad a e chce čaj...který já teda dopila,kdy u byl uvařený..pro nej...pak si jde sedn out do auta,taku do koly a bundu nechá doma včera nechal v druině bačkory, take dneska bude asi ve tříde bos jsem totáálně vycucaná, manel taky..shodli jsme se na tom,e nějaké tělesné tresty nemají v jeho případě absolitně smysl..je natolik hrdej ,e ne by napsal ukol..radi dostane na pr... fakt nevím....
Není tady
Tak jak to čtu je to vude asi stejné. Co se týče bordelu v aktovce a nedanejch seitech v deskách je u nás na dením pořádku. Včera přiel s tím e namají úkol. 4x jsem se ho ptala jestli ho opravdu nemají a e ne. Mněl včera svátek tak jsem ho nechala bejt a ani se neučil a dneska up a poznámka nemá domácí úkol.... no mně trefí asi. nedodělaná stránka... 3 z diktátu.... chyběly mu tři čárky a jedno slovo si tam asi domyslel nebo nevím. No teď dopisuje resty ... má toho celkem dost. Nervy by mněli bejt asi na prodej ne?
Není tady
Uf, ádná sranda, jak to tak čtu... a a pátrám, jak pátrám, nikdy jsem za (ne)učení na zadek nedostala. A opravdu STRANĚ mě znervózňovaly občasné nárazové snahy rodičů a dalích příbuzných "učit se se mnou". přezkuovat mě apod. V tu chvíli jsem neuměla ani malou násobilku. No, zůstalo mi to dodnes, jsem zcela neschopná týmové práce, nicméně díky za rodiče, kteří mě od druhé třídy a do promoce nechali prostě na pokoji.
Není tady
Stranpa: Hlavně nemydlit, to fakt nemá smysl. Nepsat nanečisto, to taky nemá smysl, dítě se unaví u při psaní nanečisto a jak má pak psát načisto, e? V klidu, pravidelně, v meních dávkách, s přestávkou po kole. Stanovit "reim" a nepovolit. Reimem myslím správně načasované úkoly, jasně stanovené, co se bude kdy dělat a z toho neslevit. Řev ignorovat. Pokud si řevem jednou něco vymůe, těko bude chápat, e přítě u mu to neprojde a kdy nepovolí, vydrí řvát o to víc...ale kdy párkrát nedosáhne cíle, pochopí, e tudy cesta nevede. Nerozčiluj se, nevímej si ho (leda by snad hrozilo, e si např. při zběsilém válení po zemi rozbije hlavu o topení). Tohle zabíralo na mýho bráchu - dyslektika. Základku i učňák udělal a nedávno dokonce i odmaturoval. Drte se
Není tady
Moc díky vem 100x denne si opakuji, e se nesmím nechat vytočit..ale fakt se to nedá jak pak z nej má vyrust sluný človek kdy si tohle k rodičum-jako k nám-dovolí..??? chovat se tatkto já, tak u nejsem mezi ivými měla jsem celkem přísnou výchovu...měla jsem vechno, ale musela jsem sekat latinu a tak nejak bych si to představovala ted...ale je asi jiná doba 100x začínám znova, tak dnes začnu po 101...ale jednou sebou řízne...a má předsevzetí jsou tatam...delá to i v obchodáku,pokud mu nekoupíme neco co zrovna chce, viz včera,já uřícená z nákupů s kočárem,honem do koly honem domů...a mami já bych chtel do mekáče,snaila jsem se mu vysvetlit,e dnes to opravdu nejde,e třeba o víkendu..ne prostě hotovo a scéna jak z Hitchoka Ted cítí, e nejsem ve své kůi..ví,e to bude asi kvuli nemu,tak me obletuje jak holubička,podstrojuje mi ale me se nechce ani mluvit..ani na nej koukat
Není tady
Tak zkus psychologa. Moje mamka tam tenkrát dola, protoe u si taky nevěděla rady (navíc já jako prvorozená a holka jsem byla vdycky poslunějí, klidnějí atd. zkrátka bezproblémová, o to horí to měla s hyperaktivním, neposluným, divokým bráchou). A jinak je pravda, e nae máma je dost důsledná a jak se jí podařilo dokázat zůstat v klidu, to nevím...asi to je trénink z výcviku psů. tam jak jednou něco pos..re a třeba potrestá, kdy tě pes vytočí, tak je z 90% jistý, e tos pos...ala do smrti /svý nebo toho zvířete/...tak to člověka naučí zatnout zuby a hledat dalí přístup
Není tady
Stranpo tak u nás je to naopak, sám si písankový úkol nalinkuje na papír a nanečisto si ho udělá a a kdy jsem spokojená, píe to načisto. Kdy mu něco nejde, samotnýho ho to tve a trénuje tak dlouho dokud to není správně. Ale musím u něj sedět a nějakou pomůckou ho postrčit, jinak bulí, kdy neví jak na to (například u psaní čísla 3 měl sklon doleva a nedařilo se mu napsat se sklonem doprava, tak jsme udělali tenkou čáru zleva doprava a bříka trojky se dotýkala čáry, teď u si čáru jen představuje a je to dobrý). Snaí se, chce být ve kole dobrej a jsem za to moc vděčná, e neřeíme problémy se vztekáním.... Potýkáme se ale s jinými problémy. Ve středu přiel bez jedné ponoky, včera ztratil mikinu a dneska přiel ze koly v bačkorech. Co k němu není přiroubovaný, to nemá. Učitelky jsou z něj nadený, jak si sám hlídá hodiny, jak je ikovnej atd a mně tečou nervy, páč lítám po kole a sháním nae svrky, čipy, klíče atd... bohuel kola nemá bezbariérový vstup a a budu mít prcka, ani se tam s kočárem nedostanu
Jestli ti můu poradit, zkus se synem vklidu promluvit o tom, jak je kola důleitá a do konečných důsledků, u nás se situace hodně zlepila tím, e viděl ve zprávách jak rodině odebrali dítě protoe neměli kde bydlet, syn u toho brečel a já mu hustila do hlavy, e se rodiče patně učili, neměli proto monost najít dobrou práci a tudí neměli peníze a proto jim miminko vzali. Sice drsný, ale efekt to mělo neskutečnej, pochopil, e kola je základ pro to, aby nael dobrou práci a mohl si zajistit existenci.....
Není tady
Holky to je nááádherná diskuze
Zcela vechny chápu, taky mám prvňáka, kterého bych občas fakt
Taky četl místo MÁMA TÁTA a naopak a neumí číst neumí psát a vůbec nic neumí protoe ON to prostě neumí (mmch za normálních okolností ve umí výborně)...
Take stále častěji zjiuju, e stále častěji řvu
Není tady
Stránky: 1 2