Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 24. 8. 2007 11:04

mysulka81
♥------
Registrovaný: 24. 8. 2007
Příspěvky: 1

Nevím si rady s manželem

Dobrý den,
potřebovala bych radu. Manžel je žárlivý, když je naštvaný, tak docela agresivní. Přijde mi, jako by měl dvě tváře, jednu takovou, že by mě láskou snědl a snesl by mi modré z nebe a druhou takovou, že by mě ublížil. Párkrát už napadení bylo, naposledy jsem musela vyhledat lékařskou pomoc, tam mi doporučili, že to mám nahlásit na policii, tak jsem to udělala. Ale láska k němu mi nedala jinak, než že to musím stáhnout. Doufala jsem, že tohle ho poučí a že se začne ke mně chovat jako k manželce, že mě bude ctít jako ženu a nebrat mě jako jeho věc. Tento týden to vyvrcholilo, že podal návrh na zahájení řízení o rozvodu manželství. Den na to mi začal psát sms-ky a volat, jak to tak nemyslel, že ten návrh nic neznamená a že se to dá stáhnout a pod. Myslím si, že to udělal jen jako gesto, aby mi oplatil to, že jsem nahlásila jeho násilí na policii. Ale já k tomu měla důvod. Chtěla bych, aby si zašel k psychologovi nebo možná lépe k psychiatrovi. Myslím, že jeho dušička a jeho nitro po této stránce není v pořádku a potřebuje pomoc odborníka. Má i násilné sklony a v zápětí se pak chová jinak, omlouvá se a říká, že už to nikdy neudělá. Pak seká latinu pár týdnů a je to tu znovu. Myslíte, že mu psychiatr pomůže k změně k lepšímu, že mám šanci, že se změní a bude se chovat jako milující manžel se vším všudy? Je naděje na spokojené manželství nebo je třeba rozvod dotáhnout až do konce?
Vaše odpověď nebo rada mi pomůže k rozhodnutí. Předem Vám za ni děkuji. Martina

Upravil(a) mysulka81 (24. 8. 2007 11:08)

Není tady