Oznámení

3. července : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

3. července : Praktické grilovací desatero pro úspěšný start letních grilovaček!

3. července : Prázdniny jsou tady a s nimi i doba dovolených a výletů. Kam vyrazit? Mrkněte na naše tipy!

#1 14. 8. 2007 12:21

Petuna
♥♥♥♥♥--

Kamioňák!!

Prosím máte manžela kamioňáka?!! Jak to funguje, jak často je doma atd. atd.
Manžel se na to chce dát..jak jinak z finančních důvodů a má fajn nabídku. Již 15 let pracuje jako hasič, s platem momentálně 16 000 čistého a není možnost většího postupu ani zvýšení platu. Tak o 600 za rok, prostě nic víc a toto bere jako šanci si více vydělat i za cenu že bude doma méně.!! Napište mi prosím zkušenosti atd. díky

Není tady

#2 14. 8. 2007 12:28

erina
♥------

Re: Kamioňák!!

No - já měla manžela, který jezdil kamionem. Nejprve mi to celkem imponovalo, že řídí takový kolos apod. Jenže... Vlastně nebyl vůbec doma. Odjížděl v neděli, vracel se v pátek, v sobotu dělal údržbu auta a v neděli zas odjížděl. Když se to přepočítalo, kolik času stráví v práci (mimo domov), vycházelo to asi na 38 Kč / hod. Jako rodina jsme vůbec nefungovali, na všechno jasem byla sama, nakonec jsme se rozvedli. Hodně mi vadilo, že je ta práce na úkor rodiny a děti vlastně vůbec neznají takový ten model táta+máma+děti. Jezdil kamionem asi 9 let, pak už jsem na ten jeho tahač byla fakt alergická. Takže pak nějak byl ten rozvod a kamionem jezdí dál...

Není tady

#3 14. 8. 2007 12:47

Leso
♥------

Manžel jezdí na kamionu uz asi 10let. Jezdí 6týdnů ve světě pak je 14dnů doma.Když je doma,tak se nám věnuje, je fakt, že jezdí u velké firmy, žádné opravy auta o víkendu.  Dá se na to zvyknout,ale není to žádný med. Když se to přepočítá tak žádná sláva.

Není tady

#4 14. 8. 2007 13:55

Ela..
♥♥♥♥♥♥-