Oznámení

6. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

6. ledna : Nejzdravější a nejchutnější rybou je losos. Jak si ho snadno, rychle a pokaždé jinak připravit?

6. ledna : Zima přeje infarktům. Kardiologové vyzývají: volejte záchranku hned při prvních příznacích!

#1 20. 7. 2007 12:54

Petuna
♥♥♥♥♥--

VŠ finance, koleje atd.

Prosím o radu, dcera maturuje příští rok  a ráda by zkusila VŠ. Jsme z Ostravy takže budeme zkoušet tady ale taky nás zajímají školy jiné v jiných městech. Mohu se zeptat kde studujete, na kolik Vás vyjdou koleje a celkově finančně VŠ v jiném městě?

Není tady

#2 20. 7. 2007 13:35

Petuna
♥♥♥♥♥--

Re: VŠ finance, koleje atd.

Asi mám hloupý dotaz ještě ale zajímá mě nejdříve musí být BC a pak se studuje dále nebo se hlásí přímo na Mgr. atd? A když studuji na BC na jiné škole např. nějaká VOŠ mohu pak nastoupit na pokračování studia do jiné školy např. na Mgr?

Není tady

#3 20. 7. 2007 21:33

estelle
♥♥♥♥♥--

Někde existuje pouze magisterské studium, některé VOŠ ale dělí studium na jejich fakultě na tříleté Bc. a pak navazující Mgr. Výhoda je, že když po třech letech chceš přestat a udělᚠbakalářské zkoušky, mᚠaspoň "něco". Což se např. při pětiletém magisterském studiu stát nemůže, když skončíš před závěrečnýma státnicema, nemᚠnic. Na druhou stranu zase nemusíš dělat přijímačky do navazujícího mgr. studia, protože studium je tady jednolité.
Většina VŠ ale v současné době přechází na rozfázované studium. Aby ses mohla přihlásit na navazující mgr. studium, musíš napřed absolvovat bc. studium na téže škole. Někde však povolují i příbuzný bc. obor, ale to je dost individuální. Rozhodně však není možné hlásit se na navazující mgr. studium po absolvování VOŠ.

Upravil(a) estelle (20. 7. 2007 21:34)

Není tady

#4 22. 7. 2007 1:02

tweety
♥♥♥♥---

Petuna napsal(a):