29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Ráda bych se zeptala, jak je to s prací přesčas. Pracuji jako referentka odbytu za téměř minimální mzdu, z nařízení ředitele musím jezdit na služební cesty po celé republice, a tím pádem mám přesčasové hodiny. Pokud si je v tom měsíci nevyberu, což je dost těžké, protože jsem v kanceláři sama, bylo mi řečeno, že si jako THP přesčasové hodiny nemohu převádět z jednoho měsíce do druhého. Žádnou kolektivní smlouvu nemáme, odbory tu nejsou.
Není tady
Pokud si nevybereš náhr. volno ve třech měsících tak ti to musí zaplatit.
Není tady
co je to THP? pokud mate normalni zamestnanecky pomer s pracovni smlouvou, tak vam zamestnavatel musi prescasy proplatit, pokud vam za ne neda nahradni volno. za praci prescas vam nalezi mzda plus priplatek ve vysi 25% prumerneho vydelku. pokud vam to volno neposkytl do 3 mesicu po vykonu prace prescas, nebo v jinak dohodnute dobe, musi vam je proplatit.
Není tady
takze se s nim asi dohodnete na proplaceni, pokud vam nechce davat nahradni volno
Není tady
Barunko, když je vše tak lehké, tak se douč, co to je THP. Ale já ti pomůže...je to technicko hodpodářský pracovník. Asi má honey72 fixní plat, na rozdíl od hodinovky, mzdy úkolové a pod.
Honey 72- pokud bych měla přesčas, tak bych koncem měsíce řekla, mám tolik a tolik hodin přesčasu, když není možný převod do dalšího měsíce, ani proplatit, beru si volno a přijdu tehdy a tehdy.
Není tady
Také jsem THP a také mám přesčasy. U nás to je tak, buď ti je proplatí následující měsíc, nebo si je musíš do 3 měs. vybrat, jinak propadnou.
Není tady
Aneri napsal(a):