|
9.dubna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 9.dubna : Vaření na chatě či chalupě bez stresu: Tipy na vaření z jedné pánve nebo hrnce. 1.dubna : Jak vznikla záhada ďáblova trojúhelníku: Odhalil ji už Kolumbus? |
|
|
Babinet.cz Tajnosti
Úsměvný exkurz do duše moderní ženy ...
Julii je přes čtyřicet, pracuje jako překladatelka, ale vlastně by nemusela pracovat vůbec, protože manžel, vysoce postavený manažer, ji zcela zabezpečí. Jediná dcera už je téměř dospělá a rodiče pochopitelně odsouvá na druhou kolej. Julie je spokojená, v komfortu pohodlně usazená žena středních let, na svůj věk velmi zachovalá, milovaná manželem, dcerou i milencem, navenek dokonale harmonická bytost, která se s lehkým úsměvem na tváři proplétá všedními dny. Ale, jak už to bývá, věci zřídkakdy bývají takové, jaké se na první pohled zdají. Julie má tajemství....
Je také velmi sympatické, že režisérka volí i pro tak na první pohled výsostně závažné téma, jako je bilance dosavadního života a řešení zásadního problému, jaký Julie má, humorný nadhled, který ještě navíc umí dokonale citlivě dávkovat přesně tam, kde je ho zapotřebí. Tedy kdy hrozí přílišný sentiment či číhají otřelé postupy. Vrcholnou scénou v tomto smyslu je pak večerní návštěva Julie u kamarádky své dcery, kdy si matka uřízne náležitou ostudu a chápaví teenageři pak na terase dávají k lepšímu historky o tom, co zas ta naše matka prováděla a projevují upřímně míněné obavy o své rodiče, kteří přece procházejí teď tak náročným obdobím......