27. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 27. února : Jednoduchá kefírová buchta na plech. Rychlý recept zcela bez vajec! 21. února : Jak vyuít skořápky z vlaských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůe i s kalem |
|
|
Na toal. papíře jsem nacházela trochu krve a v pátek i na stolici. Od té doby jsem ádnou krev neviděla. Včera jsem byla u lékařky, řekla jí svůj problém a ona mi řekla, e to jsou hemeroidy. Ani mě nijak neprohlídla, co mi přilo divné. Koupila jsem si tedy factu čípky a mastičku. Dnes jsem byla na velké, vyprázdnila se a chtěla si zavést čípek. Ale nelo to, zandala jsem tam tak 3/4, ale cítila jsem troku bolest. No byla jsem u toho i dost nervózní. Nemáte nějaký tip, jak zavést čípek a hlavně jak daleko. Nevíte, za jak dlouho se "rozpustí". Díky moc.
Není tady
ahoj ivina..někdy můe být zavádění čípku při hemeroidech bolestivé...Zkus si taky koupit dubovou kůru,prodávají to i v mastičce..a se bolest zmírni, zkus pak čípek ,ten je proti krvácení...a jak daleko,prostě ,aby ti nevypadl nazpátek.Ničeho se neboj.uvidí to zvládne...
Není tady
Ano, vytrvej a určitě se to zlepí, a taky si můe koupit tablety Hemodin a uívat podle letáku (1 denně, s jídlem). Na netu je o něm napsáno, zadej do vyhledavače, já jsem vyzkouela a zdá se mi e dobře zabírá. Ale je blbé e tě lékařka neprohlídla! Jetě jsou dobré sedací koupele v odvaru řepíku, řepík působí úplně zázračně na hojení. Stačí koupit v lékárně, můe bát i čaj v nálevovách sáčcích a uvařit.
Trik pro zavádění čípku: umýt se, opatrně zkusit zatlačit sliznici a pak teprve čípek, nespěchat, snait se správně nasměrovat. Ono to zní směně ale co u naděláme!
Upravil(a) Bety (22. 5. 2007 13:24)
Není tady