Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 12. 5. 2007 15:27

Millie
♥♥-----
Registrovaný: 28. 2. 2007
Příspěvky: 29

Praxe

Nevim, kam jinam jsem to měla napsat, tak doufám, že nevadí, že to píšu sem.
Mám takovej problém: ve škole se vždycky našel někdo z učitelů nebo učitelek, kdo mě neměl rád. Nevim, čim jsem si to zasloužila sad Ale myslela jsem si, že až začnu chodit na vysokou, bude všechno OK. Ale není. Dokonce i tam se našla jedna učitelka, která mě prostě nesnáší. Studuju na sestru (ale vysokou školu) a porotože některé z nás jsou po gymplu, tak tam za náma chodí. Že prej nám všechno ukáže, všechno naučí. Ale ona si mě prostě vybrala a celej den jí mam za zadkem, ona mě ztrapňuje před pacientkama i před ostatníma sestrama, pořád se povyšuje, když něco řeknu, ona prostě musí ukázat, že toho ví víc (no, aby ne - já po gymplu a ona celej život ve zdravotnictví), zkouší mě normálně na chodbě nebo nejradši přímo v pokoji, atd. No prostě takhle arogantního člověka jsem snad ještě neviděla. Ale jak mě celou dobu pořád pronásleduje, tak jsem z ní nervózní a ona mě sjede za každou miniaturní chybičku jako malýho spratka. Dala nám za úkol, abysme se naučily chorobopisy pacientek, že nás z nich vyzkouší - samozřejmě vyzkoušela jenom mě a zadala mi další, ostatní nic - a to taky někteří nemaj zdrávku. Zkoušela mě uplně ze všeho - i z hodnot krevního obrazu a když jsem řekla, že nevim, tak mi řekla, že bakalářka prostě nemůže říct, že neví a co v tý nemocnici vůbec dělam, když nejsem schopná se nic naučit za dva tejdny a že si ze mě sestry akorát dělaj poskoka a že nejsem schopná samostatně rozhodovat. No prostě ona si asi myslí, že já přijdu do nemocnice poprv