18. září : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 18. září : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Před vánocema jsem ukončila tříměsíční léčbu. Jsem alkoholička. Koncem ledna mi můj psychiatr napsal léky na uklidnění, pod jejich vlivem mi nebylo dobře, vypadala jsem asi jako opilá a můj zaměstnavatel mi navrhnul ukončení pracovního poměru. Nechtěl slyet, e jsem nepila, nedal mi ani dýchnout, nedovolil mi se hájit. la jsem znovu k lékaři a on mi vyměnil léky. Dal mi Oxazepam a já jsem nevydrela, nezvládla jsem situaci, konečně měl můj zaměstnavatel pravdu, opila jsem se. A pila jsem dál, a doteď. Nechci, nemůu, jsem zoufalá. Znova jsem volala do léčebny, znova detox, znova léčba na čtyři týdny. Díky za názory, rady.
Není tady
Je to smutné,ale podstané je e jsi schopna si přiznat e jsi selhala a zavolat do léčebny.Kdy nastupuje?
Není tady