8. června : Váení uivatelé, v současné době pracujeme na vylepení stránek Babinet.cz, co můe způsobovat občasné výpadky či problémy spojené zejména s přihlaováním. Na odstranění problémů a doladění detailů usilovně pracujeme. Děkujeme za pochopení. 8. června : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 28. května : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! |
|
|
Dobrý den. Nemáte někdo zkuenost s výukou angličtiny? Jsem ten věčný začátečník. U esté lekce končím. Nedokáu se přinutit učit se sama. Nevím, co je lepí. Zda si zaplatit kurz nebo prostě nějak bojovat. Jsem 15 let doma. Chci do práce, ale ta neznalost jazyka je docela problém. Prosím poraďte. Myslím si, e v tom nejsem sama. Děkuji
Není tady
Nejlepí zkuenost s učením angličtiny či jiného jazyka je jet do země kde se jím mluví!
Není tady
Lilyy pokud se nedonutí se učit sama, je lepí si zaplatit nějaký kruz, aby si měla termín a "musela" někam chodit. Za začátku je podstatný se naučit nějakou gramatiku ( klídek a na pár výjimek to není ádná hrůza ), pár základních slovíček a frází a pak hlavně mluvit, mluvit, mluvit - nejlépe s rodilým mluvčím, kde nemá monost utéct zpět k Četině, pak taky můu doporučit knihy, filmy - prostě cokoliv, kde přijde s tím jazykem do styku a naposlouchá si to.
Existují i kurzy, kde učí rodilí mluvčí, z větí části to nejsou učitelé, take je to spí na konverzaci ne na gramatiku, ale ta je k nezaplacení. Drím palce.
Jo a jetě jedna věc - hlavně se neboj mluvit. Je jedno, e udělá chybu.
Není tady