6. prosince : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, když vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Muze se prestoupit na tuto formu studia kdyz mam zatim jen zakladni vzdelani?
Nebo je to jen pro vyuceny a zamestnance?
Nemam totiz moc casu na uceni, nebot dojizdim (ubytovani zde nevyhovuje)
Navic mes stresuje dojizdeni, ve tride neni zadna sinergie, domu dojedu unavena
ve spatne nalade a ted se ucit.
(studuji prestizni skolu, tak na uceni potrebuji hodne casu)
Distancni studium na teto skole je trilete, zakonceno maturitou.
Ja studuji druhym rocnikem, tudis bych za rok maturovala a letos se vyhla "male maturite".
Jaky je vas nazor na tuto formu studia?
Není tady
Pokud dobře chápu tvůj příspěvek - studuješ střední školu která umožňuje distanční studium?
Mám takový dojem že je v praxi uplatňováno až po 18 roce - tedy po matuře.Ale zeptej se na škole kterou navštěvuješ na úplné informace.
Já osobně si myslím že je tedy vhodná pro studenty přírodovědných oborů - matika,fyzika...Má to něco do sebe,ale na druhou stranu koektiv " spolutrpících" asi občas chybí.Nemáš s kým své postřehy a dovednosti konzultovat krom vyučujících a to se mi zdá málo.
Taky to vyžaduje šílenou dávku sebekázně.
Není tady