6. prosince : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Tak jsem byli dnes u lékařky, poněvad malou stále svědí noc, krábe se pořád, potahuje ho atd.Dostali jsem nějaký lék Xyzal je to nějaká novinka antihistaminikum a pokud jí nepomůe tak nás pole na alergologii. Neznáte tento lék? Má tam vedlejí účinky,tak mám trochu strach.
Můe se alergie projevovat bez toho aby měla také svědění očí, výtok z nosu atd,? Pomohly Vám léky?
Není tady
Můj kluk /9roků/ má alergii na roztoče a nějaké byliny. Kadý měsíc mu píchají vakcínu. Xyzal bere kadý večer u 3 roky. Měl by být dost etrný. Zatím se dríme.
Není tady
Pokud by jste skončili na alergo, tak na svědění očí a výtok z nosu se obvykle předepisuje cromohexal, to ale obvodní napsat nemůe. Pokud jí svědí oči, je dobré vyplachovat je obyčejným opthalem, na výtok z nosu pomáhá i sanorin analergen (ale je to nepříjemný, docela típe, jene pomáhá). Léků, proti tebou zmiňovým příznakům alergií, je volně prodejných dost, jde o to, najít si své.
Jinak k nejmírnějí projevům alergie patří svědění očí a výtok z nosu, je to nepříjemné, ale nejmírnějí.
Není tady
Milé čtenářky, dovoluji si vás upozornit na článek o alergii: Alergie bič dědičnosti
http://www.babinet.cz/podlupou.php?id=3410
Není tady
Zdravím vechny,