Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 7. 12. 2006 13:06

Daška.b
♥♥-----
Registrovaný: 7. 12. 2006
Příspěvky: 38

asistentka-sekretářka ředitele střední firmy

Ahoj lidičky,
chci se zeptat na vᚠnázor ohledně práce asistentky.
Možná spíš asistentka-sekretářka ředitele.
Jste s touto prací zpokojení?
Mám za sebou docela hodně pracovních zkušeností z různých oborů, vesměs tedy jako asistentka, recepční a podobné administrativní práce, ale v současné době jsem odešla do jiné firmy a pracuji jako asistentka ředitele, ale můžu říct, že celé dny nedělám skoro nic jiného než vařím kafe, uklízím po hostech, myji nádobí a maximálně dělám poštu. Docela mne to štve, protože si připadám tak trochu jako servírka, což je práce, kterou jsem nechtěla nikdy dělat ani nemohu, protože mám trochu problém s rukou a nemůžu nosit těžké věci, což kafe sice není, ale pokud jich nosít hodně a často, pak je to těžké také. Šéfovi to nedokážu vysvětlit, nevím jak, nemám nápad ani návrh...Samozřejmě jsem počítala s tím, že budu vařit kafe, ale z minulé firmy jsem byla zvyklá tak 2x měsíčně pro nějakou návštěvu nebo tak něco..
Chci se tedy zeptat, máte někdo podobný problém, našly jste nějaké řešení? Např. automat na nápoje nebo tak něco..
Případně podařilo se vám někomu postoupit nebo přejít na jinou pozici? Poku ano, po jaké době a jak jste to dokázaly? Děkuji moc!

Není tady

 

#2 7. 12. 2006 13:46

Ajax
♥♥♥♥♥--
Registrovaný: 20. 4. 2006
Příspěvky: 532

Re: asistentka-sekretářka ředitele střední firmy