Oznámení

29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu

6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 15. 11. 2006 0:48

Vendaa
♥♥♥♥♥--

Kachna

Prosím o radu, ve vaření jsem docela nováček. Jak upéct kachničku? Co všechno přidáváte?
Děkuju.

http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;31;49/st/20070303/n/Tadeasek/k/7d15/age.png

Není tady

#2 15. 11. 2006 8:06

Nela
♥♥♥♥♥♥-

Re: Kachna

Ke kachně vždy přidávám nakrájené jablíčka, je to chutnější. Peču pomalu, déle, ze začátku zakryté,  pak odkryté podlévám  výpekem na pěknou kůrčičku. Nejraději kupuji jen kachní stehna, je to dříve upečené.

"Člověk si uvědomí, že byl šťastný, až už je to pryč."

Není tady

#3 18. 11. 2006 20:25

briza3
♥♥♥♥---

jen sůl a kmín. Péci zvolna.

Není tady

#4 18. 11. 2006 21:12

aprill
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: kousek od Romči

briza3 napsal(a):

jen sůl a kmín. Péci zvolna.

Já navíc na kachnu dávám majoránku sad .

Není tady

#5 11. 1. 2007 10:48

french_vanilla
♥♥-----

já přidávám také jablka - jemně nakrájená, rozvaří se do omáčky. A taky trochu celeru, je výborný do omáčky a provoní ji. Na kachnu dávám mletý kmín, pepř a sůl. potřu ji medem, pak na ní koření skvěle drží a má kůrčičku. Protože to je přítelovo zamilované jídlo (spolu se svíčkovou - prostě miluje "snadná" jídla dumbom), připravuju 2 druhy zelí. Nastrouhám je, osmahnu cibulku na oleji, přidám zelí, dusím doměkka, ochucuju kmínem, česnekem,solí, pepřem, octem, vše dle chuti. no a pak dělám pbramborové knedlíky, receptů je na netu hodně.
souhlasím s nákupem stehen, lépe se s nimi při pečení manipuluje, když je polévám omáčkou atd. a nemusím porcovat smile

Není tady

#6 24. 1. 2007 12:46

lojzik
♥♥-----